Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, daar hoop ik ook heel erg op dan... Moeilijk om je vader zo hulpeloos te zien.

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    En hoe was je vader vanavond??? Vooruit gang?? Dikke knuffel

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
  4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik hoop echt dat je vader er goed doorheen komt, kunnen de artsen al iets van een prognose geven?

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Is helaas nog te vroeg voor een prognose maar gezien de snelheid waarop spraak en kracht terugkomen hebben er allemaal goede hoop. Wel even een terugval gisteravond qua spraak, zal ook vermoeidheid zijn geweest. Hoop dat het vandaag weer zoals gister overdag is.
    We zijn nu in afwachting van een plek in een revalidatiecentrum, kan wel twee weken duren.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oef, wat een spanning... :cry:
    Hoop dat ie stapje voor stapje vooruit blijft gaan

Eva2011 vindt dit leuk.
  7. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Pff wat een spanning Eva, hopelijk kan hij snel aan herstel gaan werken in het revalidatiecentrum!

Eva2011 vindt dit leuk.
  8. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Mijn uitstrijkje is afwijkend, ik word zo door de arts gebeld. Maak me nu echt super veel zorgen, al kan t natuurlijk net zo goed nog een simpele schimmelinfectie zijn, ik vind t echt vreselijk spannend.

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Snap dat je je zorgen maakt, maar een uitstrijkje is niet betrouwbaar tijdens de zwangerschap.

Hoop dat je iig iets krijgt tegen de klachten.

10. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ben vooral bang voor een gekke bacterie oid, Maargoed, we gaan t horen zometeen..

11. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    @Eva2011 wat een stress. Ik duim keihard mee. Nogmaals sterkte en beterschap.

@Clueless01 hopelijk valt het allemaal mee. Hoop dat je snel klachtenvrij bent.

12. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Vanmorgen urine laten checken. Blaasontsteking. Krijg ab en urine wordt op kweek gezet en dinsdag uitslag of er resistente bacteriën zijn tegen de ab, dan weer andere meds indien nodig, maar ben allergisch voor penicilline en de meeste middelen tegen blaasontsteking word ik doodziek (spugen) van. Dus nu amoxicilline gevraagd. Daarvan (is wel penicilline geloof ik) ga ik alleen heel vaak naar t toilet, dus drink nu al o.r.s. uit voorzorg. Bluhhhh...

13. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Het is wat! Hopelijk valt het allemaal mee. Goed dat je er zo bovenop zit hoor! Beter nu checken dan het op z'n beloop laten.

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Aaargh, dat kun je er ook nog wel bij hebben :(

15. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Valt mee, ben t gewend van buiten de zwangerschap om maar moest van de VK voor de zekerheid laten controleren. Normaal los ik t op door veel te drinken en cranberrysap, sinaasappelsap, appelsap te drinken enzo. Lichaam lost het dan in drie weken ofzo zelf op, vervelend maar liever dat dan medicatie waar ik een week van aan t spugen ben.

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Spannend @Clueless01. Hopelijk niks geks

@Eva2011 ah vervelend! Een blaasontsteking er bij.. sterkte met alles

17. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Oh naar dat je dan nu al weet dat je ziek gaat worden van die antibiotica. beterschap!

18. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    @Clueless01 Heb je al uitslag? en?
    @Eva2011 Jij hebt ook wel echt alles tegelijk he? Pas goed op jezelf hoor! Sterkte met alles

19. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Hoewel ik nog niet naar eigen huis wilde, ben ik nu wel onderweg. Zal toch verder moeten met de verbouwing, want we hebben nog twee weken vakantie.
    Morgen komen m'n schoonouders met de kinderen langs. Gelukkig kunnen ze daar blijven zo lang als nodig is. De oudste vindt het niet erg, de jongste hangt wel heel erg aan mij en die verwacht ik volgende week ook wel weer bij me thuis te hebben daardoor.

Heb amper geslapen sinds dinsdag, logisch. Vanavond maar vroeg naar bed.
    Paps knapt wonderbaarlijk snel op, spraak gaat beter maar hij is wel in de war, coördinatie en motoriek is slecht, maar de kracht is er ook in de verlamde zijde. Erg fijn, goed teken voor de komende revalidatieperiode. Zoals het dinsdagochtend leek, hadden we dit herstel absoluut niet verwacht.

De ab begint hier te werken, of iig de bijwerkingen beginnen. Ren continue naar het toilet. Maar goed, dinsdag even bellen voor uitslag van de kweek. Hopelijk dezelfde medicatie behouden anders krijg ik spul waar ik beroerd van word... We zullen zien.

Hoe gaat het bij jullie allemaal? Al meer dames over de magische 24 weken grens heen?

madelief vindt dit leuk.
  20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Fijn dat de vooruitzichten toch wat positiever zijn dan verwacht, maar ik kan me zo voorstellen dat je er compleet doorheen zit.
    Vervelend dat je inderdaad last hebt van de ab, maar hopelijk werkt het wel zodat je niet nog vervelendere zooi moet hebben...

En inderdaad: voorbij de 24 weken, zo fijn! Ik zei dat laatst tegen mijn man: dat met 24 weken de baby 'levensvatbaar' is. Zo'n gek idee dat we daar allemaal (bijna) zijn...
    Maar goed, hopelijk blijven ze allemaal nog een maand of 4 zitten (behalve bij de drieling denk ik... ;) )

Hier verder wel goed. Last gehad van de warmte, eigenlijk alleen/vooral 's nachts. Weinig geslapen. Maar dat komt niet door de zwangerschap (of mijn man en kinderen zijn ook zwanger :roflmao: ). Verder echt weinig kwaaltjes, heerlijk. Niet eens dikke handen en voeten gehad met dit weer.

Mijn man is een weekje weg, morgenavond komt hij weer terug. Daar kijk ik wel enorm naar uit! En volgende week is vrij rustig omdat dan allebei de meiden zomerkamp hebben (alleen overdag hoor, niet slapen). Dus ik kom de vakantie wel door ;)

Surprisebaby, Never lose hope en Eva2011 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina