Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @Clueless01 herkenbaar en ik vind het ook vervelend. Verwissel wat vaker mijn ondergoed nu Haha. Maar herken het nog wel van bij mijn zoontje.

Clueless01 vindt dit leuk.
  2. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    @Never lose hope ben blij dat een aantal het herkennen, ga dinsdag gewoon vragen of ze kan zien of ik genoeg vruchtwater heb, ben ik helemaal gerust!

3. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik denk een jongentje te zien?

Surprisebaby vindt dit leuk.
  4. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Heb ik ook en al wekenlang! Volgens mij al vanaf week 8. Soms bijna niks, dan alleen water, maar meestal heel veel dik, plakkerig, wit slijm en het droogt geel op (ieuw! :p). Dus lijkt me volkomen normaal. Ik draag inlegkruisjes.

5. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Pfff moeilijk dit. Ik zou het er allebei van kunnen maken. Maar ben er dan ook heel erg slecht dus aan mij heb je niks!

6. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dit vind ik wel echt een meisje op een van je foto’s Haha heb ze even beken jn het andere topic. :) want dit was bij mij een meisje.

@Surprisebaby

Bijgevoegde bestanden:

7. flipje2

flipje2 Actief lid

11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Nog een keer gekeken op groot scherm en ik denk echt een jongen.\\
    Maar was wat nou de uiteindelijke conclusie van de echoscopiste...?

8. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    De eerste minuten dacht ze een jongetje, maar daarna twijfelde ze en zei ze dat het een meisje is, na vele keren checken...

Maar toch, klonk ze lange tijd niet heel erg overtuigend vandaar dat wij zo twijfelden.
    En we twijfelen nu nog steeds doordat sommigen van jullie toch jongetje zeggen. :rolleyes::)

9. flipje2

flipje2 Actief lid

11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Hahaha ja maar wij zijn sowieso niet de experts he? :)

Precies 15 weken is ook nog net wat vroeg misschien. Het zou net moeten kunnen, maar hoe later hoe duidelijker... Ik was 15+6 en toen was het wel echt duidelijk en meisje. Dus desnoods in de loop van volgende week nog een keertje spieken en dan weet je het echt zeker.....

10. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Ik had gehoopt om er net zo zeker van te kunnen zijn zoals velen hier, die ook rond 15 of soms zelfs eerder een geslachtsbepaling hebben gedaan.

11. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik zou gewoon nog ergens anders doen! Bij mijn zei ze dat ze t vanaf 14 weken bijna altijd zien.

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik snap dat! Maar bij mij veranderde het dus van de een op andere dag Haha. Soms kunnen ze het gewoon niet duidelijk zien. Ik moet zeggen dat ik het nu wel duidelijk heb gezien (ook zelf) maar ben wel benieuwd door alles wat ik heb gehoord of het met 20 weken nog zo is. Maar ik snap je gevoel dus. Maar anders zou ik even zoeken naar iemand met een goede kwaliteit, zo heb ik bij mijn zoon met 13/14 weken duidelijk kunnen zien dat het een jongen is, mede door de kwaliteit die ze had. Ik had gister iemand die echt een heel ander kwaliteit beeld had als vandaag. Dat kan ook schelen. Maar je zit natuurlijk met het weekend. Ga je de speurtocht uitstellen ?

13. flipje2

flipje2 Actief lid

11 jun 2015
    195
    170
    43
    Vrouw
    NL
    Ja ik verbaas me ook zo over de verschillen. Ik had bij 14+0 een uitgebreide echo (vroege GUO), en de echoscopiste zei toen dat ze het geslacht op dat moment hoogstens aan de hand van de nub kon beoordelen... En inderdaad van anderen lees ik dat ze het al wel konden zien bij 14 weken.

Wat me ook opvalt is dat sommige foto's veel minder duidelijk zijn dan andere. Dus er lijkt ook veel verschil in kwaliteit van de ene of de andere praktijk... De foto's van onze geslachtsbepaling waren echt ontzettend mooi en scherp. Heel groot verschil met de echo's in het ziekenhuis. Geen idee waar je ongeveer woont, maar wij zijn hier geweest: https://www.centrumsam.nl/

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Bij mij was het gister dus ook in het ziekenhuis heel onduidelijk en vdnaag bij een praktijk wel heel duidelijk.

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ojaaa en deze van een van onze dochters

Bijgevoegde bestanden:

marb vindt dit leuk.
  16. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Pff zit je dan op de bank midden in de nacht met enorme buikpijn.. ik weet niet wat dit nou weer is. Weet wel dat alles rommelt en Mn darmen echt amper nog werk doen, mss moet ik toch maar eens naar de huisarts, deze pijn maakt me echt doodsbang.

17. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Oh jee, @Clueless01 wat vervelend. Hoe gaat het nu?
    Sterkte en ik hoop dat het nu weer helemaal beter met je gaat!

18. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Wij hebben gisteravond nog een keer de video bekeken van onze echo van gisteren en zijn ook tot de conclusie gekomen dat het een meisje is. Dus: NOG MEER ROZE!!!
    Er waren vele beelden waarop je echt wel balzak en piemeltje had moeten zien en dat zagen we niet. En vele beelden met duidelijk drie streepjes zoals bij een meisje en dat het meer van onderen was.

We krijgen een meisje, wauw!!! Het moet nog wel even bezinken!!!

Bij de 20 weken krijgen we bevestiging, ....of niet. Maar dat zien we dan wel.

We vinden het toch onnodig om nog een keer een pretecho te maken voor het geslacht. We gaan nu gewoon vertrouwen op de beelden die we hebben gezien.

En ja, morgen gaan we echt de ‘gender reveal’-speurtocht doen!!! :)

Ise, marb, Bee80 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ja het is nu weer zo goed als weg, maar jeetje wat een pijn. Vlak voor de terugplaatsing ben ik voor deze pijn naar het ziekenhuis gegaan. Toen bleken het ook mijn darmen.

Ik heb haar hartje net geluisterd geluisterd, anders zou ik nu echt gek worden :roflmao:. Moet maandag naar de vk, hopelijk heeft ze nog wat tips, maar alle adviezen doe ik al en movicolon werkt dus klaarblijkelijk ook voor geen meter, moet dus 3 dagen achter elkaar een zakje nemen en dan komt het dus met heel veel pijn gepaard op gang.

20. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Fijn dat jullie overtuigd zijn :D. Leuk morgen die speurtocht!

Bij mij gaat er soms ook twijfel door me heen, denk ik; zouden er hier zoveel meisjes zijn omdat ze t vaak niet goed zien? :roflmao: Maar echoscopiste zegt dat je echt duidelijk verschil ziet dus daar maar op vertrouwen. Ik heb dinsdag een pret echo dus dan vraag ik of ze nog n keertje wil kijken, voor de zekerheid. Als t een jongen blijk dan heb ik echt al zoveel geshopt voor niks :roflmao:.

Deel Deze Pagina