Al goed over nagedacht! Lijkt me ook handiger met twee wagens, of een draagzak voor een van de baby's, maar als de kindjes groter worden is dat zwaar. Meerijdplankje voor je zoontje evt? Lukt het met werk van je man om weer naar NL te komen?
♡Bevallingslijst 11 t/m 30 November 2018♡ 11 November Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 12 November 13 November 14 November Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje 15 November 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje Ise - 36 jaar - 4e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarlousAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Bubblez- 27 jaar- 2e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e+4e kindje Mari3ke - 32 jaar - 2e kindje mxm - 22 jaar - 1e kindje 20 November 21 November Zoetje - 26 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 35 jaar - 3e kindje Yunaatje - 25 jaar - 1e kindje 24 November 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje Shadow1987 - 30 jaar 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje Bee80 - 37 jaar - 1e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje 30 November Totaal: 26 Vlindertjes: 5 Yaraatje, MotherOfAnAngel, Kikker1, SamLonny, ... __________________________________________ Afspraken/echo's: 08 mei * Sharonneke88 - termijnecho 09 mei * Surprisebaby - termijnecho * Zoetje - echo * Bubblez- intake vk 11 mei * Bee80- intake vk + termijnecho * bijnamama1988 - geslachtsecho 14 mei * B3ngel - controle vk * Surprisebaby - controle vk 15 mei * madelief - gyn en nekplooi * clueless01 - echo op hogeschool 17 mei * Shadow1987 - hartje luisteren vk 18 mei *Ise - ochtend geslachtsbepaling, middag cervixmeting + gyn 23 mei *clueless01 - controle vk 24 mei * mxm - avond geslachtsbepaling 25 mei * Eva2011 - controle vk + echo (geslacht?) 29 mei * Yunaaatje - Controle vk 01 juni *clueless01 - geslachtsbepaling echo 04 juni * Yunaaatje - geslachtsbepaling echo 06 juni * B3ngel - controle vk 13 juni * Shadow1987 - geslachtsbepaling echo 25 juni * bijnamama1988 - 20wk echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
Dat heb ik nu ook inderdaad! Goed aan denken dat mn maag gevuld blijft. En ik ben dan bang dat het door je hormonen komt meis.. ik had dat bij J ook na een week of 20. Vet balen he!
Met spruit was alles nog prima! Beweegt echt zo veel Met de laatste metingen blijf ik op 26-11-2018 uitkomen. Wat ik raar vind als ik van mijn ongi uitga is dat 5 dagen later. Maar alles is prima! Hersentjes goed te zien.
Net intake gehad bij de gyn (en echo nummer 2 van vandaag ). Echo was maar 10 sec alleen voor hun beeld om te kijken of het intact was. Over 2,5 week naar t carrouselspreekuur met de psychiater. Dan bespreek ik met hen of ik onder controle blijf van de vk met ondersteuning vanuit psychiatrie in t ziekenhuis of dat ik helemaal over ga naar de gyn. Volgende controle wel alvast ingepland omdat t anders lang kan duren.
Nou ik heb gelijk de hele wc onder gespuugd dus weer netjes mijn pilletje genomen. Jaa dat is ook zo.. hormonen hormonen hormonen grrr Haha.
Ik word er nu wel echt sip van, zoveel last van mn buik.. het trekt als een gek, heel gespannen gevoel steeds. Heel irritant. Elke avond begint het vanaf vijf uur, dus ik denk in die zin dat ik "teveel" doe maar ik las al zoveel rust in en meer kan gewoon niet.. Woensdag naar de vk. Toch even vragen.
Gespannen gevoel? Bandenpijn of opgezette darmen? Of misschien al harde buiken? Wat vervelend, andere gewoon al eerder de vk bellen hoor !
Ja ik denk dus letterlijk harde buiken, alsog je je handen op je buik zet en dan aanklemt zo ongeveer. Heel beklemmend en gespannen. Ik voel ook dat mn baarmoeder groeit, miss dat ook? Bandenpijn heb ik ook, maar dat voelt anders en op een andere plek. Plus dat dat meer steekt en vooral bij onverwachtte bewegingen. Je hebt ook gelijk, als ik me echt zorgen maak doe ik dat ook. Ik ben dr alleen niet bang van ofzo. Tis gewoon irritant. Bij mn zoon zn zwangerschap was ik constant doodsbenauwd, dat heb ik nu gelukkig niet en ik hoop ook dat ik zo zen blijf..
Pff ik heb geen puf om mee te schrijven hoor, lees alles wel Rare situatie dat ik nu in zit, nog eventjes en woon weer alleen en is de rust wedergekeerd. Zou maandag geslachtsecho maar is verplaatst naar vrijdag.
Ja hier ook in België. Maar ik ging recensies lezen en zag dat ze t regelmatig fout hadden.. dus ik doe met bijna 15 weken
Wat fijn dat het allemaal vlot gaat. Blijf jij in jullie huis of ga je zelf verhuizen? Hier doen ze een geslachtsecho vanaf 15 weken dus moet nog even wachten tot de volgende VK afspraak. Hopelijk kijkt ze tijdens de reguliere controle en andere boek ik een pretecho bij haar
In mijn omgeving doen ze bij de echo-centra ps vanaf 16 weken een geslachtsbepaling..... Ik moet dus echt nog lang geduld hebben. Misschien dat ik dan wel wacht op de 20 weken echo.