Heel veel succes @Ise! Ik hoop dat alles goed gaat, je geen/weinig last van de inleiding zult hebben en je later vandaag een mooi wondertje in je armen mag houden. @Eva2011 goed om te horen dat de kleine man het zo goed doet en dat jij goed in de gaten wordt gehouden. Lastig voor je dochter inderdaad, is voor haar een hele verandering. Hopelijk kan ze er snel aan wennen.
@madelief jij ook veel sterkte! Fijn dat je zo goed in de gaten ghouden wordt. Waarom heb je zelf wens voor de 23e? Ik heb vanochtend weer controle gehad. Baby zit inmiddels ‘vast’ in het bekken en goed laag. Dat merk ik ook wel. Gisterenavond veel buikpijn/voorweeën gehad en kan vandaag een stuk moeilijker lopen dan gisteren. Denk dat ik de baby gisteren naar beneden gehoest heb.
@Ise succes vandaag! Spannend hoor, maar inleiden hoeft echt niet erger te zijn. Probeer je angsten te laten gaan...
Rotgevoel hè? Maar hoop dat de kleine zich aandient als je er klaar voor bent en je je weer wat beter voelt. Dat ingedaalde gevoel vond ik echt helemaal niks. Kon niet eens normaal meer uit bed komen.
Vanmorgen kwam een vriendin even voor een snelle bak koffie voordat de GGZ vpk zou komen. Was een lastig gesprek met de vpk, vind het zo moeilijk om me face to face open te stellen! Hier op het forum is het een stuk anoniemer en makkelijker. En toen.... Stond de huisarts voor de deur tijdens haar rondes, en kwam ook de verloskundige nog langs. Ineens een huis vol. Net een broodje gehad en ben naar bed gestuurd. Blijf hier vanmiddag.
Ja, twee uur lang bezoek. Of langer zelfs. En vriend is thuis, dochter is net terug van de peuters. Zoon wordt zo uit school gehaald... Ik blijf ff boven.
Omdat ik dan hopelijk in het weekend beval hahaha. Bij de andere 2 beviel ik diezelfde dag. Ben een planner en in het weekend is het fijner ivm de kids die niet naar school hoeven enz. Lekker gevoel die druk in je bekken (not) heb dat ook.... Elke 3 meter moet ik stoppen met lopen.
Hier net 2 uur geslapen en liggen zweten..... hopelijk is dat de verkoudheid! Nu Ben ik misselijk en zit mij zorgen te maken. Het is de derde maar ben gewoon „bang“ voor de bevalling is dat erg stom????
Denk dat je er al in zit maar geef toch even antwoord, vond eigenlijk weinig verschil omdat bij de eerste de ruggeprik laat werd gezet en ze er al bijna uit was.... dus als ik dat nu zou nemen dan gelijk Hahahaha.....
Even snel een bericht! Eind van de middag is onze zoon geboren. Omdat ik lang bleef hangen op 3 cm en helse rugweeen had wilde ik een ruggenprik. Na 3x prikken lukte dit niet. Dat was rond 15.30. Toen ging ik binnen een half uur van 6 cm naar volledige ontsluiting en na ongeveer 6 persweeen was hij er
Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie allebei. Heftig, zulke nare weeën en dan niet vorderen!
@Ise van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Klinkt als een pittige bevalling. Ik hoop dat je al een beetje bijgekomen bent. Sterkte met het herstel!