Kan iemand mij helpen? Ik ben hutspot aan het koken, dit komt uit een voorverpakte zak, en de zak is tot en met vandaag goed. Alleen nu zie ik dat groenige op de peen... betekent dat dat het niet goed meer is? Of kan dat komen doordat het verpakt zat?
Ik had vandaag controle, baby ligt erg diep ingedaald zei de vk. Zou denken dat de weg dan lekker kort is . Ik heb vandaag ook de laatste kleertjes gedaan. Moet alleen nog t bed op klossen en dan is alles klaar!
Fijn dat alles er goed uit ziet @Clueless01 Er ook al helemaal klaar voor dus... Ik bijna, bijna! Voor de baby dan. Het poetsen moet helaas nog steeds echt grondig gedaan worden. Volgende week is het zo ver! Ondertussen DE datum gekregen maar ivm familie hier op t forum blijf ik tot die dag nog even stil
Oh wat gek lijkt me dat, de datum weten! Mijn omgeving (vooral ouders) is haast nog zenuwachtiger dan ik zelf, vind t zo grappig dat ze helemaal nerveus al zijn als ik bel.
Mijn schoonmoeder elke dag de afgelopen week: "is die kleine er nou nog niet?" En dochter op skype: "heb je al een baby mama?" Indoctrinatie Wat denken ze nou na twee keer ruim overtijd, deze komt vast vroeger???
Hahahaha! Ik moet ook steeds zo lachen. Ik zei bij de tandarts gisteren iets als "ja, kan elk moment eigenlijk". En ik kreeg toch een benauwd gezicht, alsof ik ter plekke daar ging bevallen...
Hahaha zo grappig. Mn vader toen ik m vanmorgen belde; “wil je niet meer op van die rare tijdstippen bellen? Daar word ik zenuwachtig van.”
Hahaha ja geweldig hè. Stond bij de ah in de rij over de kar te hangen. De kleine draaide even flink dus ik stond wat te puffen. Meteen angstige blikken. Wist niet hoe snel ik weer rechtop moest gaan staan en m'n gezicht in plooi houden
Of, bij de eerste belde ik m'n moeder voor iets onbenulligs. Krijg ik de vraag: "is het al zo ver?" Puffend geantwoord: "wacht even, even een wee wegpuffen hoor..." Nou echt, die verschrikte blik was door de telefoon te zien.
Het gaat nu echt opschieten he dames! Gek om de datum nu zeker te weten @Eva2011 maar ergens ook wel fijn, dan weet je dat je anderen tijdig ergens onder kan brengen. Nu ik definitief de keuze gemaakt heb voor natuurlijke bevalling ipv keizersnee, is dat wel een hoofdbreker. Want mijn ouders komen op de oudste passen als het begint, maar wonen een half uur bij ons vandaan. En als mn vader aan het werk is, moet hij eerst nog naar huis, en dat duurt ook zeker een uur... Had aan de buurvrouw gevraagd of ze evt ‘overbruggingsopvang’ wil zijn als wij naar het ziekenhuis moeten en mijn ouders zijn er nog niet. Wil ze gelukkig wel doen. Alleen als we dus ‘s nachts naar het ziekenhuis moeten, zegt ze: dan zet ik de babyfoon aan en kan ik hem in de gaten houden, en dan zorg ik dat ik rond 7u bij jullie thuis ben (hij staat meestal om kwart over 7 aan ons bed). Euhm tsja, ik weet toch niet of ik daar wel zo blij van wordt, dan ligt hij alleen in huis en als hij ‘s nachts wakker wordt en er is wat, is er niemand! Denk dat ik als we ‘s nachts wegmoeten dan toch maar liever mn ouders bel...
Och nee dat lijkt me ook helemaal niks hoor. Heb wel eens met de babyfoon bij de buren gezeten maar zoon sliep van 19:00-7:00 altijd door dus een avondje op verjaardag was geen probleem, maar toch zit je niet lekker. Bij dochter zou ik het niet in m'n hoofd halen. Ze is nu bijna 4 en slaapt nog slecht. En jouw zoontje is nog zo jong! Nee,.lijkt me echt geen goed idee.
Ik heb al twee dagen Roosvicee laxo gedronken en boerenkool gegeten (normaal meteen de volgende dag flinke diarree) maar niks werkt. Drink zeker 2 liter per dag, eet veel groenten maarja, beweging... Hmmm...
Ik heb van Solgar : https://www.vitaminstore.nl/health/voedingssupplement/probiotica-en-vezels/advanced-multi-billion-dophilus-solgar-vitamins-spijsvertering-probiotica?gclid=CjwKCAjwpeXeBRA6EiwAyoJPKlQnesz34bgbXS4-MLTIJ1DF_odhoi9jbedXbctgygzZOmZudDyYRRoC3VoQAvD_BwE Heel erg tevreden over!
Vijgen en dadels helpen hier goed (dadels schijnen ook nog goed te zijn in aanloop naar de bevalling). Maar het allerbeste helpt magnesium in poedervorm van Jacob Hooy (bij de Tuinen...ik weiger de nieuwe naam). Na 2 à 3 dagen een halve theelepel per dag kan ik prima naar de wc.