Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Hij staat weer goed :D

2. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Volgens mij van meerdere :eek:

3. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Als het goed is, is de banner van iedereen een dag verschoven. Haha. Zag het net in de “laatste 10 weken afteltopic” voorbij komen :thumup:

4. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ja bij mij ook! Mag best hoor, vind t niet zo erg om n dagje over te slaan :p. Maar ik zal m zo eens aanpassen!

mxm vindt dit leuk.
  5. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ja had ik ook, nu weer op de juiste datum met het juistw termijn :D

mxm vindt dit leuk.
  6. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Zag het ook voorbij komen dus meteen maar weer aangepast. Jammer, anders hadden we een dag gratis gekregen haha

mxm vindt dit leuk.
  7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oef, ik ben gisteren met mijn dochter naar de Julianatoren geweest. We gaan altijd een nachtje weg samen voor haar verjaardag (ook met oudste doe ik dat), alleen is ze over 4 weken jarig, dus dat komt helemaal niet uit met baby. Dus nu alvast gedaan. Maar dat was echt een 'dom' idee: hele dag rondbanjeren in de Julianatoren. Ze wilde ook heeeeel graag zowel de openingsshow als de eindshow zien, dus we waren daar echt van 10 tot 17.30 u. 10.000 stappen gelopen, vond mijn lijf echt niet tof meer. En het was zoooooo koud (vooral omdat mijn jas en vest niet meer dichtgaan :roflmao: ).
    Ik vond mezelf even heel zielig, wat natuurlijk onzin is. Had het van tevoren kunnen weten. En zij vond het echt fantastisch, hebben zo'n plezier gehad ook. Dus nou ja. Maar vandaag maar rustig aan (eh ja... Goed plan, moet vanmiddag met de kinderen naar de tandarts, hahahaha) proberen te doen.

Eva2011 vindt dit leuk.
  8. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Daar doe je het toch voor, die blije koppies :roflmao:

Sterkte vandaag!

9. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Sjonge, respect hoor! Diepe buiging (O nee, mijn buik zit in de weg :D). Ik zou dat echt niet overleven. Ik trek een rondje met de hond al bijna niet meer. Sta om de minuut stil omdat ik dan steken krijg vanonder en daarna heb ik rugpijn. Ik wist echt niet dat ik zo'n zwak gestel heb :(
    Maar fijn dat je je dochter zo'n fijne dag hebt kunnen geven. Daar doe je het voor.:thumup:

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Nou idd respect, ik heb het na een half uur wandelen/boodschappen doen etc al gehad met lopen. Maar wel fijn dat je dochter een top dag heeft gehad!

Heel stiekem blij dat de vakantie morgen echt om is, wat een ruzies hier tussen de kids. Put me uit om de hele dag agent te spelen..

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ben zo blij dat ik deze zwangerschap zoveel kan nog!

12. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik kan ook echt nog vrij veel, al heb ik vandaag een dikke off day met veel pijn. Heb goede hoop dat t weer beter wordt als ik ff rust neem :D.

marb vindt dit leuk.
  13. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Hier zondag naar Hellendoorn geweest. KOUD! En ik dacht: tja, aangezien ik 19 November uitgerekend ben, hoef ik niet perse een winterjas/zwangerschapsjas te halen. Nu had ik m’n eigen winterjas aan, maar deze kon niet dicht. M’n buik was zo koud :$. Was ook het laatste grote uitje. Verder heb ik niets gepland meer.

Hebben jullie nog echt wat grotere uitjes of dingen gepland? Man heeft sinds vandaag de auto mee tot aan de bevalling, aangezien hij normaliter met de trein en fiets naar z’n werk gaat. Vind het ook wel fijn, mocht het dan beginnen hier, kan ik hem bellen en kan hij gelijk komen. Hoeft hij niet eerst op de trein te wachten.
    Maar goed, heb nu dus geen auto meer en kan ook niet zo ergens heen wat wat verder gelegen ligt. Hoeft ook niet hoor! Moeder woont om de hoek hier. Stad is dichtbij, supermarkt helemaal.

14. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Brrr koud hoor met deze temperaturen! Ik heb op zolder nog een oude manteltjas gevonden die nog wel dicht kan, dus ik loop daar mee. Vind t ook zonde om voor de laatste paar weken een special jas te kopen.

Ik doe nog wel uitjes zo lang t kan. Dit weekend ga ik nog 250 km van huis, maar dat is dan wel de laatste keer. Daarna houd ik t wat dichterbij :rolleyes:

marb en mxm vinden dit leuk.
  15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, herkenbaar dus! :D Hier ook heel koude benen, want de enige spijkerbroek die nog lang comfortabel zit heeft gaten op de knieën :oops: Dus dat was echt niet lekker. Was het wel leuk?

Hier geen heel grote dingen meer gepland. Julianatoren was wel ruim een uur rijden afgelopen weekend, maar vanaf nu dus niet echt meer. Wel vieren we dit weekend alvast de verjaardag van de jongste (die is 27 november jarig), met een voorbehoud voor als ik ga bevallen (dan vieren we het de 25e). Verder dingen als de intocht van sinterklaas enzo, maar dan gaat mijn man ook mee. En ik denk dat we dicht bij huis blijven.

Het verste dat ik nu nog wegga is iets van een kwartier met de auto (we hebben wel twee auto's). Oh nee, morgen nog 3 kwartier in de auto. Maar dan is het ook wel klaar.
    Mijn man heeft wel nog afspraken staan de komende periode. Tot 20 november staan er nog dingen. Wel af te zeggen in principe, maar dan zit hij toch op maximaal een uur afstand. Ik heb hem gezegd dat hij van harte welkom is op kraamvisite :roflmao:
    Nee hoor, ik heb wel vaker gemerkt dat vrouwen bijna nooit gaan bevallen als hun partner niet thuis is (en ze dat wel graag willen). Komt vast goed :D

16. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Haha oh is dat zo? Mijn vriend werkt op 1 uur afstand, en hij kan echt niet vanaf 37 weken thuis gaan zitten :p. We hebben wel afgesproken dat hij vanaf deze week al zorgt dat ie altijd bereikbaar is ook tijdens vergaderingen enzo, dus dan komt t goed :).

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Sowieso duurt een eerste meestal langer. Mijn tweede is echt gelanceerd, dus dan zou hij het met een uur reistijd gewoon kunnen missen :roflmao: Maar vaak is dat gevoel van 'veiligheid' nodig om echt te ontspannen en dus de bevalling te laten beginnen. Daarom bevallen zoveel vrouwen 's avonds/ 's nachts.

Eva2011 vindt dit leuk.
  18. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Bij mijn vriend plannen ze de agenda deze week bomvol, want volgende week komt de kleine dus dan is hij er niet meer. Resulteert in een dag extra werken, maar daar staat een dag extra vrij tegenover als de baby er is.

Vandaag allerlei dingen van mijn lijstje afgestreept. Babywasjes zijn bijna klaar, maar bedacht me dat ik de boxkleden nog moest wassen en de slaapzakjes.
    Heb alle was weggewerkt op de schone was van zoon na. Dit doe ik vanavond met hem samen (leermomentje voor hem).
    Het beddengoed en de kleertjes maat 56 liggen in de kast, en de eettafel kan vanavond uit elkaar zodat ik de box kwijt kan in de woonkamer (heel erg klein hier en wil de speelhoek van de kinderen niet inpikken, daar stond eerder de box). Dan maar weer even op de bank zitten tijdens het eten.

Besef me net dat ik mijn 'bijzettafeltje' ga missen. Kan mijn bord nu heerlijk op mijn buik kwijt hahahaha... Straks is die bolle buik natuurlijk ook weg :rolleyes:

Spoetnik en marb vinden dit leuk.
  19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ohhh @Eva2011 jij weet natuurlijk wanneer je baby komt!! Komt zo dichtbij nu, spannend

Eva2011 vindt dit leuk.
  20. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Nog niet. Ben nog steeds niet gebeld door het planbureau van het ziekenhuis. Maar tussen 7-9 november zouden ze me proberen in te plannen.

Ise vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina