Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ja vanaf week 37 vond ik ook t zwaarst.
    Je hebt alles gedaan, alles staat klaar, alles gewassen en opgeruimd. Hele huis is schoon en dan zit je dan... te wachten....

Ise vindt dit leuk.
  2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Gebruikt of gaat iemand probiotica gebruiken? (Kindervariant) Ik las dat dat positief kan uitvallen voor de baby na de geboorte wb darmpjes, maar heb dat bij de andere 3 niet gedaan en eigenlijk nooit eerder van gehoord. Heb wel een potje staan hier dus ga het denk ik wel innemen

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Yes ik!

Bij zoon mee gestopt omdat ik zelf mega last van mn darmen had en nog meer kreeg daardoor. Nu niet dus nu wel goed innemen.

Ik begin met 35 weken. En als ik bv geef krijgt ze het van mn melk, krijgt ze fv dan moet ik het haar door de melk doen.

Hoor er onwiis veel positieve verhalen over. Dus ik ga het zeker proberen.

Ise vindt dit leuk.
  4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Haha ik besteed het daarom uit hahaha.

Ik haat drie dingen in het huishouden;
    Ramen wassen - besteed ik uit
    Strijken - doe ik gewoon niet. Ik koop niks wat gestreken moet worden. Ja mn man heeft 1 blouse, doettie zelf maar.
    Dweilen - dat moet helaas. Doe het elke week 1 keer, meer kan ik me niet toe zetten.

Mijn huis is prima schoon. Maar niet te schoon. Dettol kindjes doen we niet aan.

Spoetnik vindt dit leuk.
  5. Surprisebaby

Surprisebaby Bekend lid

19 mrt 2018
    510
    447
    63
    Vrouw
    Nooit van gehoord om die probiotica om die reden al te gaan gebruiken! Wel interssant!

Ise vindt dit leuk.
  6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb het gebruikt toen oudste last kreeg van verstopping, hielp goed. Preventief gebruik ken ik niet, zal vast ook positief zijn!

Ise vindt dit leuk.
  7. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Binnenkant vd ramen dan?

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die of laat ik doen (onze oppas doet dat met liefde voor 10 euro per uur)
    Of ik heb mn jemako doeken. Maar dan is het vaak de gore handjes van mn zoontje eraf poetsen of 1 x per half jaar.

Ise en Spoetnik vinden dit leuk.
  9. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Ik heb n hekel aan alles in 't huishouden, behalve strijken :D maar al 't andere vraagt wel zoveel tijd dat ik nooit aan strijken toe kom

10. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik krijg geen meldingen van dit topic en iedere keer als ik dan hier ben denk ik: ohja, shit! Dit topic is er ook nog. :D

Hebben jullie ook van die gekke dingen in je zwangerschap? Wij maken de wasbak in de keuken schoon af en toe met een gloorreiniger. Omg, ik wil het nu de hele tijd schoonmaken voor de geur! :p

madelief en Eva2011 vinden dit leuk.
  11. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

HG schimmel en weerplekken reiniger (of heet t voegenreiniger? Weet t niet, heb heel arsenaal aan HG hier staan) op de voegen boven mijn fornuis gebruikt. En toen ook de afzuigkap mee ontvet, en de gootsteen mee gedaan... En nu op zoek naar meer toepassingen want het ruikt zo lekker naar chloor/zwembad hahaha

mxm vindt dit leuk.
  12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, heel herkenbaar. Ik krijg voor heel veel topics geen meldingen, behalve dan de dingen die ik niet zo nodig hoef bij te houden. Tsja...

Hahaha, die gekke dingen heb ik altijd :oops: :D Ik vind nu wel ons wasmiddel heel lekker ruiken. Helaas is dat niet zo geschikt voor de baby denk ik, jammer :p

mxm vindt dit leuk.
  13. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik heb nu juist dat ik alle kleren vind stinken die ik uitgewassen heb.
    Ik ruik m'n lekkere wasmiddel niet en de wasverzachter ook al niet. Maar om nou een kilo bij elke was in te gaan smijten...

Heb serieus de neiging om al mn kleren uit de kast te halen en alles opnieuw te gaan wassen o_O

Daar integen kom ik soms mensen voorbij en dan ruik je zo'n vlaagje schone was geur. Dan wil ik bijna vragen welke waspoeder ze gebruiken :roflmao:

mxm vindt dit leuk.
  14. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Oh ja waarmee maken jullie de oven schoon? En dan bedoel ik ingebrandde vetvlekken :|

En het fornuis... rondom de gaspitten en die zwarte dingen, daar krijg ik het niet schoon!
    Zou een schuursponsje helpen of zal ik dan alles beschadigen :cry:

15. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Ik krijg inderdaad ook geen meldingen, maar gewoon regelmatig kijken helpt wel ;)

Liggen kan ik gelukkig nog wel op mijn rug, al wordt de baby wel errug actief. Ik heb de laatste tijd dat het soms aanvoelt alsof de baby echt 'down under' aan het schoppen is, heel vervelend gevoel. Hebben jullie dat ook?

Helaas nu ook wat meer bekkenklachten doordat ik me van de week verstapt heb, dus de nesteldrang moet ook even wijken. Ben al blij als ik gewoon de dag doorkom.

16. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    @Eva2011 Ik dus precies ook om de zwembad lucht! Mmmmmm.. hahaha!

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Haha herkenbaar. Ik zou het ook zo willen vragen. Ik heb voor de babywasjes een iets te duur wasmiddeltje gekocht. Is van minois paris. Heb daar ook de haarlotion van en die geur... is echt zo lekker. Met dat wasmiddel ga ik lekker alleen de babykleertjes wassen

Spoetnik vindt dit leuk.
  18. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    He meiden,

Ik wou eerst een topic openen maar ik denk hier zitten vast mama’s die misschien een antwoord hebben, of hetzelfde hebben meegemaakt of ook hebben, maar ik heb vandaag toch zo veel harde buiken gehad. In ieder geval delen van m’n buik, normaal nooit zo veel... weet iemand of dat gewoon normaal is?

19. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik heb de hele zw.schap al harde buiken. Zelfs als ik alleen al loop of niks doe...
    Kan geen kwaad zegt de VK

mxm vindt dit leuk.
  20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Meestal een teken dat je je wat te druk hebt gemaakt. Maar als het 'delen van je buik' zijn dan is de kans groot dat het geen 'echte' harde buik is, maar dat het je kindje is dat zich een beetje naar buiten duwt, zeg maar (klinkt dat duidelijk...?)

Als het niet minder wordt met rust na een dag of 2, wellicht even urine wegbrengen om te checken op een blaasontsteking.

mxm vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina