Haha super grappig om te lezen allemaal. Het enige wat ik kan denken, wat ben ik moe, WoW ik ben zo moe, hoe kan het dat ik zo moe ben, wat is moe zijn toch vermoeiend, oh ik moet eten maken voor mijn zoontje maar wooow ik ben zo misselijk en Oja zo moee. Oké mijn status is gek van mezelf worden
Ik ben blijkbaar ook een hormonen-heks.... Maar ik was me daar niet bewust van! Hahaha! Gisteren tijdens dat ene korte moment waarop ik aan mijn man vertelde dat ik zwanger ben zei hij: “nou dat verklaart een hoop. Je was echt strontchagrijnig de afgelopen dagen!” Euh.... echt???!!!! Oeps.... sorry!!!! Vandaag gaat het (volgens mij ) best wel goed met mijn humeur! Ik vertroetel mijn mannetje lekker en we wennen samen langzaam aan het idee dat er nog een kleintje gaat komen.
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje 30 November Totaal: 16 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 13 april Juliettelouis - eerste echo 18 april Yunaaatje - eerste echo 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
Hahaha hier zegt de frons op zijn voorhoofd vaak genoeg. Is je man al een beetje aan het idee gewend, en blij met het nieuws?
Zo! Ik durf me inmiddels ook aan te sluiten. Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben zwanger geworden na een ICSI behandeling met PGD en TESE. Wij kwamen er 1,5 jaar geleden achter dat mijn vriend geen zaadcellen had, en ik een chromosoomafwijking waardoor de kans op Down erg groot is en daarmee ook de kans op miskramen. Na een TESE operatie zijn we in februari met ICSI begonnen. van de 8 embryo's waren er 6 die een chromosoomafwijking hadden. Best veel dus. Gelukkig ben ik nu zwanger van onze eerste terugplaatsing, dolgelukkig, moeilijk te geloven. Ik heb een 5 dagen embryo teruggekregen, 5 dagen na TP kreeg ik al klachten (10DPO). Inmiddels ben ik regelmatig misselijk, mn borsten zijn lekker gegroeid en de aderen zie je goed zitten. Ik heb ook erg veel last van mijn onderrug, vooral als ik veel bewogen heb (is echt mijn zwakke plek dus verbaasd me niet)/ Zoals de meesten hier ben ik ook moe en lekker chagrijnig . Morgen word ik gebeld om de eerste echo af te spreken. Spannend allemaal!
Hij heeft nog niet uitgesproken dat hij er blij mee is of zoiets dergelijks.... Maar dat komt wel goed. Dat weet ik zeker. Bovendien hebben we niet echt veel momenten de tijd of rust gehad om het er samen nog even over te hebben omdat onze kinderen rond ons heen dartelen en gisteravond gingen ergens logeren en vanmorgen formule 1 kijken. Dus we zijn nog vrijwel niet alleen geweest. Op zich prima, want ik kan me voorstellen dat hij de tijd nodig heeft om aan het idee te wennen.
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje SamLonny - 29 jaar - 2e kindje (1e kindje samen) 30 November Totaal: 16 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 13 april Juliettelouis - eerste echo 18 april Yunaaatje - eerste echo 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
Welkom nieuwe zwangere dames! Welkom ook @Clueless01 ; jeetje wat een verhaal!! Dubbel hopen op een plakbeeb voor jullie! Horm-heks klinkt bekend. Heb het nu geloof ik nog niet echt (nog geen moppers gehad van man) maar vorige zwangerschap.... pffff! Herkende mezelf niet weer
Welkom nieuwe dames! Ik pas even de lijst aan, sorry (ja, ik ben een neuroot, maar de aantallen klopten niet ) Leuk, morgen weer nieuwe echo's! @B3ngel en @kikker1 : veel succes! Ik ga denk ik voor begin april voor een pretecho, dan ben ik rond de 7 weken. Gewoon even kijken of alles op de goede plek zit. En dan later nog een echte termijnecho. ♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje SamLonny - 29 jaar - 2e kindje (1e kindje samen) 30 November Totaal: 18 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 13 april Juliettelouis - eerste echo 18 april Yunaaatje - eerste echo 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde.
We hebben het vanavond mijn schoonouders verteld. Ze waren super emotioneel. Ik heb nogal een betrokken schoonmama zeg maar. Die miskraam vond ze ook echt zo erg. Ze waren nu zo blij dat ik de testen heb moeten laten zien als bewijs hahah. Schattekes
Hallo allemaal, Mag ik mij ook hier aansluiten? Wat een boel gezelligheid hier. Ik heb er twee dagen over gedaan om alles terug te lezen. Erg verdrietig dat het voor een paar niet goed is afgelopen. Ik durfde mij opknipt eerder aan te melden, maar doe het nu maar toch. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Morgen ben ik zes weken. 32 jr -2de kindje op 19 november En donderdag eerste echo bij de huisarts . Wel een cadeautje dat onze huisarts echo’s doet
Daar ben je! Ik wachtte al een tijdje op je Welkom ook de andere nieuwe meeschrijvers, gefeliciteerd allemaal! Ik ben vandaag even zo klaar met mijn eigen rothumeur, bah!
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje Mari3ke - 32 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje SamLonny - 29 jaar - 2e kindje (1e kindje samen) 30 November Totaal: 19 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn * Mari3ke echo huisarts 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 13 april Juliettelouis - eerste echo 18 april Yunaaatje - eerste echo 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde.
Je staat erbij @Mari3ke ! Gefeliciteerd en welkom @kikker1 : hier ook een enorme klote-dag. Heel chagrijnig, ik erger me gewoon de hele tijd aan de kinderen. Is er eentje naar de wc geweest en dan vind ik het gewoon zoooo ontzettend stinken dat ik er boos van word. Serieus....? Toen zijn ze weggegaan zodat ik kon rusten en toen heb ik heel lang liggen janken omdat ik vond dat ik zo rot tegen ze deed Hopelijk morgen een betere dag. Bah.
Goede morgen dames ☺️ Welkom aan de nieuwe zwangere meeschrijvers sorry had het weekend even geen tijd en puf om te schrijven maar ik Ben er nog hoor succes vandaag met de echos en we willen fotos zien! Hier eigenlijk helemaal niet een slecht humeur, viel me goed en Ben eigenlijk alleen maar blij en moe.....en emotioneel gisteren al een aankoop gedaan hahahaha. Had het onderstel van mijn oude kinderwagen weggedaan omdat hij kapot was. Nu stond deze ineens te koop voor 40 Euro! Ik 30 geboden en kon hem komen halen, Ben er blij mee want een nieuwe wagen kost echt veel en mijn quinny is nog super. Kinderen hebben hier 2 weken vakantie vanaf vandaag dus veel afleiding in huis.
Oh dit is echt het heksengedrag clubje. Ik meld me Schaam me dood, maar weet echt niet hoe ik anders moet reageren. En zooooo moooooeee (maar wel om 5u wakker in bed liggen en van de moeheid er niet uit kunnen komen).
Ik keek vanmorgen op de digitale testen van clearblue die ik gisteren en eergisteren heb gedaan maar die waren nu al weer uit. Resultaat blijft maar 24 uur zichtbaar. Maar die digitale test van de Etos is echt een aanrader; die heb ik afgelopen donderdag of vrijdag gedaan (ik weet het even niet meer precies) en daarop kan je nog steeds het resultaat zien!!!!