Ja gezellig! Welkom! En ook @Juliettelouis welkom! Hier vandaag nog één dagje werken en dan vanavond met de collega's uit eten....op zoek naar smoesjes om de wijntjes te laten staan
Nou dames, ik heb een roze gekozen, want ik denk dat het een meisje wordt hihi. En anders switch ik halverwege naar blauw hhaha. Wat gaan de dagen langzaam he, als die echo eindelijk gepland staat. pffff heb van ellende maar kleren gekocht haha. Ik dacht nu pas ik het nog
@Never lose hope Gefeliciteerd! Lijkt me ook echt even iets wat je moet verwerken, maar wel heel mooi! Zelf ook 1 van een tweeling . Wordt zoveel geschreven hier, niet bij te houden . Hier ook druk met werken, zou je denken dat de dagen wat sneller gaan, maar dat valt dan weer tegen haha. Nog 10 dagen tot de 1e echo .
Haha lachen die smoesjes.. ik heb gisteren een paar grote truien gekocht omdat ik het echt nog even moet/wil verhullen
Nou de oudste hangt slap op de bank hier. Koorts iets gezakt. De jongste riep al een uur "ik heb buikpijn!" En veroorzaakte net een enorme explosie in haar luier. Lang leve de griep! Twee jengelige kindjes en een mama die misselijk is. Joehoe...
Bedankt! Ja heb er wel even over gedaan Haha. Soms krijg ik weer even een gevoel van oje nee hè 2 tegelijk en heb al een kindje rondlopen. Maar dan denk ik gewoon snel aan de positieve dingen. Leuk dat je zelf ook 1 van een tweeling bent! Ik ben zo benieuwd wat de geslachten gaan zijn, 2 vruchtzakjes dus kan alle kanten op
Pff beterschap!! Oei een explosie en misselijkheid tegelijk..Die misselijkheid is vervelend hè! Ik durf gewoon niks te eten joh. Maar heb ook nog eens de griep erbij en Oja beetje een vies praatje maar geloof dat ik ook een schimmelinfectie heb down under... heb ik eigenlijk nooooit zou wel komen door de verandering van de hormonen.
Jij ook beterschap!! Gek verhaal maar.... tampon in volle yoghurt weken en inbrengen, oude wijven oplossing tegen schimmelinfectie. Bluh begin nu zelf ook volgens mij, en eten dat doe ik vandaag ook niet hoor! Houd het wel bij thee en bouillon. Gelukkig is er nog eten voor vriend, restje van Gister. Vraag me dan alleen af of de misselijkheid door de zwangerschap komt of door de griep. Maar kan iig weer naar de wc! Haha
Hallo allemaal. Pril zwanger van een tweede wonder. Ben alleen dit keer best angstig. Mijn vriend heeft de afgelopen maanden 2 operaties ondergaan in der narcose en in januari en februari hiervoor ook nog is antibiotica gehad. Eind febr zwaar de griep gehad. Maar ben toch begin maart bevrucht.. Ben nu 4 weken en 4 dagen.. 27 november uitgerekend. Waarschijnlijk pas in de 1ste week mei een echo. Maar ben zo bang dat t zaad njet goed is door bovengenoemde en er een afwijking bij t vruchtje is.? Had dit bij mijn 1ste dochter echt niet was zeer positief. Heb wel al een paar symptonen... gevoelige borsten, plakkerige en soms waterigeafscheiding. Rommelende darmen. Lichte pijn in de onderrug Net bij t snel opstaan een steek in mijn linker kant van mijn buik.. (dat maakte me bang) Ik wil dit kindje zou dol graag !!
Hoi @Malis, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over "slecht zaad", de gezonde zaadjes zijn als eerste bij de eicel De symptomen komen me bekend voor, de steken ook. Niet te veel zorgen maken. Hopelijk gaan de dagen tot eerste echo snel voorbij
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje 30 November Totaal: 15 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 13 april Juliettelouis - eerste echo 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde