@Clueless01 ben benieuwd naar reacties uit jullie omgeving. Je zal wel overspoeld worden denk ik. Ik vind het super knap dat jullie je verhaal hebben durven doen vanaf het begin, het is niet niks! Echt toppers zijn jullie! Enne, ik vind je man echt een hele leuke spontane persoon om te zien. zo open en eerlijk! Edit: jij ook trouwens! Vergeet ik dat weer...
Haha, opeens zijn we dan niet meer zo anoniem . Ik vond het ook heel mooi om terug te zien, mede omdat ik nu natuurlijk zwanger ben en dat wist ik toen niet. Mocht het mislukt zijn was t natuurlijk erg confronterend. De reacties in Mn omgeving zijn ook allemaal heel positief . Dankjewel voor jullie lieve reacties!
Tja, nu ben je BN-er we verwachten natuurlijk wel allemaal een geboortekaartje met vette handtekening nu Fijn dat je na zo'n intensief traject met een goed gevoel terug kan kijken. Vraagje.. vanaf wanneer is het handig om te starten met kleertjes wassen? ik wil er tijd voor nemen, maar ik wil het ook niet twee keer hoeven doen zeg maar
Zeker Ik heb t zelfde met wassen. T liefst wil ik t nu al doen, maar ik heb nu bedacht de week voor Mn verlof (met 33 weken) alles in etappes te wassen, zodat ik in Mn eerste week verlof alles kan strijken en in de kast leggen. Dat zou toch niet te vroeg zijn?
@Clueless01 ik heb het eindelijk ook gezien. Aangrijpend om te zien wat jullie hebben moeten doorstaan. Ik besef daardoor dan maar weer al te goed hoeveel geluk wijzelf hebben gehad en dat het allemaal zo snel is gegaan (zeker gezien mijn leeftijd). Wat een wonder is een zwangerschap toch. Dank jullie voor het delen.
Nee dat klopt inderdaad! Voor mij is t gewoon meer Mn gevoel dat alles dan klaar ligt ofzo. Iets met nesteldrang denk ik..
Wat een heftig verhaal @Clueless01. Knap dat jullie dat wilden/durfden delen met heel Nederland. En uiteraard heel fijn dat het uiteindelijk na al die moeite gelukt is! Ik vond de uitzending verder trouwens ook erg interessant, hoe ze begonnen zijn met ivf ooit enzo. Nooit zo bij stil gestaan omdat het nu soort van ‘vanzelfsprekend’ is.
Dames, jullie mening gevraagd! Kan dit pakje voor een jongen? Bekijk bijlage 588258 Heb de kleertjes uitgezocht en twijfel of dit kan. Heb verder alleen een paars jurkje in maat 50
Heb mijn marktplaatsjes uitgezocht en een hele wasmand vol die naar de VK gaat voor iemand die het krap heeft. Doe ik weer een goede daad en kan ik nog wat kleine jongens pakjes kopen van de opbrengsten hopelijk... Verbaas me over de grote hoeveelheid roze... http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/meisjeskleding-mt-50-86.681984/
@Clueless01 ook eindelijk de uitzending gezien. Wat een bijzonder en heftig verhaal, wat een wondertje is jullie baby! Kleertjes wassen, ik ben nog niet begonnen maar mijn handen jeuken. Meer uit verveling hoor, maar ik wacht omdat ik weinig zin heb het nogmaals te doen. Ik wil wel klaar zijn rond week 35/36 en aangezien ik wollen items heb die op de hand moeten en er inderdaad ook gestreken moet worden (dat doe ik normaal echt zelden ) begin ik rond week 33 ofzo Verder is hier het meest wel in huis.. op een paar dingen
Wij hadden vandaAg 3D echo, was geen succes. Ons meisje ligt te diep en te dicht tegen de wand. Heb een fotootje van haar gezichtje. Was ondanks dat t geen 3D was toch leuk om haar weer te zien .
Wat jammer zeg! Mag je nog een keer terug komen? Wij hadden hetzelfde vorige maand, maar woensdag kwam ik met volle blaas (schijnt iets te helpen) en had al door dat de kleine hoger lag. Hopelijk de volgende keer meer geluk!
Haha ik kwam met volle blaas, maar had niet gewerkt. Toen uitgeplast en hielp nog niet. Opzich mochten we een keer terugkomen, maar we hebben t ver van huis gedaan omdat Mn schoonfamilie daar woont, dus dat was niet handig. We hebben nu voor een groeiecho betaald dus wel netjes.
Zeker netjes. Maar alsnog wel genoten lees ik. Gelukkig! Morgen ga ik naar de gynaecoloog en gaan we een datum prikken voor de ks. Raar idee dat ik dan precies weet wanneer de kleine komt. Bij dochter werd het op 41w besloten dat ze op 41.2 gehaald zou worden dmv een ks.