Hahahaha raap me op Nee dat ben je niet, jij voelde je dik. Ik voelde me ook dik en dr zijn vast vrouwen nóg dikker geweest dan mj Qua gewicht toen "maar" 15.2 kilo aangekomen, dus dat valt mee. Ik ben ook gigantisch uitgerekt trouwens hoor. Die buik van mij wil je niet meer zien
En dat is t vreemde, ik kwam mega veel aan dus dacht echt dat ik een enorme buik had. Vooral als je dan hoort dat anderen maar 15kg aankomen en ik t dubbele minimaal. Driedubbele bij de eerste bijna. Volgens mij zat t hier meer op m'n kont. Ik ben normaal net een strijkplank. Broeken zitten altijd los om m'n kont. En ineens groeide de kont evenveel als de buik... Maar bijna geen stretchmarks. Een paar rond m'n navel, meer op m'n bovenbenen. Boobs ging ik van C naar EE en zelfs dat was nog krap. Nu al weer D+. Vreemd lichaam...
Wij zijn bezig met een liedje te oefenen om onze zwangerschap aan familie bekend te maken... Het lijkt ons een leuke en bijzonder manier! Ik ben benieuwd of het mooi genoeg wordt en of het dus lukt. Anders vertellen we het wel zonder liedje. Hoe hebben jullie het verteld aan familie en vrienden; anders dan ‘gewoon verteld’?
Echt te slecht, ouders en dichtbij vriendinnen per app. Op fb een foto van iedereen een paar schoenen en dan een paar slofjes met 2018 erbij. @marb ik dacht dat je foliumzuur tot minstens 16 weken moest slikken? En striemen. Wat een geluk meiden! Ik heb gewoon pech, sommige zijn ruim 1.5 cm breed..
Nee, 4 weken voor tot 8 weken na bevruchting. Maar mag hele zwangerschap en bv. Ga ik ook wel weer doen denk ik, maar gewoon het idee dat het 'mag' vind ik leuk
Als je alleen foliumzuur hebt zijn ze vaak wel klein, maar ik slik graag prenatale vitaminen. Die zijn wel groot. En voordat ik zwanger was had ik er geen enkel probleem mee, maar nou ja
Dit dus.. krampen, ook maagpijn. En soms diarree. Van niet eten misselijk maar van wel eten ook Heb ook een buikfoto geplaatst, is een avondbuik. In de ochtend stukje platter
Jemig wat een mooie buiken al. Dan heb ik werkelijk niets en dan begin ik mij toch wel zorgen te maken hoor.
Ik heb ook nog niets hoor! Ja, soms doen mijn darmen raar, maar dat doen ze ook als ik niet zwanger ben. Ik zie er na het eten altijd uit alsof ik 25 weken zwanger ben. Maar overdag is mijn buik hartstikke plat. Geen zorgen!