Dank jullie wel dames! @Clueless01 ik bedenk ook maar wat Hahahaa. Dat gebeurt als dingen te lang duren hahaa
Maandag de 14e. Dus uiterlijk maandag na het weekend, maar ik hoop echt vandaag. Op de site stond binnen 10 werkdagen dus ik hoop dat ik net geluk heb vandaag
Ben een blij ei vandaag!!!! Vreugdedansje!!!!! Yes, ik heb de 13 weken bereikt! En gisteravond nog even bij de vk naar het hartje geluisterd. Vandaag laat ik bloed prikken voor de Nipt.
Daar had en heb ik ze soms ook, vooral als ik heel scheef heb gelegen.. trekt hier vanzelf weg, hopelijk bij jou ook!
Hier ook een darmenbuik plus vetrol door al het gevreet, dus megadik, maar kan helaas maar gedeeltelijk de schuld aan de baby geven
Ik ben aan het uitdijen! Letterlijk. Mijn kont en heupen (eerder nauwelijks aanwezig) groeien enorm. Not funny! Ik wil een baby buik, geen baby kont!
Hahaha een baby kont Sorry, niet leuk voor jou, maar zie het helemaal voor me. Ik heb ook het idee dat mijn kont groeit, maar volgens mij komt dat doordat mijn buik mijn kleren naar voren trekt. Althans, die hou ik erin Ben overigens nog geen kilo aangekomen, dus het zal wel meevallen.
Bij mijn eerste riep mijn zus: "nu ben je in balans" doelend op mijn altijd al aanwezige voorgevel en tijdens zwangerschap verdriedubbelde kont... schoonpa maakte toen ook de opmerking "eindelijk een echte kont!"
Haha babykont.. hier ook mega heupen en eeb babykont. Vreselijk. Maar ook een grote buik trouwens. Alles groeit mee. Iemand al aan de babyuitzet bezig?
Volgens mij wordt dat last minute hier. Eerst de bovenverdieping maar eens maken. Niet eens afmaken, nee, maken! Leidingwerk, gips, etc. Vier slaapkamers en een badkamer moet nog incl dak afwerken..
O jee wat een werk zeg!! Ja dat laa nog op zich wachten dan idd Wij hebben ook geen haast, eerst moet de kleine slaapkamer die we over hebben leeggehaald worden. En we verhuizen volgend jaar tweede kwartaal dus ga niet heel veel doen aan de kamer. Komt wel in het nieuwe huis. Maar meubeltjes enzo moeten we uiteraard wel
Meubeltjes heb ik van de andere twee nog. Mag wel een lik verf. Moet de box ook nog schuren en schilderen. Maar dat is met een dag gedaan, dat huisag nu wel eens opschieten.... Beneden moet geschilderd en getegeld en dan gaan we door boven.
Ik ben nu vooral bezig met het laten maken vsn een kast op de zolder zodat ik de babykamer leeg kan maken. Heb af en toe al wel iets gekocht en al gekeken. Als ik t geslacht weet kan ik me denk ik moeilijker inhouden .
M'n zus apt net: "en en en??? Nieuwsgierig!" Hahaha Die wil ook shoppen volgens mij. Ben er zelf totaal nog niet.mee bezig. Wel gaan we straks beschuit met muisjes halen omdat m'n ouders op de koffie komen. Dus hopelijk weten we het straks! Echt zo leuk
Leuke gedachte, maar helaas... Zo specifiek werkt het niet. Het is wel sowieso een goed teken als je kindje beweeglijk is
Allemaal in het 2e trimester nu (toch?)! @Bee80 fijn dat de nipt goed was! @Sharonneke88 hopelijk vandaag de uitslag. Leuk, iedereen die al weet wat het wordt! Wilde het in eerste instantie niet weten maar door al jullie berichtjes ga ik toch twijfelen of ik het niet toch een geslachtsecho wil... Qua buik: zie hieronder. De eerste foto is bij mijn zoontje met 15 weken, de tweede foto is nu met 15 weken. Zoek de verschillen.