Succes @madelief! Ik krijg helemaal geen meldingen meer van hier.. was dus flink bijlezen @Sharonneke88 jouw verhaal is exact hetzelfde als de mijne vorige zwangerschap. Ik snap dat je je echo wil uitstellen. Heb het zelf ook overwogen maar we gaan toch met 7 weken en dan hopelijk kunnen we meer echo's laten maken tot we redelijk safe zitten Pittige bevallingen lees Ik! Mijn eerste deed ik 10 uur over, waaronder 2 uur persen. Tweede was 3.5 uur na langdurig gebroken vliezen. En de derde is prematuur geboren bij 28 weken, zij viel er letterlijk uit met placenta en al.. duurde al met al 10 minuten ofzo
Jaaa ik twijfel ook nog steeds! Ik heb nu ook zoveel betere testen. Die van toen was super licht en dat bleef die ook. Misschien zijn het er wel 2 na mijn werk zet ik mezelf dan toch maar op 9 april met mijn echo. Ik wil eigelijk toch wel weten of het hartje is gaan kloppen. Erg he die onzekerheid? Toch voel ik me wel beter tijdens deze zwangerschap! Deze keer gaan we um rocken Ise
@Krimpie Succes en natuurlijk ook plezier @Sharonneke88 natuurlijk doe ik dat als ik weer weet Hoe ik fotos toe moet voegen Zo even ontbijten en hondjes doen, douchen en weg
Veel succes en plezier vandaag @Krimpie en @madelief! Hopelijk allebei een mooie echo met een kloppend hartje!
Ik wil volgende week ook een clearblue test doen met aantal weken. Of dit weekend. Waarschijnlijk dit weekend mezelf kennende
Succes met de eerste echo's. Ik las de bevallingsverhalen. Mijn eerste duurde 24 uur, alleen rug weeën en geen vorderende ontsluiting totdat ik een ruggenprik had; toen was het zo gedaan. Omdat ik koorts kreeg het laatste uur moest mijn dochter opgenomen worden en kreeg ze antibiotica uit voorzorg... De tweede duurde van begin tot eind anderhalf uurl 1 keer persen en toen vloog ze naar het eind van mijn bed...gelukkig stond daar een stagiaire We waren ook binnen no time weer thuis, wel echt bizarre naweeën gehad. Dames, ik ben zo misselijk vandaag...hoe doen jullie dat? Ik zit hier representatief te wezen op mijn werk maar eigenlijk...pffff! Bij de vorigen helemaal niet misselijk geweest
Dat er uit schieten kan ik me dus zo niet voorstellen, aangezien die van mij muurvast zat en met geweld er uit is gehaald 24 uur is ook lang zeg! Uhm bij mijn zoontje ook mega misselijk geweest, ik kon ook niet meer werken zo erg. Heb toen wel emasafene gekregen, pillen voor de misselijkheid die de scherpe kantjes er van af hielden. Werkt iets.. dus als je het zo blijft houden kan je daar naar vragen en probeer toch kleine beetjes te blijven eten, laat er geen grote gaten tussen zitten. Misschien iets van crackers ofzo, zou gaan dingen gaan eten die zwaar op de maag vallen. Nouja zo een beetje succes!