Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik zie nu de ontbijtkruimels (net de tafel alweer gepoetst, voor de lunch, na de lunch...) Maar wil wachten met stofzuigen tot na het koekje vanmiddag. Lastig! Want de kruimeldief heb ik al wel even vlug erbij gepakt. Oh wat erg!

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

@B3ngel met een verbouwing is wassen nu niet zo handig inderdaad, of je moet het meteen stofdicht op kunnen bergen.

Onze verbouwing vordert. Beneden is klaar op de stopcontacten na. Die worden komend weekend gemonteerd.
    Boven leidingen voor electra en verwarming aan het plaatsen, en dan de wandjes dicht. Maar straks weer gipsen en stucken, ik zie er zo tegenop! Al dat stof... Ik hoop dat de deuren voor die tijd geleverd zijn, dan kan in ieder geval de deur tussen oud- en nieuwbouw er in :rolleyes:

3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik zei vanmorgen tegen vriend: dit is de derde keer dat we geen babykamer klaar hebben... Eerste keer gingen we verhuizen toen zoon drie maanden was, de tweede heeft nooit eigen kamer gehad (slaapt nog bij ons) en de derde komt ook eerst op onze (hopelijk nieuwe) slaapkamer want in dat "hokje" wat door moet gaan voor babykamer (7m2) komt pas volgend jaar een dakraam, en zonder raam geen slaapkamer is mijn mening. Zucht... Scheelt wel, minder voorbereidingen treffen ;)

4. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik bel nog ff niet. Ik kan nu toch echt niet zeggen dat t rustig is in Mn buik, en als ik me toch te druk maak kan ik altijd nog bellen :).

marb vindt dit leuk.
  5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben het bewijs van niet :p

Bij mn zoon sliep ik ook verrot. Constant wakker, waarom geen idee. Zoon sliep echt echt heel snel door en was snachts en braaf.

Dit keer slaap ik best goed snachts, dus wie weet nu wel andersom :p

marb en Spoetnik vinden dit leuk.
  6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn man zei ook met 38 weken, toen ik trots appte hoe schoon de badkamer, de lampen en opgeruimd en schoon de berging was, "het is nog nooit zo schoon geweest"

Ideaal joh nesteldrang :p

En als jij je zorgen maakt, altijd bellen. Al is het maar even hartje luisteren!

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier ook nog niks hoor. Woensdag is mn man zn kantoor af, en kan alles uit haar kamer naar t kantoor. Dan moet hij die nog verbouwen. Echt alles moet nog.
    Ik zing veel "let it goooo let it goooo" :D

Over mij met mn gezeik :p
    Ik ben het zwanger zijn wel weer beu. Dat meisje vind ik mooi, maar het zwanger zijn is verre van mijn ding.
    Ik heb non stop harde buiken, waar ze niks mee kunnen. En mn bekken doet zo gruwelijk veel zeer dat ik halve dagen de tranen in mn ogen weg knipper.

Zoontje gaat 1 dag per week naar oma, dan heb ik een rust dag. Man neemt ook veel over. En over drie weken krijgen we een schoonmaakster en ga ik de boodschappen laten bezorgen.
    Bekkenfysio heb ik, ze kan niet meer voor me doen dan nu. Helaas :(

Verder; ik heb alles van de uitzet qua kleding binnen in maat 50/56/62. Moeten nog wat grote meubels in de kamer en wat kleine prutjes als een spiegel in de auto en manicure setje etc. Verder is alles compleet.
    Vandaag mn tula free to grow draagzak marigold opgehaald, man wat ben ik verliefd ♡

Vanavond heb ik echo. Ben benieuwd hoe groot ze is. En of ze iets nu al aan het dwars liggen kunnen doen, dat geeft ook veel pijn en ze ligt al 7/8 weken zo zonder dat ze ooit gedraaid is..
    En.ik wil toch vragen of ze mn bm mond willen meten. Door de harde buiken en menstruatie krampen(elke dag) heeft ze laatst getoucheerd en toen zei ze dat de buitenkant open stond maar ze er niet ij kon. Ik wil graag weten of dat nog goed is. Maak me dr soms wat druk om.

8. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Och wat ontzettend vervelend @Bubblez kan me goed voorstellen dat je het zat bent met al die klachten. Nog 'maar' twee maandjes...

9. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik snap t hoor, ik vind zwanger zijn ook niet zo zaligmakend als ik me altijd had voor gesteld. Denk dat ik hier psychisch 2 jaar van moet herstellen :roflmao:, voel me echt n wrak.

Gewoon even vragen idd van de baarmoederhals opmeten. Is een kleine moeite en voor jou fijn om te weten waar je aan toe bent.

