Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Wat fijn @Eva2011

Over het vliegen en scannen gesproken. Ik vlieg zaterdag terug vanaf malaga. Ik snap er nu even niks meer van. Moet ik nu er om denken?

Voor mij is het wel een beetje de max 17 weken en vliegen omdat het er 3 zijn. Geloof bij een eenling zwangerschap tot 28 weken.

2. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    Ik had niet eens aan die poortjes gedacht of aan een bodyscan haha. Ik denk dat jet alleMaal wel meebakt. De vk zegt dat het prima is en die zal het wel weten.

Ik snap je onzekerheid @Eva2011 mij begint die nipt te nekken op het moment. Een maand wachten op uitslag vind ik echt te veel van het goede. Verloskundige zei dat ik geen reden heb om te denken dat mijn kind iets heeft en kindjes die zo druk zijn eigelijk altijd gezond zijn. Ik dacht nou hier kan ik een week op teren. Dat is nu drie dagen voldoende geweest haha. Wat zal er een last van me afvallen als het goed is.

3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik kan me zo goed in je verplaatsen wat betreft het wachten op de uitslag. En dan moet jij nog dubbel zo lang wachten ook. Dat moet slopend zijn. Hopelijk krijg je heel snel een goede uitslag! En dan kan je ook gerust op vakantie gaan. Wat een gedoe zeg. Lekker van je af kletsen hier hoor!

Sharonneke88 vindt dit leuk.
  4. flipje2

flipje2 Actief lid

11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Nou @Sharonneke88 dat is heel begrijpelijk! Nog heel even volhouden..... we duimen met zijn allen voor je dat de uitslag er snel zal zijn!

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nouuuu ik snap er werkelijk niks meer van. Even snel een echo gehad (echt even snel, was echt even snel geld binnenhalen geloof ik)

Nu lijken het ineens 2 jongens en een meisje. Nog ff en ik heb alles gehad Haha:p

Ik wou als ik terug in nl was de fam vertellen wat het zouden worden. Maar nu ben ik er helemaal niet meer zeker van. (Deze man zei nog Jaa kan nog veranderen )

Sharonneke88 vindt dit leuk.
  6. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Meer blauw!! Haha

Lekker in Nederland een uitgebreide geslachtsbepaling laten uitvoeren :)

7. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    O lijkt me irritant om steeds geen duidelijkheid te hebben inderdaad. Snel een fatsoenlijke geslachtsbepaling laten doen dan maar in Nederland inderdaad!

8. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Net controle gehad en alles was helemaal goed gelukkig. Hartje gelijk gevonden en dat klopte goed. Heeft ook wel iets zo'n 'radioverslag' ipv een echo. Vind het zo gaaf dat ik eindelijk mijn bloedgroep weet :cool:
    29 juni 20 weken echo....spannend!

Eva2011 en Never lose hope vinden dit leuk.
  9. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Bevallingslijst 11 t/m 30 November 2018

11 November
    Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje

12 November

13 November

14 November

Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje

15 November

16 November
    TanteLien - 27 jaar - 2e kindje
    Ise - 36 jaar - 4e kindje
    flipje2 - 30 jaar - 1e kindje

17 November
    Krimpie - 31 jaar - 2e kindje
    MarlousAnne - 34 jaar -
    3e kindje
    B3ngel - 33 jaar - 2e kindje

18 November
    Bubblez- 27 jaar- 2e kindje

19 November
    NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e+4e kindje
    mxm - 23 jaar - 1e kindje

20 November

21 November
    Zoetje - 26 jaar - 4e kindje

22 November

23 November
    marb - 35 jaar - 3e kindje
    Yunaatje - 25 jaar - 1e kindje
    Bee80 - 38 jaar - 1e kindje

24 November

25 November
    Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje

26 November
    Madelief - 36 jaar - 3e kindje
    Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje
    Shadow1987 - 30 jaar 1e kindje

27 November

28 November
    Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje

29 November
    Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje

30 November

Totaal aantal kindjes (23)
    Meisje (10)
    Jongen (3)
    Verrassing (0)
    Nog onbekend (10)

Vlindertjes: (6)
    Yaraatje, MotherOfAnAngel, Kikker1, SamLonny, ..., Mari3ke

08 juni
    * Surprisebaby - geslachtsbepaling echo
    11 juni
    *clueless01 - controle vk
    12 juni
    *clueless01 - pretecho
    13 juni
    * Shadow1987 - geslachtsbepaling echo

25 juni
    * bijnamama1988 - 20wk echo
    26 juni
    * flipje 2 - 20w echo (GUO)
    28 juni
    * Surprisebaby - controle vk
    29 juni
    * Eva2011 - 20w echo
    * Bee80 - 20w echo
    02 juli
    * B3ngel - 20w echo

03 juli
    *clueless01 - 20w echo (GUO)

06 juli
    * marb - 20w echo
    12 juli

* Surprisebaby - 20w echo

-----------------------------------------------------

DE GROTE GESLACHTS POLL

Wil je het geslacht weten? Wat is je voorgevoel?

ja/nee/jongen/meisje

* Eva2011 - ja/jongen JONGEN!!
    * marb - ja/geen idee MEISJE!!
    * clueless01 - ja/jongen toch een MEISJE!!
    * Bee80 - ja/jongen of meisje :D MEISJE!!
    * Bubblez- ja/meisje
    * Surprisebaby - Ja / geen idee
    * Ise - ja /
    meisje toch een JONGEN!!
    * Madelief - ja / geen idee
    * Shadow1987 - ja/jongen
    * Yunaaatje - ja/jongen
    * bijnamama1988 - ja/jongen toch een MEISJE!!
    * sharonneke88 - ja/ MEISJE!!
    * mxm - ja/ MEISJE!!

Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde

10. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nou idd maar het enige wat ik zag was een beetje uitsteeksel met 3 streepjes Haha dus ik dacht oh dit is het meisje en toen zei die man jongen. Dus dacht Huh en daarna Nouja dacht dit worden de 2 meisjes en toen zei hij weer jongen en laatste meisje. Maar ik heb maar 1 kunnen zien. Stond Zo weer buiten. Heb gene balletjes of echt piemeltje kunnen zien. Dus nu weet ik niet meer wat ik moet denken. Morgen ochtend nog een laatste poging hier hahaha. Hebben nu speciaal naar iemand gebeld met goede apparatuur. Ik weet dat de gezondheid het aller belangrijkste is, maar ik heb nu zoveel dingen gehoord dat ik helemaal jn de war ben.

Ik houdt jullie op de hoogte Haha!

Eva2011 vindt dit leuk.
  11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Ja echt heel irritant Haha.

12. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    @flipje2 en @Eva2011 super lief dames. Ik ben echt schizofreen wat dit betreft. Ene moment denk ik welnee ik krijg gewoon een gezonde meid. Dan wordt ik weer helemaal gek van onzekerheid. Ik wil het zo graag. Al die gezonde kindjes om me heen. Ik wil zo graag moeder worden. Ik weet niet hoe ik te boven kom als ik na mijn miskraam dit kindje ook af moet geven. De angst is zo groot dat ik dat niet kan onderscheiden van mijn intuïtie zo gek. Fijn dat ik lekker mag lullen hier. Wil ook niet heel mijn omgeving gek maken

13. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Je weet nog hoe ik hier aan t klagen en zorgen uiten was twee weken geleden hè? En met die stomme vijfde ziekte...

We willen allemaal een gezond kindje, dus dan is het logisch dat je nu onder spanning staat als je op de uitslagen wacht. Het is ook super spannend terwijl we rationeel ook wel weten dat de kans gewoon miniem is, maar toch, dat kleine percentage dat wel een negatieve uitslag krijgt, stel dat.. wat als.......
    Om dan de knop om te zetten en van het positieve uit te gaan is heel erg moeilijk. Voor ons is het makkelijk zeggen, het komt wel goed! Je weet het zelf ook wel maar het is een gevoel dat blijft tot je zekerheid hebt.

Dus... Voel je vrij ;) hoe lang moet je nog wachten? Morgen uiterlijk toch?

14. flipje2

flipje2 Actief lid

11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Ik weet hoe het voelt om onzeker (en zelfs doodsbang) te zijn over zoiets. En hoe fijn het is als je dat dan ff ergens kwijt kunt! Dus kom maar gewoon hier met al je zorgen hoor. :)

Vinden jullie die hitte ook zo heftig? Ik stond in de brandende zon op de bus te wachten, poeh!! Dan moet ik er echt ff bij gaan zitten...

15. Shadow1987

Shadow1987 Niet meer actief

Hallo iedereen,

Zaterdag heb ik verjaardag van mijn zwager. Nu hebben zij een zoontje die nu krentenbaard heeft. Ik weet niet of ik dat ooit gehad heb.

Wat is verstandig?

Weet dat het erg besmettelijk is.
    Maar niet de risico met zwangerschap.

16. Shadow1987

Ja vooral dat het zo benauwd is.
    En thuis niet kouder in huis dan 27 graden te krijgen. Vrij oud huis en slecht geïsoleerd.

17. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

https://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Uitgaven/Infectieziekten_Bulletin/Archief_jaargangen/Jaargang_21_2010/Nummers_jaargang_21/Oktober_2010/Inhoud_oktober_2010/Vormt_krentenbaard_een_gevaar_voor_zwangeren

18. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

In principe niet gevaarlijk voor de ongeboren vrucht maar toch wordt aangeraden er huisarts op te zoeken bij nauw contact.

Nou is eenmalig op bezoek gaan geen nauw contact maar toch...

19. Shadow1987

Ja is geen nauw contact maar ze zijn allemaal wel van het knuffelen en zoenen. Dus ik denk dat ik dat maar even oversla. Vindt ik niet zo'n ramp haha.

Eva2011 vindt dit leuk.
  20. Sharonneke88

Sharonneke88 Actief lid

1 aug 2017
    439
    381
    63
    Vrouw
    De vk assistente zei dat ze nooit uitslagen op vrijdag binnenkrijgen. Maandag is de tiende werkdag dus helaas niet voor mijn 30e verjaardag en gender revealtaart zaterdag. Daar baal ik eigelijk wel van.

Je hebt gelijk die onzekerheid blijft tot we het zeker weten. Maar het duurt gewoon te lang nu. Door die mislukte test heb ik gekke kronkels gekregen.

Deel Deze Pagina