Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Niet te missen inderdaad :D

Never lose hope vindt dit leuk.
  2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Sharonneke88 : wat fijn van de NIPT! Nu echt genieten he?

@Surprisebaby : hihi, dat soort dromen, echt heel grappig. Veel plezier met de echo en ik ben benieuwd of jullie de nieuwsgierigheid kunnen bedwingen. En dan komen jullie er dit weekend achter?

@Never lose hope : fijn dat het bij jullie nu echt duidelijk is, haha.
    Gaan jullie nou naar familie dit weekend of neem je het zekere voor het onzekere? Volgens het RIVM/LCI kan het dus, maar snap ook wel dat je het spannend vindt.

@Eva2011 : volgens mij had ik niet meer gereageerd, alleen op 'vind ik leuk' geklikt, maar super super superfijn dat je al vijfde ziekte had gehad.

Sharonneke88 en Eva2011 vinden dit leuk.
  3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

@marb geeft niet! Ik ben een stresskip als t om m'n kindjes gaat ;)

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hee, ik ben 16 weken vandaag :D Vind ik echt een mijlpaal op de een of andere manier. Het wordt echt wat :p

Never lose hope en Eva2011 vinden dit leuk.
  5. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik heb weer iets nieuws bedacht, Mn hoofd dan :roflmao:. Ik heb echt veel last van afscheiding, maar dan ook echt veel. Een dunn onderbroek houd t niet eens tegen, heel vervelend maar hoort erbij schijnbaar. Maar nu ben ik de hele tijd bang dat t vruchtwater is wat erbij zit en waarom t zo vochtig is. Zo blij dat ik dinsdag weer n echo heb :$

6. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Wij zijn net terug van de geslachtsbepalingsecho!

Mijn man wilde het wel al heel graag weten wat het zou worden en niet pas zondag bij de speurtocht. Dus ik liet mij (heeeeeel snel :roflmao:) overhalen dus we hebben wel gewoon meegekeken.

Maar het was heel spannend want eerst dacht ze dat het ene geslacht was en toen was er twijfel en toen dacht ze het andere geslacht.... dat laatste was uiteindelijk wel zeker, zei de echoscopiste. Maar door haar twijfel en hoe de echo begon twijfel ik nu toch heel erg....

Dus het is nog erg vaag....

Wat denken jullie? Ik plaats even een paar foto’s ...

Bijgevoegde bestanden:

7. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Vooral na een eind fietsen (gevoelig ook!) Of fysiek pittige werkzaamheden. Maar ik houd het op afscheiding. Vruchtwater zou een erg specifieke geur moeten hebben.

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Och meisje toch... Ik heb ook echt waterige afscheiding en heel erg veel. Als je nu gebroken vliezen zou hebben zou het er echt veel meer uitlopen. Aan het eind werkt het hoofdje in je bekken als een soort stop, maar nu zou je gewoon leeglopen.

9. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik zie het er allebei wel in o_O

Surprisebaby vindt dit leuk.
  10. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Aan mij heb je niks hahaha zou t echt niet kunnen zien.

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat jammer dat jullie nog geen echte duidelijkheid hebben. Ik kan hier niets mee haha :p

12. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ja ik vind t zo gek dat t soms water lijkt (zie geen wit in Mn zwarte ondergoed alleen een waterige vlek) en soms echt een plens witte plakkerige smerige zooi (sorry voor deze vieze taal :p). Mja ik loop idd niet leeg en heb t ook niet de hele dag door.. Thanks voor de gerust stelling!

13. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    @Surprisebaby ik gok dan toch een jongen omdat de witte vlekjes meer in een driehoek zitten, bij mij zaten ze echt recht onder elkaar. Maar ik zeg ook maar wat :roflmao:

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Heel herkenbaar hoor, heb echt precies hetzelfde!

15. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Hmm... :confused: nu twijfel ik of we aanstaande zondag de ‘gender reveal’ wel moeten doen.... Als zelfs jullie er ook niks van kunnen maken....

Ik plaats even wat foto’s in het topic over echo’s, misschien dat daar nog meer echo-experts kunnen meekijken. ;)

Ik heb trouwens niks over de Nipt gehoord vandaag.... :( Dus dat zal ik hopelijk maandag of dinsdag horen... of nog erger; het is mislukt en het moet opnieuw....
    na ja, ik wacht wel af en ga niet meteen doem-denken.

16. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Kan je niet morgen ff ergens anders? Waar ze misschien een beter apparaat hebben? Als ze allebei t zelfde zeggen zal t toch wel kloppen?

17. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ja misschien dat ik dat moet doen...
    mijn man zegt, we zien het wel op de 20 welen echo!!! Maar dat duurt me veel te lang!!! Hahaha!!!!
    We kunnen die ‘gender reveal’ nog wel uitstellen, dat is geen probleem. Maar ik had het graag gewoon willen weten vandaag!!!

Sharonneke88 vindt dit leuk.
  18. flipje2

flipje2 Actief lid

11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    @Surprisebaby Op plaatje 1 en 3 zie ik niets, en plaatje 2 lijkt mij (vrij duidelijk) een jongen.

@Sharonneke88 HOERAAAAAAAA!!!

@Never lose hope Fijn dat je het nu zeker weet :)

@Clueless01 Die waterige afscheiding heb ik ook. Heel irritant, maar gewoon een normaal verschijnsel...

Never lose hope vindt dit leuk.
  19. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83

Uhm ja ik ga niet bij hun thuis komen. Maar wil de rest van de fam wel even zien, dan denk ik buiten ofzo en zonder kusje en knuffels Haha

marb vindt dit leuk.
  20. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik vind het ook heel lastig. Van de zijkant lijk je een piemeltje te zien maar zo tussen de beentjes zie ik geen piemeltje, lijkt dan weer een meisje met 3 streepjes. Lastig haha

Deel Deze Pagina