Dit was vorige week nadat ik paprika had gegeten, daar kan ik nooit zo goed tegen. Zo'n buik heb ik dus vaker, niet alleen als ik zwanger ben
Ja inderdaad zoiets alleen bij mijn liezen zit wel een stevige bobbel zeg maar. En dan heb ik een streep niets klinkt gek en dan bij mijn navel weer vetjes ofzo. Want ik had altijd een blokjes buik door paardrijden.
Ja, ik heb ook iets wat op een ''speklaagje' lijkt, alleen dan heel snel gegroeid dus wel echt van de zwangerschap. Als je stevige buikspieren hebt dan gaat het waarschijnlijk tot minimaal 20 weken duren voordat je echt iets gaat zien
Dit was met 24 weken bij de tweede. Vond ik zelf toen heeeel goed te zien, maar eigenlijk alsnog maar een mini-buikje
Maar dat was voor het eerst dat het echt zichtbaar werd. Bij de 1e pas met 28 weken volgens mij (behalve als mijn darmen raar deden). En daarna toch echt goed bol geworden
Ohnee vriend heeft Monty Python ontdekt op Netflix Hier de hele middag op pad geweest, lekker gewandeld in het bos en spontaan afgesloten bij een pannekoeken restaurant. Ben nerveus voor morgen.......
Haha doe mij zo'n buikje @marb ! Ik vind mijn mega buik maar niks, in de zin dat iedereen begint te vragen of ik zwanger ben terwijl ik de termijnecho van maandag wil afwachten. Maar ja het js niet anders
Ik heb t nu wel aan iedereen verteld, na de vorige echo. Kan t ook alleen verbergen met een dikke wijde trui, je ziet t echt. Ik heb niet hele sterke buikspieren, maar ben wel slank van mezelf, mss ligt t daaraan. Ik vind t leuk
Is een vriendin van me vaak overkomen toen ze veel aangekomen was. Echt niet leuk als mensen het zomaar vragen. Ik zou eerlijk gezegd keihard nee roepen en dat je het een onbehoorlijke vraag vindt. Zet ze aan t denken...
Ik krijg de vraag altijd vaak omdat ik idd slank ben maar door PDS echt een enorm opgeblazen buik kan krijgen, passend bij 5 maanden zwangerschap. Ik vind het niet zo erg, maar ik snap de vraag nooit. Er zijn twee opties: 1) ik ben niet zwanger, dan is het een rotvraag 2) ik ben wel zwanger, maar heb het jou nog niet verteld. Dan is het een rotvraag Ik heb een keer gezegd "nou, inderdaad. Ik wilde het op een leuke manier vertellen, maar dat heb je mooi verpest"