Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Kaartjes... Oops!

mxm en marb vinden dit leuk.
  2. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Haha! Nou dat is wel een leuk klusje wat je lekker vanaf de bank kan doen :).

3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ja, maar moet nog zoveel doen dat ik daar niet eens tijd voor heb... Ga een Labelwriter bestellen en de adressen op etiketten printen :roflmao:

Net de VK gebeld omdat ik me echt vreemd voel vandaag. Niet ziek maar totaal niet in orde. Bloeddruk stijgt naar 120/80 (gister bij controle 110/65) en t zit me niet lekker. Voel me opgejaagd en houd weer vocht vast. Maar klonk niet verontrustend, ws last van de warmte, dus neem vanavond even rust. Dat is, ik zit net :p

4. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Iemand tips tegen brandend maagzuur?! Mag je daar rennie voor nemen? Heb het nu niet in huis. Kan er nu denk ik niks tegen doen? Of wel?o_O

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Vanillevla of yoghurt, kleine hapjes.

mxm vindt dit leuk.
  6. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    @B3ngel gecondoleerd! Wat erg dat je er niet bij kon zijn zeg. Sterkte!

@mxm je mag Rennies gebruiken. Lepel rauwe havermout schijnt ook te werken, maar dat moet je ook maar net in huis hebben. En slapen met het hoofdeind van je bed iets omhoog.

Ik ben eigenlijk ook totaal niet in de stress. Iets te weinig zelfs. Mijn ouders en schoonmoeder des te meer. Dankzij hen is de babykamer al gereed en zijn de spullen zo goed als compleet. Als het aan mij ligt begon ik er pas over een paar weken aan . En geboortekaartjes heb ik ook nog niks mee gedaan.

mxm vindt dit leuk.
  7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Eva2011 : hmm... Klinkt niet heel fijn nee. Hoe is het nu? Geen andere klachten? Niet-pluisgevoel altijd serieus nemen he? (sorry als dat betuttelend is :oops: )

@mxm : rennies mogen idd, net als gaviscon (drankje of tabletten). Hier helpt het vooral om op te letten met eten: niet al te veel kruiden, geen citrusvruchten en geen ui. Oh, en niet na een maaltijd gaan liggen (ook niet na de lunch, dat deed ik vaak... Maar dan komen de beschuitjes weer omhoog).

@Bee80 : hihi, ik zou ervoor tekenen als iemand anders die babydingen zou regelen. Ik vind dat zo gek van mezelf, dat is toch iets wat veel vrouwen fantastisch vinden... ?

mxm en Ise vinden dit leuk.
  8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Haha @marb ja ik vind dat idd wel leuk, maar ik ben er nu ook niet echt druk mee. Normaal zou ik als een gek de wasjes hebben gedaan maar ben er nu nog niet klaar me. Heb weken geleden alles gesorteerd. Heb wel een keer een fase gehad dat ik erg met het kamertje ed bezig was maar ook dat is weer verdwenen. Enveloppen had ik normaliter al in huis en misschien zelfs geschreven, nu ook niet.. ach het komt wel.

@Eva2011 dus zelfs het vast liggen is niet echt vast haha. Toch gek als de baby is ingedaald hoef je niet te gaan liggen met gebroken vliezen, maar ja als ingedaald net zo hard betekent dat ie niet meer ingedaald is wat moet je dan doen. Bij mij zijn de eerste 2 begonnen met het breken van de vliezen (en de laatste telt niet mee, alles kwam tegelijk)

marb vindt dit leuk.
  9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

@marb vanmorgen 97/59 dus snap er weer niks van. Voel me niet meer opgejaagd, wel opgefokt maar dat zijn andere frustraties. Vocht is ook weer minder. Zal wel aan de warmte hebben gelegen.

Moest achter de jongste aan rennen en nu amper kunnen lopen door de pijn, dus hang nu weer op de bank.

10. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Poeh, lijkt me ook heftig als alles in eens komt...
    Kindje ligt hier al wel in bekken, maar niet vast. Of dat nou genoeg is om niet te hoeven gaan liggen, geen flauw idee. Zag dat er nog vrij veel vruchtwater rond het hoofdje zat afgelopen week. Bij jullie kleine ook?

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En ook al de tweede...

