Heb je een Nederlandse zorgverzekering? Misschien krijg je het dan vergoed? Anders maar snel naar NL komen?!
Het scheelt altijd wel als je verloskundigenpraktijk ook een echo-apparaat heeft. Mijn vorige verloskundige (voordat we verhuisd waren, dus in een andere stad) had dat niet, dus dan moest je naar een speciaal echo-bureau.
Ik heb een paar jaar geleden wel zelf voor de nipt moeten betalen omdat ik nog niet oud genoeg was om in aanmerking te komen voor een gratis nipt, maar sinds vorig jaar is dat veranderd en kan iedereen gratis een nipt laten uitvoeren geloof ik.
Ja, heb ik wel. Een vrij uitgebreide, en een reisverzekering. Mijn man zei nog dat we het misschien als 'onverwachte medische kosten' kunnen opvoeren ofzo. Maar ik weet het niet. Ik vind het ook lastig: wil ook niet naar Nederland vliegen eigenlijk voor zoiets. Misschien dat we het maar gewoon laten zitten, het gaat eigenlijk alleen om de NIPT.
Die van mij (ik klets er gewoon tussendoor) zijn straks 7&9 jaar, hier ook verwacht dat het langer zou duren dan ronde 1.
Ze Ze hebben ook een pretecho bureau erbij dus ik weet al wat mijn nieuwe verslaving wordt nu ik niet meer mag testen hahaha
Wow 4000 voor een nipt!!! Bizar! We hadden het de kinderen al verteld dus dat was echt naar. Ze gaan uit van pech wb de miskraam maar omdat ik na de miskraam een paar keer wat vage streepjes had en dus geen oploop of maar weinig oplopende testen zijn we bij een fertiliteitsarts terecht gekomen. We krijgen 28 maart de uitslag van de bloedonderzoeken maar ze zei al wel dat als ik ondertussen zwanger was geraakt ze een echo zou maken.. dus daar ga ik vanuit. Wel.spannend wat de uitslag van het chromosomenonderzoek is. Maar de kans is geloof ik sowieso niet groot dat er überhaupt iets uit het onderzoek komt. Mijn jongste is geboren met 28 weken Had de hele zwangerschap bloedverlies. Bij de tweede ook maar zij werd gewoon bij 39 weken geboren. Ik heb weleens gedacht dat mijn baarmoeder niet meer goed functioneerde maar dat blijkt niet waar te zijn. Ik vind deze zwangerschap dus ook echt spannend en ik ga vragen of ze in week 8 en of 9 een extra echo willen maken want daar ging het de laatste keer mis. En.bij de 2e en 3e zwangerschap begon vanaf die week het bloeden
Ik weet t niet precies. Ik denk de 13/14e, maar zou ook de 15/16e kunnen zijn ivm late innesteling. Ik testte pas heel laat positief, dus wacht even af.
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar, 3e kindje mxm - 22 jaar - 1e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November 25 November 26 November 27 November 28 November 29 November 30 November Totaal: 11 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Mxm intake *Eva2011 8:45 intake en echo 26 april *Mxm echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
Ik bloed nog niet maar mijn testen zijn helemaal negatief nu. Nadat ze een week niet meer opliepen liepen ze nu af en zels deze avond negatief