Thuisblijfmama zijn is zo fijn! Zieke kindjes vertroetelen, broodjes smeren voor man, poepluiers en flesjes! Whoohoo mijn hersenen worden heerlijk gestimuleerd! NOT! Ter info: ik zit nog geen maand thuis hahaha...
Oooo, ik weet het nog heel goed, jarenlang thuis geweest voor de meiden. Soms verlang ik terug maar ik vind het werken ook wel lekker...even iets anders om me heen.
We hebben grote delen van de reis ook huizen gehuurd, we doen twee keer een stuk met de camper. En het is best leuk hoor, vandaag alleen een lang stuk rijden, da's minder.
We zijn net over de helft. 3 maanden gehad en we zijn half juni terug. We doen twee keer een maand in de camper, met tussendoor ook een maand in een gewoon huis in New Jersey. Voor de camper zijn we een maand in een huis in San Francisco geweest. Verder meestal korter op plekken, soms wel twee weken, soms een weekend.
Ik vind jullie reis pittig! Maar wel een enorme ervaring met twee kinderen. Hoe doe je dat qua onderwijs? Werken en tegelijkertijd een huishouden draaien én er voor je kinderen zijn, dat was pittig! Thuis blijven is even een omschakeling maar ik geniet van mijn kindjes. Door de pnd na de eerste en een burnout na de tweede weet ik dat ik gewoon een pas op de plaats moet maken. Het huishouden rust op mij omdat man veel weg is, ook vaak hele weken. Met een parttime baan erbij is dat erg lastig te combineren. Ik wou dat ik die supermama kon zijn, respect voor de vrouwen die dat kunnen, maar ik kan het gewoonweg niet. Later als ze allemaal wat ouder zijn kijk ik wel weer verder. Ondertussen geef ik af en toe les. Dat hoop ik wel te kunnen uitbreiden de komende maanden.
Ik weet niet wat je vk rekent voor echo maar zou eens informeren. En vragen of termijnecho niet eerder kan. Ik ga nu naar gyn, maar de vk die wij de vorige keer hadden hanteert eerste echo rond 9 weken.
Je bent toch een Super mama! Een super mama is een mama die goed voor der kindjes zorgt met alle liefde. Of je dat nou met of zonder werk doet. En trouwens hele dagen op de kindjes passen en het huishouden etc nou sorry maar dat vind ik ook werk hoor Hihi Het is niet dat je de hele dag zit de netflixen toch
Leuk hoor! Weer eens wat anders. Snap dat zo lange reis dan weer even wat minder is. Wel leuke variatie
We geven ze thuisonderwijs deze maanden, maar ik moet zeggen dat ik het helemaal niet erg vind om dat weer aan de juf over te dragen van de zomer Ik heb ook een fikse burnout gehad een paar jaar geleden, lastig om voor jezelf te blijven zorgen hè?
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje 27 November 28 November 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje 30 November Totaal: 13 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 22 maart *Krimpie echo *madelief echo *Never Lose Hope echo 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 13 april Juliettelouis - eerste echo 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde Als een van de eerste uitgerekend en als laatste de echo, niet leuk
Als je op mijn banner klikt dan kom je op een pagina waar je je uitgerekende datum en zo kan invullen. Daarna moet je die hele code kopieëren en plakken in je handtekening (bij gebruikersinstellingen). Maar er bestaan ook andere banners, maar dat weet ik niet precies waar je die kan vinden.
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje 30 November Totaal: 13 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 22 maart *Krimpie echo *madelief echo *Never Lose Hope echo 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 13 april Juliettelouis - eerste echo 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde