Ja dat zou ook kunnen. Ik zit nu precies in de periode dat het vorige keer mis ging, dus diezelfde pijn nu hebben maakt me ongerust terwijl het niks hoeft ze betekenen. Vorige keer had ik meer bloedverlies er bij dus dat is wel een verschil. Maar toch herken ik dit gevoel niet van mijn eerste 2 zwangerschappen en nooit in de nacht wakker gelegen van de menstruatiepijn
Ik heb toevallig ook vreselijk veel krampen gehad vrijdagavond. Van Mn rug naar mijn buik trok het en ik kon echt alleen maar huilen zoveel pijn. Stond echt op t punt de SEH te bellen, maar toen trok het weg na 7 uur krampen. Sinds vrijdag nog veel rugpijn, maak me ook veel zorgen. Ik was alleen toen t gebeurde bij mijn schoonouders 150 km van huis en dat hield me tegen, dan zou ik hen wakker moeten maken want ik kon zelf niet meer rijden. Ik twijfel om de vk alsnog te bellen, denk dat ik dat morgen doe of anders donderdag als ik toch al controle heb.
Moet bellen als het meer wordt. En dat was het ook echt maar het komt en gaat. Het zijn periodes, dus uren achter geen. Geen weeengolven zeg maar. Nu zakt het weer iets tov vanochtend en vannacht. Maar omdat mijn vorige bevalling zo snel ging (had kort voor de geboorte nog geen ontsluiting of buikweeen, alleen die krampen die rugweeen werden) zeggen alle controles op dit moment heel weinig. Lange cervix nu kan vanavond anders zijn. Maar ja ik voel ondanks alles toch een drempel om te bellen. Als het nu zo blijft kan ik morgenochtend bellen voor een extra meting voor morgen of dinsdag. Ik was niet eerder echt ongerust, maar merk dat ik dat nu wel word
Ook van die menstruatiepijn? Ja snap dat het lastig was om te bellen zo ver van huis.. maar vervelend die pijn!! Ik herken het dat je er van moet huilen. Misschien kan je toch nog even bellen, al is het ter geruststelling? Of misschien wil ze je toch even zien, of vind je dat juist zelf prettig om even langs te gaan?
Naja ik heb geen bloedverlies of harde buiken oid, en t is nu echt overgegaan in “gewone” rugpijn en niet meer die menstruatie krampen. Vannacht ook goed geslapen. Heb aan het begin ook heel veel krampen gehad van het groeien, dus ik hoop dat dat t is . Als je je ongerust voelt, gewoon bellen hoor. Dat je t al eens hebt meegemaakt, maakt t natuurlijk allemaal heel spannend nu, denk dat ze dat wel begrijpen, zeker met je klachten.
Als het nu zo blijft dan bel ik gewoon morgen. Maar ze begrijpen het inderdaad en hebben liever dat ik te vaak bel. Maar ik vind het zelf lastig wanneer ik nou wel of niet bel Okee gelukkig, hopelijk blijft het verder weg
Snap dat het super lastig is... Doen ze niet preventief iets van longrijping? Moeilijk! Hopen dat mini nog heel lang blijft zitten!
Liever elke dag controle dan een dag niet en dan in de problemen raken. Ik duim dat alles goed blijft gaan en de geschiedenis zich niet herhaalt. Sterkte!
@Ise wat schrikken zeg.... Ik zou er ook niet gerust op zijn , gezien je geschiedenis. Hopelijk gaat het nu beter en blijft je kleintje nog lekker lang in je buik zitten. @Clueless01 jij ook al krampen.... Sterkte en hopelijk blijft het nu rustig. Menstruatiekrampen zou ik echt alarmerend vinden. Ik heb alleen maar veel rugpijn/bekkenpijn en af en toe een pijnlijke harde buik. Maar we zijn op vakantie en ik heb veel gelegenheid om te rusten, te blijven zitten of zelfs even te gaan liggen. Dat scheelt! Als ik meer zou MOETEN doen dan zouden mijn harde buiken en rugpijn erger zijn, denk ik.
