Nou, hier (duizenden kilometers bij jullie vandaan) is het volgens mij hetzelfde weer Bloedheet, met continu gigantische plensbuien ertussendoor. We zitten ook wel in Florida nu, echt in een soort van jungle.
Ja, het is ons eindstation! We gaan nog wel binnen Florida reizen, maar niet meer naar een andere staat nu, zo grappig. We hebben in totaal precies 25 staten (dus de helft) bezocht. Oh ja, en Canada erbij voor 1 dagje
Ik heb echt een sexy onderbroek met steunband er aan gekocht Haha. Raaddde de gyn mij aan, en het zit echt fijn die versteviging bij mijn buik! Wie heeft dit ook of ook gedragen bij de zwangerschap?
♡ Bevallingslijst 11 t/m 30 November 2018♡ 11 November Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 12 November 13 November 14 November Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje 15 November 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Ise - 36 jaar - 4e kindje flipje2 - 30 jaar - 1e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarlousAnne - 34 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 18 November Bubblez- 27 jaar- 2e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e+4e kindje Mari3ke - 32 jaar - 2e kindje mxm - 23 jaar - 1e kindje 20 November 21 November Zoetje - 26 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 35 jaar - 3e kindje Yunaatje - 25 jaar - 1e kindje Bee80 - 38 jaar - 1e kindje 24 November 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 36 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje Shadow1987 - 30 jaar 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje 30 November Totaal: 27 Vlindertjes: 5 Yaraatje, MotherOfAnAngel, Kikker1, SamLonny, ... __________________________________________ Afspraken/echo's: 25 mei * Eva2011 - controle vk + echo (geslacht?) 29 mei * Yunaaatje - Controle vk 31 mei * Bee80 - geslachtsbepaling echo * flipje2 - geslachtsbepaling echo 01 juni *clueless01 - geslachtsbepaling echo 3 juni * mxm - controle vk 04 juni * Yunaaatje - geslachtsbepaling echo * marb - pretecho 05 juni * Madelief - 16 weken echo Gyn 06 juni * B3ngel - controle vk * Bubblez - controle vk 07 juni * Bee80 - controle vk *neverlosehope - geslachtsbepaling echo 08 juni * Surprisebaby - geslachtsbepaling echo 11 juni *clueless01 - controle vk 13 juni * Shadow1987 - geslachtsbepaling echo 25 juni * bijnamama1988 - 20wk echo 26 juni * flipje 2 - 20w echo (GUO) 29 juni * Eva2011 - 20w echo 2 juli * B3ngel - 20w echo 6 juli * marb - 20w echo ♡DE GROTE GESLACHTS POLL♡ Wil je het geslacht weten? Wat is je voorgevoel? ja/nee/jongen/meisje * Eva2011 - ja/jongen * marb - ja/geen idee MEISJE!!! * clueless01 - ja/jongen * Bee80 - ja/jongen of meisje * Bubblez- ja/meisje * Surprisebaby - Ja / geen idee * Ise - ja / meisje toch een JONGEN! * Madelief - ja / geen idee * Shadow1987 - ja/jongen * Yunaaatje - ja/jongen * bijnamama1988 - ja/jongen toch een meisje! * sharonneke88 - ja/ MEISJE!!! * mxm - ja/ MEISJE! Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
Nog nooit gedaan, maar klinkt wel erg fijn. Ik neem me al weken voor om mijn kratje met positiespul van zolder te halen en daar zitten ook losse buikbanden (van die extra steun dingen) in. Misschien toch maar eens doen. *Eet ongegeneerd nu een bus pringles als ochtendsnack....*
Jaa ze zei dat het een hoop pijn voorkomt. Ik heb deze van de prenetal hier. Wat voor band heb jij dan? Hahaha lekker snackje
Carriwell support buikbanden. Waren nog best prijzig toen. Heb ze amper gebruikt haha.. misschien nu wat slimmer zijn nu ik al steeds m'n banden voel?
Mijn vrije ochtend zit er al weer op helaas. Zal zo dochter van de pzs ophalen. Bij de praktijkondersteuner geweest vanmorgen. Via VK naar de pop poli dus wachten op doorverwijzing en anders maar weer aan de bel trekken. Nu pas over zes weken weer een afspraak bij de po. Duurt lang maar komt vast goed.
Ja kan echt fijn zijn! Vind ik tenminste, ik had soms ook de neiging om zelf mijn buik te ondersteunen dus dat zei genoeg oh ik ga daar ook even naar kijken dan!