Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    Jeetje wat een horrorverhalen. Vergeten jullie niet ook een beetje te genieten?;)
    Ik probeer me namelijk rustig te houden met mijn mislukte nipt test. Waarschijnlijk moet ik nog een week wachten op de uitslag. Heb op echo’s een neusbotje lopen zoeken. En toen dacht ik stik erin. Ik zoek niks meer op. Ik hoor het wel. Ik probeer van een gezond mensje uit te gaan. Het was lekker aan het draaien vorige keer en morgen mogen we weer koekeloeren. Daar kan ik wel even een week op teren.

Laten we met zun allen ook genieten. :)

Surprisebaby, Bee80, Eva2011 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Shadow1987

Shadow1987 Niet meer actief

@Eva2011
    Eet jij als vegetariër wel vis?
    Omdat je ook visolie neemt.
    Ben gewoon benieuwd hoor:)

3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

@shadow ja, incidenteel. Vandaag bijvoorbeeld een tonijnpizza, en soms een blikje makreel. Een stuk vis op m'n bord staat me tegen. Laatst een zalmmoot maar dat hoeft dan ook de eerste maanden niet weer.

Shadow1987 vindt dit leuk.
  4. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik begin toch echt te geloven dat ik de baby voel (net als 2 weken geleden :roflmao:), maar nu echt. Kan niet wachten tot ik het zeker weet en schopjes etc voel :).

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Het zal me niks verbazen als de placenta hier voor ligt. Voel echt niks. Ik dacht eerder plopjes te voelen maar bij de andere twee had ik ze al lang gevoeld op deze termijn. Nu kan ik er echt niks van maken. Maar het kan al zeker nu! Kindje is immers al ruim 10cm!

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik voel het ook echt volgens mij, maar vind dat eigenlijk best raar. De handjes zijn zo groot als erwtjes ofzo :roflmao:

7. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Afgelopen weekend aan de kinderen op mijn scoutinggroep verteld dat ik zwanger ben. Leuke reacties. Variërend van: ‘Ik hoop dat het een meisje wordt, want je hebt al een jongen’ tot ‘Krijg je nu alwéér een baby?’ :roflmao:

Wel veel bekkenpijn nu. We hadden een weekendkamp en dat was toch wel erg intensief, vooral omdat je natuurlijk veel op picknickbanken of op de grond zit ipv op een stoel die je rug (bekken) goed ondersteunt. :rolleyes: En ik natuurlijk veel (te veel) gestaan heb.

Vandaag weer werken. Morgen is de bekkenfysio terug van vakantie en kan ik hopelijk eindelijk een afspraak maken.

Never lose hope vindt dit leuk.
  8. flipje2

flipje2 Actief lid

11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Veel succes met afwachten van de uitslag @Sharonneke88 ! Heel fijn dat je tussendoor nog een extra echo hebt, dat helpt wel om de tijd door te komen.

Hier duurt het me nu veel te lang allemaal haha. Ook de placenta voor liggen, dus wie weet voel ik haar pas bij 20-24 weken! :eek: Mijn zoontje voelde ik in de laatste week (bij 16,5 week ongeveer) een paar keer trappen. Waren echt plopjes inderdaad.

Sharonneke88 en Surprisebaby vinden dit leuk.
  9. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ik voel mijn schatje ook al af en toe bewegen. Laatst zelfs een schopje. Wel heel erg mini. Ik voel het van binnenuit, dus volgens mij maakt het niks uit of je placenta voor ligt of niet. Dat laatste is vooral van belang als je partner het van buitenaf zou willen voelen.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik voel ons ukje ook sinds een week echt goed! Dus het kan wel. Met zoon ook met 15 weken.

Shadow1987 en Surprisebaby vinden dit leuk.
  11. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Zo leuk! Ik kan t nog niet echt goed noemen, maar ik voel gewoon gefladder in Mn buik en plopjes. Wat ik me voorstel bij schopjes is dat je t echt tegen je buikwand aan voelt, van binnen. klopt dat wel?

12. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik voelde haar ook in de 14e week. Het gekriebel dat zich verplaatst, en gister voelde ik echt een plopje (mini schopje) van binnen. Van mij mag ze echt wel goed bewegen. Lijkt me zo mooi. Mijn placenta ligt aan de achterwand, dus zou het kunnen ook dat ik het wat eerder kan voelen.

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik omschrijf het als een vlinderig darmgasje. T voelt als een scheetje zeg maar alleen dan heel lief. Whahaha. Goede omschrijving he haha

Eva2011, Ise en Bee80 vinden dit leuk.
  14. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik voel het ook. Ligt er wel een beetje aan hoe hij ligt. Maar vooral bovenaan voel ik het goed

15. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Op vrijdag 25 mei heb ik bloed laten prikken voor de NIPT. Vanaf welke dag zou ik dan de uitslag kunnen verwachten? Vrijdag?

Om mezelf heel erg af te leiden zodat ik niet de hele tijd in spanning zit voor de uitslag van de NIPT, :rolleyes: ben ik bezig met de geslachtsbepaling. Die laten we vrijdagmiddag (8 juni) doen.

We gaan dan zondag (10 juni) met de kinderen een speurtocht doen om ze erachter te laten komen wat het geslacht is. Wij (mijn man en ik) weten het dan al wel, maar verder niemand.
    Ik heb online twee verschillende woordzoekers gemaakt met eigen gekozen woorden en een oplossing: ‘het is een meisje’ of ‘het is een jongetje’. Leuk hè! Ook leuk voor andere dingen, die woordzoekers.
    De speurtocht is met kleine opdrachtjes en een woord vormen met geheimtaal en dat soort dingen.
    En een schatkistje met kleine cadeautjes.
    Ik heb daar nu al zin in en het voorbereiden is ook zo leuk. :)

Never lose hope, Bee80, Ise en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat een leuk idee! <3

Surprisebaby vindt dit leuk.
  17. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Leuk idee!

Ik denk dat je as. Vrijdag aan moet houden voor de uitslag. Komt het eerder dan is dat mooi meegenomen uiteraard. Maar er staat 10 werkdagen voor.

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Oh wat leuk zeg!! Het voorbereiden op zich lijkt me al leuk

19. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    Ga maar van twee weken uit hoor! Zo lang duurt het echt als het naar Rotterdam gestuurd wordt. En een maand als er technische mankementen zijn hihi. Probeer die maand maar eens te overzien. NIET TE DOEN!! :roflmao:

20. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Brrr... ja jij moet al helemaal lang wachten.... Bij mij is het naar Amsterdam verstuurd; misschien maakt dat uit. Maar ik wacht gewoon af en.... ik leid mezelf gewoon af met leuke dingen!!!

Deel Deze Pagina