Ik maar denken wasrom het zo stil is, kreeg ik geen meldingen meer! Vandaag alweer 36 weken, nog een weekje en mag thuis bevallen. Zal morgen even achter het kraambed bellen, nog niks van gehoord. Iedereen lekker rustig aan doen vandaag?
Waar heb jij je bevalbad vandaan? Ik begin opeens toch te twijfelen om er een te gaan huren, maar dan moet ik wel op gaan schieten .
Van een vriendin geleend. Zij heeft het gekocht om ook aan cliënten te kunnen uitlenen/verhuren. Je kunt ze ook vrij makkelijk weer verkopen, misschien is er één kopen wel makkelijker?
Rustig aan??? Stressen! Kreeg weer zo'n vlaag ofzo. "Wat als hij eerder komt?" Of "drie weken nog maar????" Heb nu wel de commode leeg maar de puinhoop is nog groter hier. Morgen maar weer verder.
Wajajajja ik voel je stress hier!!! Ik heb werkelijk niks meer te doen. Ik kan iig niks bedenken. Behalve vluchttas klaarmaken, maar ik ben te koppig om dat te doen dus ik denk dat ik die maar laat. Oh ja en de leuningen van de trap moeten nog geverft en opgehangen... gok dat ik dat ook maar laat
En het leuke is, over een paar weken kan die kast weer naar beneden en via de andere trap weer naar boven Maar ik moet en zal alles op mijn slk klaarzetten want we krijgen de boel toch niet af voor de baby komt.
Ik heb dus ook geen zin in die vluchttas , want ik wil helemaal geen vluchttas nodig hebben, hahaha. Ik zei van de week nog dat ik geen krampen en pijntjes had. Nou t is gekomen hoor. Lijkt wel of ze Mn bekken uit elkaar trekt, ondertussen ook lekker met de voetjes schoppen. Krijg er enorme steken van ook in Mn rug, heerlijk .
@Eva2011 doe je rustaagg @Clueless01 nee precies. Ach als je met spoed naar het zkh moet, wat heb je dan nodig? Desnoods haalt mn ma maar een schoon nachthemd en onderbroek bij de winkel het zkh hoor
Ja ik kan me opzich voorstellen dat t handig is om spullen te hebben, maar opzich kan alles gehaald worden. Ik ben van plan gewoon wat kleren in een tas de mikken en wat ondergoed en een tandenborstel. Voor de baby heb ik wel netjes ingepakt.
Ik heb een enorme lijst wat in de koffer moet. Maar zal dan ook 3-4 dagen moeten blijven gok ik. 4 setjes kleding en als dat niet genoeg is neemt vriend meer mee. Mutsjes, sokjes, rompers, maxi cosi, dekentje, jasje, luiertas. Voor mezelf ook wat setjes (voedings-)kleding, pyjamabroek, en voor vriend schone kleren, toilettas (op de lijst alle inhoud al gespecificeerd haha). Telefoon en laders, portemonnee met kleingeld ivm evt. rolstoel muntjes ofzo. En de CAMERA! Ik word echt gek. Dames ik ga slapen. Morgen weer een dag. Trusten!
Ik had vanavond ineens weer slijm bij naar het toilet. (Tijdens de zwangerschap wel vaker afscheiding maar was al een tijdje niet meer aanwezig.) Echt een dikke klodder, dus ik dacht nog: getsie. Verder niet bij stilgestaan en doorgespoeld. Maar nu denk ik: crap, was dat niet mijn slijmprop al? Qua wat ik aan foto’s op internet zie lijkt het er wel op... Ik weet dus niet meer of dat bij de eerste ook gehad heb en hoe het er toen uitzag. Huidige mental state: Ik ben net vanmiddag uit het ziekenhuis ontslagen maar nog helemaal niet volledig hersteld en we hebben de babykamer nog niet leeggeruimd en nog geen geboortekaartjes uitgezocht en nog geen klossen besteld en nog geen vluchttas ingepakt en nog geen kleertjes gewassen (allemaal dingen die we deze week zouden doen maar door ziekenhuisopname niet aan toegekomen zijn) en... HELP! Edit: Okee, rustig ademhalen. Ik lees nu dat bij sommigen het verliezen van de slijmprop kan betekenen dat de bevalling (op korte termijn) begint, maar dat het nog weken kan duren, dat je soms al vroeg verliest door de druk van de baby op de baarmoedermond. En onze baby was met 30 weken al gaan indalen en zit inmiddels al vrij diep. Dus dat zal het dan wel zijn. Controle maandag was gewoon goed en heb deze week 3x extra ctg gehad ivm opname en dat was ook allemaal goed, dus dan zal het wel loslopen toch? En anders dinsdag bij de extra controle maar eens navragen...
Hey meiden, Ik heb mijn man betrapt op het sturen van berichten met een ander. Hij is het weekend van 29-30 september met zijn collega’s een weekendje weggeweest, en heeft hierbij gekletst met een andere vrouw. Dit is totaal niet hoe ik hem ken. Hij heeft haar nummer opgeslagen onder een andere naam in zijn contacten. Ze hebben vrijwel iedere dag snap contact gehad met foto’s die ze elkaar doorstuurde. “Goeiemorgen!”, in zijn pauze op zijn werk gaat hij altijd een rondje lopen, heeft hij foto’s naar haar gestuurd dat hij lekker aan het lopen is. En vervolgens belt hij met mij bij wijze van spreken. Dit is nogmaals totaal niet hoe ik hem ken... hij is zo trouw.. Dus ik heb met zijn telefoon berichten naar haar gestuurd op Snapchat. Ik heb “met haar meegepraat” en kwam erachter dat ze hem inderdaad leuk vind, en dat haar vriend er niet achter zal komen dat ze aan het snappen zijn. (Zij heeft een vriend), en mijn man een vrouw + die zwanger is!! Uiteindelijk heb ik haar gezegd dat ik op zijn telefoon zit, en wat dit te betekenen heeft. Helaas antwoordde ze niet meer terug. Ik heb mijn man er mee geconfronteerd, en hij heeft er spijt van. Maar goed..... toen ik het las en hij het vertelde allemaal, begon ik gewoon echt te trillen van adrenaline, ik had alleen maar harde buiken, wat nu nog steeds zo is. Ik kon wel kotsen, echt waar. Heeft dit verder nog effect op de kleine, een avond stress? Zucht....
@mxm een avond stress zal allemaal wel meevallen, maar de rest van het verhaal, jeetje.. wat een ontzettende @#€_&-+ !!! Even geen woorden voor. Ik hoop dat het bij dit contact is gebleven en nu per direct stopt. Sterkte met de situatie!
Haha ja zo doe ik het ook, weet ook wel welke pakjes ik meeneem. Dat word een last minute graai... maar ga er niet vanuit!! @Eva2011 in jouw geval is het sws anders. Als je al weet dat je blijven moet. Komt heeeelemaal goed, no worries!