@Ise : hoe is het nu? Kramp al minder? @bijnamama1988 : Ugh, nog even doorbijten dus... Sterkte. @Never lose hope : moet vaak aan jullie denken hoor! Hoop dat je je beter voelt @Eva2011 : hoe is het daar nu? Nog nieuws van je vader? En hoe zit jij in je vel nu?
Hey. Na een paar flinke uitbarstingen en huilbuien voel ik me iets beter. Weet gewoon dat ik er keihard aan moet werken... Ik zou mij stash nog laten zien... (Eindelijk de kleertjes en boxen babyspul uitgezocht) Bekijk bijlage 585862 Bekijk bijlage 585863 Imse Vimse (favoriet!) Funky Fluff (bamboe) Blueberry (erg fijn voor latere periode vind ik) Milovia (écht fijne pockets!) Baba Boo (gele en die met egeltjes, eens uitgeprobeerd) Smartipants (de roze) Happy Flute (Chinees laatste rij) Coolababy (Chinees, rood, blauw)
Ik ben van het simpele, pockets en vooral aio's. De Chineesjes bevallen me erg goed moet ik zeggen. Ik heb nachtluiers gekocht omdat de nachten aldoor problematisch waren, maar ook dezen redden het niet dus snachts op pampers en overdag wasbaar.
hoi allemaal, Ise wat vervelend dat net rond deze termijn voor jou die onzekerheid begint. Ik hoop dat je krampen en zorgen weer wat zijn afgenomen. Eva kop op he! Je doet echt heel veel op het moment, laat je niet gek maken en denk ook af en toe aan jezelf. Ik hoop dat je rust kunt vinden in de situatie en dat je toch nog mag genieten van je laatste trimester. Bijnamama, ik heb het vast gemist, maar waarom moet jij naar de pop? Hopelijk geeft het je rust. luiers; hier gewoon lekker wegwerp.. ik vind dat zindelijk worden bij mijn peuter al drama genoeg. Moet continu kokhalzen, dus hoef echt niet die dingen zelf te gaan wassen. hier vandaag groeiecho gehad. Helaas niet helemaal duidelijk of alles goed gaat. Vrijdag naar de gyn voor een extra checkup, ze hebben iets afwijkends gevonden. Alweer.. 20wekenecho was ook al zo'n feest. Maak me er heel erg druk om. Gelukkig de rest van de week volgepland en daarmee geen tijd om er dan verder over na te denken. Mijn collega's zijn al aan het aftellen voor mijn verlof.. ik denk dan ach duurt nog wel even.. oh wacht het is al binnen 2 maanden zo ver.. aaah Wanneer gaat bij jullie het verlof in?
Wat vervelend dat er weer dingen niet helemaal 100% zijn. Wat was er met de groei dan? Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt hoor Wat verlof betreft: ik heb pauze van mijn opleiding, dus in feite nu al met verlof. En zodra de kinderen weer naar school zijn voelt het ook zo denk ik 6 september dus!
@Ise en @Clueless01 wat een spanning. Hoe gaat het nu, nog steeds krampen? Nog extra op controle geweest? @Eva2011 begrijpelijk als je even een break wilt nemen. Is ook niet niets wat er allemaal op je afkomt. Ik hoop dat je snel de hulp kunt krijgen die je aangeeft nodig te hebben. @bijnamama1988 balen dat jij ook nog moet wachten. Hopelijk kan ook jij snel terecht. @Never lose hope hoe gaat het nu met jouw en de kindjes? Ik hoop dat de antibiotica goed zijn werk doet en jij herstellende bent. @NiHeJa gek idee he dat verlof er al zo snel aan zit te komen? Voor mij nog 6,5 week waarvan 1 week vakantie. Ik ben echt al wel aan het aftellen, al moet het ook weer niet te snel komen want we moeten nog zoveel dingen doen! Oa de badkamer moet nog ‘even’ verbouwd worden. Als alles goed gaat is ie precies de week voor mn verlof klaar...