Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik zou echt adviseren om hulp te zoeken. Dat klinkt heel zwaar, maar je kunt zoveel lekkerder in je vel zitten dan nu! Controleverlies is heel eng, zeker als je een actieve angststoornis hebt, maar dat wordt niet minder als je er niets mee doet.
    Wij geven je steeds kortdurende geruststelling, maar eigenlijk heb je daar niets aan. Er zijn namelijk altijd dingen om je zorgen over te maken. Dikke knuffel!!!

En de kans op listeria is heel heel klein

flipje2 en NiHeJa vinden dit leuk.
  2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Sorry! Hahaha zal t niet weer doen :p
    Ondertussen de hele webshop al in m'n winkelwagentje maar mag van mezelf ook nog niks bestellen.
    Eerst morgen maar even zeker weten of er een aanhangseltje tussen de beentjes zit...

flipje2, Spoetnik, NiHeJa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik ben alles even aan het terug lezen en zag je berichtje. Ik heb dit dus enorm erg.. het is ook evht meer opgezet daarooo echt lelijk Haha. Maar heb de gyn gevraagd en die zei dat het kwam door de bloedtoename. Alles is veel meer doorbloed, je kan het bijna zien als van die spataderen en misschien ook voelen. Nou dat klopt bij mij, ik voel echt gespannen aderen daar Haha.

Wou hier toxh nog even op reageren aangezien het bij mij dus echt njet prettig voelt. (Doordat het 3 baby’s zijn meer bloed aanmaak etc)

Eva2011 vindt dit leuk.
  4. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Wat vervelend beterschap!!

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    En nieuwe dames welkom!!

Sorry was even afwezig! Zo druk momenteel pfjoe.. maar we hebben een huis gevonden in het zuiden van NL hopen daarna de rust er wat in te krijgen :)

Volgende week maandag hebben we de 20 weken echo, toch wel spannend.

En over het voelen van de kindjes, ik voel de hele dag door geschop (handig als er 3 zitten, schopt er altijd wel 1) ook duidelijk aan de buitenkant te voelen, en zelfs zichtbaar. En Oja zonder zwangerschapsband hier niet te doen , zoveel bandenpijn anders! En mijn misselijkheid is ineens weer erger.

Jullie inmiddels de naam al bedacht?

Hier voor alle 3 al klaar :)

Spoetnik vindt dit leuk.
  6. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

@Never lose hope fijn dat jullie een huis hebben gevonden. Nu nog verhuizen :eek:

Namen ben ik nog niet echt mee bezig. Veel andere dingen aan m'n hoofd. Eerst maar eens t huis af krijgen. Uhhhh dat ligt al even stil door leveringsproblemen van gereedschap maar we kunnen verder! Planning is om in de bouwvak het casco klaar te hebben. Ervaring leert dat dat uit gaat lopen. Maar ik wil zo graag in ieder geval drie slaapkamers af hebben! De kleine kan eerst nog wel bij ons. De jongste slaapt immers al 3,5 jaar bij ons, ben niet anders gewend.

Hier vandaag enorme buikpijn. Dacht even dat ik weeën kreeg maar het was een constante pijn, alsof iemand een band om mijn middel strak trok. Voelt nog steeds beurs.

Morgen drukke dag. Schoonmaken, koffieleuten met vriendin (vaste prik op donderdag), inpakken voor lang weekend, naar zwemles, dan nog naar de VK. Weet niet hoe ik alles in één dag ga proppen o_O

7. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ja ik heb me al voorgenomen om als ik terug ben aan te geven dat ik t zo niet meer trek. Ben al bij de POP poli geweest dus hoef ook niet lang te wachten als t goed is.

En over shoppen: Ik heb me echt laten gaan in de outlet van LA, vooral bij de Tommy hilfiger winkel. Die polo’s zijn echt te schattig :p.