Bubblez vindt dit leuk.
  10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi ik voel me echt een beetje een vreemde eend. Ik heb nooit ook maar een aanval van nesteldrang gehad, bij de eerste twee met smart op gewacht, maar helaas. Nu reken ik er niet eens meer op :rolleyes:

Verder vind ik zwanger zijn dus echt te gek :oops: heb heus wel kwalen, maar ik zou echt nog wel vaker zwanger willen zijn

Surprisebaby vindt dit leuk.
  11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ken daar meer van hoor!

Volgens mij ben ik gewoon een uitzondering, samen met @Clueless01 dus haha

marb vindt dit leuk.
  12. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Er zijn ook zeker wel delen die ik te gek vind; een mensje in Mn buik, dat is heel bijzonder :D.

Ik heb trouwens net toch de vk gebeld na een preek van Mn vriend dat Ik anders vannacht weer niet slaap. Ze komt zo even langs.
    Zou die besluiteloosheid ook bij de zwangerschap horen?

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, klinkt wel alsof ie jou kent ;) Hoort er zeker bij, fijn hè ;)

14. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Oei, jullie moeten nog een hoop doen in huis @Eva2011 en @Bubblez. Dan valt onze badkamer wel mee. Wanden zijn er al in gezet en vandaag is de vloer gestort. Vind het eigenlijk best snel gaan! Aannemer/overbuurman gaat over 2 weken weekend op vakantie (en wij toevallig op dezelfde vrijdag een week). Hij had eerst gezegd dat het in oktober pas klaar zou zijn maar ik heb stiekem het vermoeden dat hij het gewoon voor de vakantie af wil hebben hihi. Naja mij hoor je niet klagen. Hoe eerder het klaar is, hoe meer tijd we hebben om daarna alles weer op orde te brengen.

Ik heb bij de eerste nooit nesteldrang gehad, nu bij deze zwangerschap ben ik de hele tijd aan het opruimen en schoonmaken enz. Mijn man zei al: ‘he wat fijn zo’n zwangerschap’. :roflmao: Toegegeven, bij de eerste had ik ook veel last van mn bekken dus kwam het meeste op hem neer. Normaal hebben we het redelijk verdeeld, maar omdat er nu ook nog veel geklust moet worden in huis, heb ik maar aangeboden me dan voor nu over het schoonmaken te ontfermen zodat hij kan klussen. Ben er toch al de hele tijd mee bezig. :p

@Bubblez wat naar dat je zoveel pijn en klachten hebt. Lijkt me inderdaad verstandig om bij de controle te vragen of ze de baarmoederhals willen checken. Sterkte ermee!

15. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik heb chronische nesteldrang :roflmao:
    Kwam net op zolder... ben blij dat het donker werd :eek:

Eva2011 vindt dit leuk.
  16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@Clueless01 wel verstandig!

@B3ngel
    Inderdaad gauw die badkamer af :p hopelijk is het gauw klaar. Scheelt weer spanning he!

@bijnamama1988 hahahaha jij poetst je helemaal de blubber??

Hier echo gehad, nog steeds een overduidelijk meisje! Gelukkig! Ze ligt ietsje voor op groei, tussen de p70 en p80 met hoofd maag en bovenbeen. Wordt geschat op nu 1700 gram. Ze lijkt heel happy! En ze ligt dus niet meer dwars, hoofdje beneden, rug naar rechts langs navel, n dr handen en benen links naast de navel! Gelukkig en nu hopen dat ze zo blijft liggen!

Kleine dame♡

Eva2011, Spoetnik, marb en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Nou niet echt poetsen, dat is m'n hobby niet. Maar wel opruimen!
    Ik hou van minimaliseren (om vervolgens weer nieuwe dingen te kopen, oeps :|) en van spullen weggeven en weggooien.
    Alles herordenen, netjes neer leggen.
    Kan niet zo goed tegen troep, onrust in mn hoofd :):roflmao:

Ach wat fijn nieuws, al bijna 2 kg!!! 2 pakken suiker in je bm hahaha.

Bubblez vindt dit leuk.
  18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat heb ik ook, opruimen! Ik haat rotzooi. Maar met drie honden, twee katten en een peuter denk ik steeds vaker "let it goooooooo" :p

19. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Juist. Waarom maak ik elke avond de tafel netjes schoon om de volgende ochtend hem weer te poetsen omdat er een lading zand op ligt (en drie katten...)..... :roflmao:

20. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Opruimen, uitzoeken, weggooien of weggeven? Verkopen voor een paar cent en zo niet dan naar de kledingbank.....

Ik heb net allemaal meisjesschoenen op een verkoopgroep op Facebook hier in de buurt gegooid. Wat moet zoon met roze adidasjes? :cool:

marb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina