Dat is ook logisch! Hopelijk komt het gewoon door de placenta die iets verschuift en gaat deze uiteindelijk voor de uitgang weg...
Dit zou ik juist niet doen, want dat is vaker vals alarm! Dan zit je daarna juist in spanning. En een dunne nekplooi zegt eigenlijk ook niets...
Wat een enorme tegenvaller Sharonneke! Pfff... Ga je nu snel weer prikken? Dan hoor je het nog net vlak voor je vakantie of anders in een van de eerste dagen. Kun je daarna echt gaan genieten. Hebben ze ook gezegd wat er was? Te weinig DNA gevonden misschien?
Ze kon het dus ook niet meer doen. Maar een dunne nekplooi zegt toch wel iets lijkt me? Ik kan geen bloedtest doen maar de gyn heeft me wel gerustgesteld met de goede nekplooi en nog wat dingen. Nu jij dit zo zegt, geeft dat niet echt een gerustelling
Wat balen @Sharonneke88. Ook stom dat ze je dat niet eerder hebben laten weten. Hopelijk kun je snel opnieuw terecht. Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt @Ise met jouw voorgeschiedenis. Vervelend dat je dan steeds een ander treft en ze niet het grotere plaatje lijken te overzien. Vanaf 16 weken krijg je medicatie toch? Kunnen ze daar evt niet een paar dagen eerder mee starten?
Progesteron neemt het vanaf 16 weken over van hcg geloof ik. Volgens mij daarom vanaf 16 weken pas de injecties. Maar dat is vrijdag al . Ik snap wel dat deze hoeveelheid bloed niet verontrustend is, maar ik vraag mij vooral af of dit dezelfde afloop gaat hebben aangezien het verloop tot nu toe gelijk is. Maar goed daar kan niemand antwoord op geven. Ik ga maar proberen goed aan te voelen wat wel of niet kan. Het zou makkelijk zijn als iemand mij dat voorschrijft maar iets in mij zegt dat bepaalde handelingen niet okee zijn
@marb, een hele domme vraag waarschijnlijk, maar die stukjes placenta die loslaten, groeien die wel weer vast? Of als je een halve placenta hebt die over de bmm heen moet groeien heb je dan een losse halve placenta?
Die reden wist ik njet eens Haha. Goed om te weten. Ik heb hier nagevraagd en ze kennen het hier alleen in pil vorm. Ze zei dat het haar ook beter leek om te prikken, dus zodra ik in nl ben ga ik ook prikken. Maar krijg jij vrijdag je eerste injectie? Laat je die door de gyn zetten of door je man/vriend? Ik snap dat je bang bent voor de zelfde afloop.. hopelijk is dat dit keer njet zo, en daar kunnen de injecties zeker aan meedragen!! Misschien een fijn idee voor straks xx
Ja ik zie eigenlijk echt uit naar de injecties. In de hoop dat het wat gaat doen. Vrijdag wordt de eerste gezet. Om de week moet ik sowieso voor een cervix meting dus hopelijk zetten ze dan meteen de injectie. De andere week wil mijn broer of schoonzus het wel doen, zij hebben beide ervaring met prikken Jij wil het wel zelf gaan doen toch? Wel apart he dat zo verschilt per land, tablet of injectie. Bij hoeveel weken wordt een drieling gemiddeld geboren?
Nee ze zeiden een technisch mankement. En dat ik me niet druk moest maken. Heb meteen opnieuw laten prikken. Maar de kans is wel heel klein toch? Ben 29 jaar. Zit ook niet in de familie. Ik merk dat het me nu toch wel heel erg bezig houd.
Op jouw leeftijd is de kans op een kindje met down ongeveer 1:1000 dus ik zou me er echt niet druk over maken. Bij mij was het rond 1:300 en zelfs dan is de kans zo klein dat ik me nu achteraf afvraag waarom ik me zo op heb zitten fokken maarja, ik snap je echt helemaal! Je wilt gewoon zekerheid en die wachttijd is slopend...
Ohja die meting krijg ik ook. Zal fijn zijn als ze de injectie gelijk kunnen doen ja! Mijn moeder zou het eventueel ook kunnen (werkt jn ziekenhuis) maar die woont dan 2 uur van mij vandaan. Ik wil het bij nader inzien niet meer zelf doen hahaha ik las dus over in de spier prikken etc, zie ik mezelf niet doen het is geloof ik wel wat anders dan dat ik gewend ben. Ik kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt! Het geeft mij ook wel een fijner gevoel drieling word gemiddeld met 32 weken geboren. Maar mijn zoontje kwam met 35 weken. Dus ik ben een beetje bang dat ze “te” vroeg komen. Het is idd apart dat ze dat hier weeer niet kennen, denk eigenlijk ook dat ze wat dat betreft wat achter lopen.
Ik heb trouwens gisteren nog een echo gehad omdat ik me zorgen maakte. Alles was gelukkig goed en ze lopen alle 3 een week voor! Enige was, dat het leek als of het 3 meisjes zijn Haha. Maakt me niks uit hoor maar moest wel even lachen. Volgendeweek de echte geslachtsbepaling (als het goed is) we gaan het zien Hihi
Haha spannend.. fijn dat alles goed was. Nou idd in je spier spuiten lijkt me gewoon echt niet prettig. Kan je man je prikken? Okee dus jouw eerste was ook vroeg, weten ze wat de reden daarvan was? Ik veeg nog steeds wat bloed af en heb dat kramperige gevoel ook nog. Heb me voor vandaag op het werk afgemeld, iets wat ik erg vervelend vind. Maar ja het voelt niet okee om nu te gaan sjouwen
Nee ik zie er best wel tegen op. Jij kan me straks mooi vertellen hoe het was Haha. Nou mijn man.. Hmm denk dat ik het dan nog beter zelf kan doen Haha. Nee ze weten dat niet zeker, de gyn hier dacht dat het kwam door de baarmoederontsteking. Ik had met 17 weken al heel veel pijn, harde buiken etc. Maar had het gevoel dat ze niet naar mij luisterende. Voelde gewoon dat hij eerder zou komen. Ik heb nu dus standaard elke week vaginale pillen om bacteriën goed te houden. Vervelend zeg.. kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Misschien is iets van zwangerschaps yoga fijn? Om te helpen ontspannen? Ik weet niet wat voor type je bent natuurljk maar misschien helpt het je hoofd wat leeg te maken. Of een ander soort ontspanning zoals meditatie ik noem maar wat hoor. Goed dat je om jezelf denkt! Rust is heel belangrijk, vooral in onze situatie, je er aan overgeven is het 2e.. dat is lastig, maar bedenk maar dat het voor je kindje het beste is. Tillen lijkt me dan inderdaad niet goed omdat je dan weer spanning op je buik zet. Rustig aan en laat je als het kan goed verzorgen
Ik ben eigenlijk vrij kalm, maar het is wel een goed idee om op een positieve manier met de zwangerschap bezig te zijn Hoe merkte je dat je een baarmoederontsteking had? En meestal voel je idd zelf wel goed aan of iets wel of niet goed zit