Bij zoon was ik met 30 weken praktisch klaar.
    Nu hebben we nog niet eens een kamer :p ik denk maar zo: ze heeft een wieg, kleding en voeding. We will do fine :p

Ik kom hier te weinig meisjes. Huppel rond in het laatste 10 weken topic en verder kom ik half de dagen door. Heel ziek op t moment en echt zo kapot. Hopelijk knap ik snel op.
    Man is druk met haar kamer en ik heb alles bijna gewassen. Als de kamer af is straks (de 23e moet dat want dan komt de vloer erin) dan ga ik de kledingkast kopen en alles in elkaar zetten en afronden.
    Geboortelekkers is binnen. Geboortekaartjes klaar. Etiketten geschreven.
    Kado voor onze zoon van zn zusje gekocht.
    Kleding voor haar tot maat 62 in huis. Zoon gaat in januari weer een maat omhoog, die heb ik ook net vandaag compleet geshopt.
    Sint en zoons verjaardag kadoos binnen.

Langzamerhand, heb ik alles onder controle :p mag ook wel, morgen 35 weken :D

marb vindt dit leuk.
  12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Fijn dat het weer beter gaat. Behalve je bekken dan, bah...

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Weet ik eigenlijk niet, ze heeft met haar handen gevoeld of er nog ruimte was en dat was niet het geval zei ze

Pff net weer 2 kleine veegjes bloed. Zo weinig daar ga ik niet voor bellen, maar toch niet fijn

14. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Wanneer vinden jullie jezelf “hoogzwanger”? Volgens mij staan er niet echt bepaalde weken voor dat je het echt bent. Maar ik moet zeggen dat ik me nu wel echt hoogzwanger voel. Morgen officieel 35 weken, over 2 weken zou ze mogen komen.

Vind het wel echt zo spannend worden :oops:

15. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik las het al in het aftellen topic, wat vervelend dat je nog steeds ziek bent. Hopelijk knap je snel weer wat op!!

Bubblez vindt dit leuk.
  16. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Het gaat zo op en neer hier, en dat snap ik niet. Voel me totaal anders dan de andere twee keer en kan er ook niet echt wijs uit worden hoe ik me moet voelen. Twijfel zo sterk of alles wel goed gaat, dat had ik eerder niet. Haal me echt van alles in mijn hoofd omdat het gewoon niet goed voelt vanaf het begin. Ongegronde angsten... Stom hè?

Heb je inmiddels de babyspullen al doorzocht? :p

17. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met bloedingen tijdens de zwangerschap maar zou zelf meteen in paniek schieten volgens mij.
    Lag bij jou de placenta nou voor de uitgang of dichtbij? En is het bloeden nu weer gestopt?

18. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Uhhhh ... Vanaf t moment dat je dingen niet meer kan.

Rennen achter de kleine aan lukt me al even niet meer. Dan besef je toch echt dat er een wondertje in je buik groeit en je rustiger aan moet doen.

Maar gister bukte ik om wat op te rapen en kon er niet bij. Dat was toch wel even zo'n momentje van "ohjaaaaa" bij mij.

mxm vindt dit leuk.
  19. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik voel me sommige momenten echt hoogzwanger, met name als ik sochtends wakker word en met heel veel moeite 10 passen kan zetten naar de toilet :roflmao:. Verder vind ik Mn buik nog wel meevallen, kan gewoon nog alles oppakken al gaat t wel lastig.

Ik ben echt trots op mezelf, slaat nergens op, maar het is inmiddels al 4 weken geleden dat ik voor t laatst in paniek was omdat ik t gevoel had dat t niet goed ging met de baby en een CTG kreeg. Ik merk dat ik langzaam aan een beetje vertrouwen krijg en dat vind ik zo fijn dat ik dat ook nog kan voelen zo aan het einde. Heb ik dus niet mijn hele zwangerschap in angst gezeten :).

Surprisebaby, mxm, Eva2011 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hoogzwanger is officieel vanaf 35 weken.

@Eva2011 : nee, zijn we nu mee bezig, maar ik heb zo'n drempel. Ik merk dat ik helemaal chagrijnig word van de ziekenhuis tas inpakken. Zo nukkig: "nah, ik blijf toch thuis en als ik dan toch in het ziekenhuis terechtkom dan kan mijn man wel een tandenborstel voor me halen"

Snap mezelf echt niet. Ledikantje wordt nu wel in elkaar gezet, maar verder... Pfff...

mxm en Eva2011 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina