Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    @Eva2011 dat wassen is wel fijn als dat erop zit!

Ik ga ook nog een wasje draaien, met de nieuwe spulletjes die ik in de afgelopen weken nog bij elkaar heb gesprokkeld (inclsief super schattig jasje van m&s, ben er verliefd op) en het beddengoed dat ik er veel te vroeg op heb gelegd.

Ik wil t liefst ofzo overal briefjes neerleggen met hoe ik t wil, echt heel erg. Ik heb de eerste kleertjes al in ziplockbags gedaan met erop wat Mn eerste keus is etc. Maar t liefst hang ik ook briefjes welk beddengoed ik wil etc. :roflmao: Slaat echt helemaal nergens op, ik moet er maar oo vertrouwen dat t goed komt, en wat maakt t eigenlijk ook uit :roflmao:.

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Volgens mij zijn heel veel vrouwen zo, hoor! Ik was het tegenovergestelde en daar konden de kraamverzorgsters echt he-le-maal niets mee :roflmao:
    "welk pakje wil je dat ze aan heeft?"
    "eh... Kweenie, wat zit er in die tas?"

.... :oops: :rolleyes:

Ise en Clueless01 vinden dit leuk.
  3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    oke, ik weet dat ik nogal lyrisch ben over zwanger zijn, maar dat 's nachts wakker worden en zijn vind ik wel irritant...

Ise en mxm vinden dit leuk.
  4. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik herken het... vreselijk! Vanaf week 36 heb ik het ook iedere nacht...

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ach ja... :)

6. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Vanaf week 36?
    Hihi

Al veel eerder hier. En als het net zo gaat als bij dochter ben ik nog drie jaar de pineut. Sowieso omdat ik van plan ben om zelf te voeden. Nutteloos om dan beiden wakker te zijn toch? Alleen als dat stopt en ze nog wel een fles krijgt ga ik deze keer wel even beter nadenken en gewoon een waterkoker en fles water op het nachtkastje zetten voor de fles. Scheelt weer heel wat traplopen :roflmao:

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Nou idd! Lekker alles boven dan. Van een tocht naar beneden word je zo wakker ook

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, hier is het ook al een lange tijd, volgens mij de hele zwangerschap al wel.

9. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik slaap nu best wel goed :|. Aan t begin was ik snachts uren wakker, maar nu een keer of 3/4 en dan val ik snel weer in slaap. Voel me ook niet extreem moe ofzo, dus qua dat kan ik nog wel ff door :roflmao:.
    Ik voel me sowieso veel beter, 1e trimester misselijk, 2e trimester bang en Mn hele lichaam deed pijn. Nu t 3e trimester voel ik me gewoon goed eigenlijk. Gek want ze zeggen altijd dat dat n zwaar trimester is..

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind het ook echt goed te doen, wacht nog steeds op het moment dat ik zeg 'pfff... nu wordt het echt zwaar'. Maar inmiddels heb ik ook wel de hoop dat ik de hele zwangerschap redelijk makkelijk doorkom. Eerste trimester idd wel heel misselijk, maar in vergelijking met mijn tweede echt ook prima te doen. En bij de tweede liep ik met 24 weken al met krukken!

11. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je hier dan fluitend doorheen fietst ;) lekker lijkt me dat!

Mijn eerste werd letterlijk zwaar aan het eind, maar dat kwam door alle kilo's. Verder weinig last gehad, maar twee of drie weken misselijk.
    Bij de tweede tot 20+ weken misselijk en aan het eind weer, maar was een fijne zwangerschap net als de eerste.
    Maar deze keer... Pfffttt.... Alles voelt gewoon pittiger. Misschien omdat ik wat ouder ben? Maar lichamelijk vind ik het helemaal niks deze keer. Alles doet zeer en ik ben er zo klaar mee.
    Nog 1,5 week! (Of hooguit twee) :D

12. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Beddengoed hangt te drogen, zelfs de kleine hoesjes en lakentjes terwijl ik niet eens een wieg heb, maar komt vast van pas in de kinderwagen.

Morgen de maxi cosi bekleding wassen en de kinderwagen stofvrij maken. Hopelijk ziet dat ding er nog netjes uit want heeft eigenlijk altijd in de kofferbak van de auto gelegen. De wandelwageninzet is echt niet meer te redden, het weer zit in de bekleding, dus daar tzt een nieuwe inzet voor bestellen. De kinderwagenbak ligt nog in een dichtgetapete vuilniszak op zolder... Net als het badje en alle verzorgingsspulletjes. Heb alleen geen vaste trap en moet op een kastje staan om alles van zolder te halen. Is dat nog een slim plan? :rolleyes:

13. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Haha nee dat is geen slim plan :p.

Ik heb alles klaar staan nu in de logeerkamer, heerlijk geordend. Hangt nog n wasje aan de waslijn en 1 moet ik nog doen. En ik moet t badje nog van zolder halen en mss even wassen. Ik heb zelfs al bedankjes voor de verloskundige gehaald. En de kraamzorg, als ze leuk is, anders houd ik t zelf :p

Eva2011 vindt dit leuk.
  14. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Sjips, bedankjes .....

Zet ik op mijn lijst!

15. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Wat heb je voor ze gehaald dan?

16. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Voor de vk alle 4 zon pakketje met thee, moet t nog leuk inpakken en kaartjes erbij, maar die schrijf ik wel naderhand, want ik weet natuurlijk niet wie er bij Mn bevalling gaat zijn en mss wil ik daar dan nog speciaal wat inzetten.

En voor de kraamzorg heb ik iets met kaarsjes enzo, moet ik ook nog inpakken en daar laat ik Mn vriend bloemetjes ofzo bij kopen.

Spoetnik vindt dit leuk.
  17. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Jeetje wat leuk!
    Is dat gebruikelijk trouwens o m te doen?

18. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik heb geen idee. Ik doe t vooral omdat ik hun goede zorgen echt heel erg kan waarderen en niet omdat t zo hoort ofzo :).

19. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Huh dat is gek. Mijn banner is een dag te ver opgeschoven. Ik moet m een dag terug zetten :roflmao:.. komt het door het uur tijdsverschil.. nee dat maakt niet uit. o_O

20. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Die van jullie ook? Als ik mijn uitgerekende datum invulde, kwam hij eerder altijd op een dag ervoor uit qua telling. En nu vul ik hem in en nu komt ie precies goed te staan. Gek

Deel Deze Pagina