Hij liep ineens vast! Maar ik denk dat de vorige gewoon een knokkertje was. Het hartje heef twee weken door geklopt. Iets langer natuurlijk. Tweede echo was het idd gedaan. Dag voor de tweede echo bloed met afvegen. Had ik de dag na mijn nod nu ook ik was meteen in de stress. Gelukkig bij een paar vegen gebleven
Welkom aan alle nieuwe zwangerschap, Gefeliciteerd hier was het vandaag een drukke dag dus weinig online Hanni zo mijn bedje opzoeken. Morgen een uur eerder opstaan ivm zomertijd dus word een vroegertje om 05.00
Zomertijd, dat is waar ook. Nou de nacht duurt hier even lang hoor. De dag wordt gewoon een uurtje korter
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje 30 November Totaal: 16 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 13 april Juliettelouis - eerste echo 18 april Yunaaatje - eerste echo 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
Ik kom mezelf ook aanmelden ☺️. Vandaag precies 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Het voelt nog heel onwerkelijk maar we zijn ook ontzettend blij!
Ik was helemaal verbaasd, kindjes slapen uit! Tot ik op de analoge klok kijk, vandaar dat ik zo moe ben @madelief: zware ochtend vanmorgen zo vroeg?
Haha valt tegen he dat uur? Ik ben niet gaan dansen vanmorgen ik was me toch misselijk. Vanavond komen zijn ouders eten. Soooow en ik ben trouwens humeurig! Ik ben super fel naar mijn vent toe. Kennen jullie dit? Gister een ruzietje, daarna maak ik me druk omdat ik me druk gemaakt heb. Schiet niet op zo
Oeh net nog even lopen roepen vanaf de slk van zoonlief. "ik gooi vanaf nu elk stuk speelgoed weg wat ik in je bed vindt" en "gvgvgv ik heb je al 1000 x gezegd geen katten op je kamer!" (Alles onder de haren, weer eens om de dag beddengoed wassen... Zucht...
Vriend heeft t ook zwaar. Ik nog zwaarder. Denk ik. Uhhhh... Ik loop op m'n tenen want wil bij alles wel mijn ongezouten mening spuien maar weet dat wat ik zeg er toch verkeerd uit komt. Vriend riep net ook al naar boven "ben je nou klaar?" Op geirriteerd toontje...
Euhm.....ik sluit me daar bij aan .... oeps... en me dan zo rot voelen dat ik onaardig was maar ook niet willen inbinden want manlief lijkt zelf ook zwanger qua humeur....
Hahahah gelukkig ben ik niet de enige heks in ons midden. Ik ben met um verloofd ik kreeg het ineens Spaans benauwd hahah. Daarna ben ik ook ineens weer vrolijk hahah. Ik bijt telkens zijn kop eraf en dan doe ik net of er niks gebeurd is. Het is sonde hahaha
Haha goed om te lezen dat ik niet de enige hormonale heks ben. Normaal ben ik niet kortaf of aan het snauwen maar nu betrap ik me er toch echt op. Ik heb net bijna het hele huis schoongemaakt.. Ik vond het te vies en was enorm gefrustreerd daarover