Weet ik wel zeker. Na de 30 weken groei ik enorm. Heb nog wel ergens een foto van een eerdere zwangerschap. Zal even zoeken
Da's echt een heel normale buik hoor! Ik kan me voorstellen dat het nogal groot voelt, ook omdat je van jezelf zo slank bent, maar ik zie echt niets geks...
Ik had echt een giga buik omdat ik klein en slank ben en alles aan de voorkant zat. Ben benieuwd hoe dat nu gaat zijn...
Haha nou ik vond het mega! Je zag niks aan de achterkant, en als ik me omdraaide kreeg ik van die enorm verbaasde blikken. Vooral ook omdat het de laatste maand zo snel groeide.
Als ik het zo zie ben jij een stuk langer dan ik ook, kan dat? Ik ben 1.62 m. Je hebt veel meer ruimte in je buik, bij mij zat het met 25 weken al richting ribbenboog
Ja, mooi! Dan is het niet zo uit verhouding als bij mij. Ik had ooit bij 35 weken een vreemde vrouw in het winkelcentrum die hard begon te lachen en zei "het lijkt wel of je een strandbal hebt ingeslikt"
Met dat oranje topje; 8 weken. Linker foto groene jurk; 12 weken Rechter groene jurk; 20 weken Blauwe shirt met stip foto 28-12 dus 37 weken Oranje shirt 38 weken Wit shirt 39 weken (dag voor de bevalling) dus valt best mee eva