Ik begrijp ook niet waarom mensen dat vragen. Zelfs als ik het heel zeker weet zal ik dr niet over beginnen. Met mn vorige zwangerschap, week of 29 ook een "zo ben jij zwanger?" (Minstens 30 mensen eromheen) Ik antwoorde "nee ik ben gewoon heel dik" Sindsdien vind ze me niet meer zo aardig . Gek..
Bij mijn eerste bijna blokjes aan buikspieren en toch zag je mijn buik wel al met 3 maandjes. Maar daardoor wel mega pijn gehad haha. Nu zijn de buikspieren weggedrukt dus gaat het nu sneller. Het kan dus wel hihi
Je kan nog behoorlijk dik worden haha. Voor mijn zoontje zat ik tegen het ondergewicht aan, ik ben wel 15 kilo aangekomen en heb hem maar tot 35.3 gedragen
@Ilse dankjewel! @Eva jaa daar ben ik weer, wel Lastig om jullie allemaal bij te houden haha. Ja het is wel dubbel Zo zwaar ja! Misselijk en vermoeidheid is ook echt x 3 haha maar ik raak er een beetje aan gewend. Ik denk dat ze me alvast waarschuwen, dit is een voorproefje voor straks haha. @Shadow1987 dankje! Succesverhalen zijn altijd welkom! Leuk om te horen @Bee dankjewel hopen wij ook! Zo hoop dat ik iedereen heb geantwoord allemaal Bedankt, ik doe mijn best om het bij t houden hihi. Mooie buikjes al!! Dit is mijn buikje
Haha ja het kan dus wel was wat ik toen dacht, best knap toch dat zo klein baby’tje dat allemaal kan veroorzaken.
Ik wacht tot iemand roept "wat ben jij dik geworden/aangekomen !!" Zodat ik kan zeggen "ik ben zwanger, wat is jouw excuus?"
Frustrerend @marb!! Ik leef nu trouwens mee in amerikaanse tijden, mijn oudste zit vanaf afgelopen dinsdag een week in new york met zijn vader. Hij vindt het geweldig. Maar is altijd even omrekenen of we kunnen bellen haha Ja het is ook een stomme vraag. Ik kan het niemand meer op een leuke manier vertellen. En het is idd altijd vervelend want je bent of aangekomen of zwanger en dan wil je het nog niet vertellen anders had je dat wel gedaan.
Ik mag straks om half 1 een echo laten maken. Pff ik stresskip maak mij weer eens helemaal zorgen... Al 2 a 3 dagen continu zeurend gevoel en raak daar maar niet rustig van. Ik hoop zo dat het goed gaat!
Gelukkig bewoog spruit nog en hartje klopte nog wel. Blijf het wel gek vinden met meten. Zou nu 9w 5d zijn terwijl ik 10 weken nu gepasseerd had moeten zijn. Mja dat is kleinigheid. Dat spruit bewoog en hartje klopt is fantastisch Dat mega zeurend gevoel zonder steekjes en rugpijn blijven wel even erg.
Poeh opluchting! Denk dat dat gewoon je baarmoeder is die groeit. Naar gevoel, maar of er iets mis is kun je niet voelen in je buik. Zolang je geen bloedverlies hebt kun/mag/moet je ervan uitgaan dat het goed zit. Bij bloedverlies gaat ook nog meer dan de helft goed met deze termijn, maar voor nu kun je dus echt erop rekenen dat het goed gaat.
♡Bevallingslijst 11 t/m 30 November 2018♡ 11 November Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 12 November 13 November 14 November Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje 15 November 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarlousAnne - 34 jaar - 3e kindje mxm - 22 jaar - 1e kindje 18 November Bubblez- 27 jaar- 2e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e+4e kindje Mari3ke - 32 jaar - 2e kindje 20 November 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje Shadow1987 - 30 jaar 1e kindje Zoetje - 26 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 35 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje Bee80 - 37 jaar - 1e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje 30 November Totaal: 26 Vlindertjes: 5 Yaraatje, MotherOfAnAngel, Kikker1, SamLonny, ... __________________________________________ Afspraken/echo's: 30 april * Ise - termijnecho plus controle gyn en vk * marb - 'termijnecho' 01 mei * marb - bloedonderzoek vk * Yunaaatje - intake 02 mei * Shadow1987 - 2e afspraak vk 11 wk * Yunaaatje - Termijnecho 03 mei * Eva2011 gaat bloedprikken voor nipt 04 mei * Shadow1987 - termijnecho (4e echo) * clueless01 - Intake prenatale diagnostiek met echo AMC 07 mei * bijnamama1988 - geslachtsecho 08 mei * Sharonneke88 - termijnecho 09 mei * Surprisebaby - termijnecho * Zoetje - echo * Bubblez- intake vk 11 mei * Bee80- intake vk + termijnecho 14 mei * B3ngel - controle vk * Surprisebaby - controle vk 15 mei * madelief - gyn en nekplooi 25 mei * Eva2011 - controle vk + echo (geslacht?) 06 juni * B3ngel - controle vk Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde