Nee inderdaad moet er ook niet aan denken om uitgerekend nu nog ziek te worden. Wat ontzettend vervelend dat de hulpverlening zo traag op gang komt @marb. Straks zit je er middenin wanneer de baby er net is, dat is ook verre van ideaal.
Pfff lastig zeg @marb lijkt me inderdaad niet ideaal als het dadelijk ineens op gang komt als de baby er is. Maar nu niks weten is ook niet fijn. Sterkte!
♡ Bevallingslijst 11 t/m 30 November 2018♡ 11 November Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 14 November Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Ise - 36 jaar - 4e kindje flipje2 - 30 jaar - 5de zwangerschap - 1e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarlousAnne - 34 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 18 November Bubblez- 27 jaar- 2e kindje 19 November NeverLoseHope - 24 jaar - 2e+3e+4e kindje mxm - 23 jaar - 1e kindje 21 November Zoetje - 26 jaar - 4e kindje 23 November marb - 35 jaar - 3e kindje Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje Bee80 - 38 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 36 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje Shadow1987 - 30 jaar 1e kindje 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4de kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje
Er zijn nog maar weinig mensen over van de lijst die hier mee kletsen . Ik ben vandaag weer gebeld door de POP poli, of alles nog goed gaat. Ze bellen nu om de week en ik kan altijd bellen tussendoor. Gelukkig gaat t gewoon super goed sinds ongeveer de 28 weken en heb ik hen eigenlijk niet nodig. Zo fijn, ik mag ook gewoon thuis bevallen, en krijg nog wel n afsluitend gesprek na de bevalling. Als ik achteraf terugkijk had ik die hulp moeten hebben vanaf t begin en niet pas met 20 weken, t begin had ik t nodig en toen t eenmaal was opgestart ging t eigenlijk wel weer en heeft dat positieve ook doorgezet.
*breekt even in* Hallo lieve dames, jullie dagen breken aan. Ik mocht in het begin meeschrijven met jullie en lees zo af en toe nog stiekem even mee (sorry). Ik wilde jullie even heel veel succes, kracht en liefde wensen tijdens de bijzondere momenten die komen gaan❤️ *breekt weer uit*
Hey, wat ontzettend lief van je! Hoe gaat het met je? Zie dat je inmiddels weer zwanger bent. Wat fijn! Gefeliciteerd!!
Hai lieve @kikker1 Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lief dat je een berichtje achter laat voor ons.
@kikker1 : lief juist dat je bent blijven meelezen! Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop heel erg dat het deze keer goed mag gaan!
@Bubblez! Hier ook nog niks, maar wel gister mijn darmen een aantal keer geleegd en misselijk.... Hoor iedereen er over, zal hopelijk bij de voortekenen horen en niet een buikgriep want daar heb ik echt geen zin in nu! Mijn buik is nu wel zonder regelmaat ineens een harde bol. Nog even blijven zitten boefje! Ik heb geen trek in een sterrenkijker die al te ver er uit is om nog via een KS gehaald te worden... Haha grappig, jullie willen allemaal bevallen en ik absoluut niet
Dat had ik ook gisteren, misselijk en mja... Niet echt diarree, maar toch ook niet helemaal normaal. Heerst volgens mij ook, bleegh. Ik hoef nog niet te bevallen hoor, er morgen wel dames eerst
Ik wil zo graag . Ik heb geen voortekenen, alleen harde buiken veel, maar bijna geen krampen en voorweeen ook niet, Mja zegt niks toch?
Ik doe weer n dansje als ze er gezond en wel uit is . Ben echt zo ongeduldig! hoe is t met jullie geduld?
Jaaa het moest ook wel vandaag zijn!! Ik wil ook. Ben een beetje op, sinds een paar dagen down en steeds wat weeën. Heb deze week ook geen controle en daar baal ik van. Pas volgende week donderdag. Man heeft nu 3 nachtdiensten wat ik erg vervelend vind aangezien mijn laatste 2 bevallingen de ontsluiting nogal snel ging. Vorige week was mijn baarmoedermond verstreken, en stel dat de weeën de afgelopen dagen wat hebben gedaan.. hoe groot is dan de kans dat ik in 1 van komende nachten beval. Misschien niet zo groot maar had het fijn gevonden als ik nu toch een controle had gehad en ze wellicht hadden kunnen vertellen hoe het er nu voor staat