Ik slik magnesium, d3, foliumzuur, visolie en soms B12 maar dan alleen wanneer ik een tijdje geen vleesvervangers heb gegeten. Ben van de multi (met veel onnodige vulstoffen en toevoegingen als suiker enzo) overgestapt op geconcentreerde vitamines ivm haaruitval na tweede zwangerschap.
Je mag die Davitamon mama nu gebruiken, daar zit ook foliumzuur in (even checken voor de zekerheid, maar in principe in alle prenatale vitaminen). Ik gebruik ook multivitaminen voor zwangeren (van Solgar). Je mag het ook houden bij foliumzuur en vitamine D. Dubbelop is niet nodig. Foliumzuur is in principe tot 10 weken zwangerschap, maar kan geen kwaad om het de hele zwangerschap te slikken, ik vind het fijn om de multi's te blijven slikken.
Hier zijn ze gisteren geweest van moeders voor moeders en moest ik nog een test doen. Mooie knaller dus dit weekend begin ik! 3 april mag ik voor eerste echo, dan 7+3, volgens de verloskundige wordt dat gewoon vergoed. Super spannend! @Krimpie Hier slik ik al maanden die davitamon mama compleet visolie, blijf die ook doorslikken denk ik. @madelief Lees dat je ook traint met je honden, wat voor honden heb je? Ik train (en geef les in) behendigheid met mijn dalmatier en heb nog een chihuahua.
Hey meiden! Ik wil me hier graag aanmelden. Ik zal mezelf op de lijst zetten voor 25 november. Ik vind het nog wel spannend, want ik heb vorige keer een miskraam mee moeten maken na 9 weken. Maandag had ik een paar vegen bloedverlies. Ik kreeg het gelijk Spaans benauwd. Maar ik durf er wel van te genieten. 9 april kan ik mijn eerste echo laten doen met zeven weken, maar ik denk dat ik hem uitstel naar 9 weken. Vorige keer ook een kloppend hartje gezien, dus dit stelt mij niet echt gerust vrees ik. Als ik terug gezet wordt ga ik me alleen maar druk maken. Heb nu super goede testen waar ik super blij mee ben! Ik hoop hier te kunnen genieten en ook mijn onzekerheden een beetje van me af te kunnen kletsen. Hoe gaat het allemaal bij jullie?
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar, 3e kindje mxm - 22 jaar - 1e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje 27 November 28 November 29 November 30 November Totaal: 11 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Mxm intake *Eva2011 8:45 intake en echo 26 april *Mxm echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
@Sharonneke88 welkom en hartelijk gefeliciteerd!!!!! Druk duimen dat deze beeb blijft plakken @Yaraatje ik train met mijn rottweilers, ik fok deze namelijk ik doe gehoorzaamheidstrainig, pakwerk en Spoor zoeken.
Ik wist niet dat het onder de twijfel kaas viel? Ik dacht dat wanneer het gepasteuriseerd is dat je het gewoon mag eten? Heb het al wel gehad namelijk.. je hoort steeds meer dingen. En tonijn? Dat wist ik ook niet Haha ook al gehad.
Heel iets anders dan de zwangerschap: Nog een tip voor een erg bange perro de aqua pup van 8maand? Thuis hartstikke lief en vooral tegen mijn zoontje. Maar buiten tegen andere honden heel fel (willen bijten)
Qua bevalling: mijn bevalling was geen pretje. Ben ingeleid en vliezen zijn gebroken, maar de weeën kwamen maar niet op gang. Na 6 uur nog een keer vliezen breken (ik wist niet dat dat kon). Inmiddels al een lange tijd een (hele) dosis oxytocine dus toen de weeën uiteindelijk kwamen was het gelijk een weeënstorm met buik-, rug- en beenweeën. Mijn zoon kwam met navelstreng om de nek, die scheurde tijdens de bevalling en bij het knippen waren paar bloedvaten geraakt bij mij. Dus veel bloed verloren, bijna out geraakt en uiteindelijk dezelfde avond bloedtransfusie gehad. Herstel heeft een aantal maanden geduurd. Daarom wil ik nu voor een geplande keizersnee gaan. Ook een pittige operatie maar hopelijk met een kortere hersteltijd. Heb nu immers ook al een peuter rondlopen... Ik had graag nog een keer mee gedaan met Moeders voor Moeders, we hebben er bij de eerste zelf veel profijt van gehad. Maar vanwege die bloedtransfusie mag dat niet.
Heftig @B3ngel ! Hopelijk gaat her deze keer beter! Ik doe wel mee met moeders voor moeders, ze komen vrijdag ☺️
Wat een ontzettend mooi oplopende testjes! Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom in de groep Ik snap dat je het uit wilt stellen, de teleurstelling is groot wanneer het hartje geklopt is, maar de onzekerheid die extra twee weken, hoe ga je daar mee om? Okay die onzekerheid blijft ook bij een echo op 7 weken uiteraard....