Ise vindt dit leuk.
  8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat goed! Echt aan de bel (blijven) trekken! You go girl :p

En kleertjes: leuk!<3
    Ik heb me door de kinderen wel laten overhalen om een pakje van Noppies te kopen, maar verder is het echt even klaar.

9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

En... Medicatie gekregen bij de huisarts?
    Hopelijk zijn de klachten al een stuk minder.

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, gelukkig wel. De klachten zijn helaas verergerd, maar het mag ook 4/5 dagen duren blijkbaar voordat het werkt. Ugh... Ik slaap echt zo klote, ben er wel klaar mee...

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ah vervelend @marb. Hopelijk gaan de medicijnen snel hun werk doen

Ik heb ook polorompers gevonden en inmiddels binnen @Eva2011 :D. Ik kwam op een site terecht die ik niet kende maar de rompers zijn mooi smal en van fijn katoen (dat lekkere zachte). Ik moet weer even omschakelen na 2 meiden qua shoppen, maar ook voor jongens leuke dingen! Heb gisteren een site gevonden waar ze het bedje dat ik wilde tweedehands verkopen dus die heb ik gereserveerd (wilde een smeedijzeren bedje van diss maar nieuw vind ik hem te duur) en van mijn schoonouders krijgen we de co sleeper en die is nu in de sale bij de prenatal. Ik wilde eigenlijk met alles wachten tot na de 20 weken echo maar ja als ik tegen zulke dingen aanloop nu bestel ik ze maar gewoon :oops:

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Oh kijk dat wist ik niet! Handig zo'n verklaring haha. Soms ook in bed, ineens zo'n raar gevoel!! Maar ja het hoort er dus bij

Never lose hope vindt dit leuk.
  13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ja ik heb het vooral van liggen naar staan of van zitten naar staan. Ik moest vandaag me prik laten zetten. Heeft ze het glaasje laten knappen:cry: Dus zat er glas jn de vloeistof waardoor het niet kon. Kost me ook nog 20€ dus heb wel gevraagd voor een nieuwe die gratis is. Die kan ik hier nog ophalen volgende week. En nu maandag (na 20 weken echo) maar de prik in het ziekenhuis bij Tilburg. Ben dan al gelijk panisch omdat die prik nu later is:p maar de gyn zei dat dat niet zoveel uit maakt.

Clueless01 vindt dit leuk.
  14. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik mag los op blauwe kleertjes! :cool:

madelief, Sharonneke88, mxm en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Jeejjj:thumup:

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Leuk!!

17. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Was wel overduidelijk hoor! Twee balletjes en een uitsteekseltje, maar ook weer heel beweeglijk dus zo weer buiten beeld.

Grote broer heel blij! Grote zus houdt vol dat ze een zusje krijgt :p

Morgen een lang weekend weg en poes gaat waarschijnlijk vannacht bevallen. Timing! Gelukkig was de oppas al geregeld. Die wil heel graag een ragdollXrodebuurtkater kitten :) benieuwd of er één of meer komen. Was korte dekking.

Bee80 en marb vinden dit leuk.
  18. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik heb dus blaasontsteking. De koorts was gisteren en vanmorgen die pijn in Mn buik weer, dus toch naar de dokter en dus blaasontsteking.

Ik vind t echt niet leuk al de derde keer. Die man hier begon erover dat ik een speciale anti biotica nodig heb die je dagelijks neemt omdat in t derde trimester een blaasontsteking de weeen op kan wekken en dat wil je niet. Had de vk nog gebeld vanaf hier (ben in Amerika) maar die zei dat ze dat in Nederland niet doen en de AB die ik voorgeschreven heb gekregen is veilig.

19. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Vervelend dat je alweer blaasontsteking hebt, maar gelukkig niks ernstigere dan dat. Hopelijk knap je snel weer op!

20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ah balen!! En bizar dat jij er voor moet betalen. Tenzij ik ineens een rekening thuis krijg eerdaags haha

Deel Deze Pagina