Hebben jullie soms ook het gevoel ongesteld te worden? Heb dan ineens best veel kramp en even later trekt het weer weg. Had dit bij mijn zoontje ook.
Ja dat drukkende gevoel heb ik af en toe ook hoor!! Wij gaan zo naar mn ouders, zal lastig zijn niks te zeggen haha
Hey wat leuk nieuwe dames Welkom! Mijn eerste echo en intake heb ik op 3 april, na Pasen. Ben zoooo benieuwd Ik heb pijnlijke borsten, maar voor de rest voel ik me wel oke. Paar dagen wat emo geweest, janken jonge. Maar nu niet echt meer. Wel moe, maar ben altijd moe (chronisch).
Hallo! Ik wil ook graag meekletsen. Vandaag een positieve test in handen na de 1e ronde! Ik denk dat mijn uitgerekende datum op 16 november valt. Gefeliciteerd iedereen
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje 17 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje Krimpie - 31 jaar - 2e kindje 18 November 19 November MxM 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar, 3e kindje 21 November 22 November 23 November 24 November 25 November 26 November 27 November 28 November 29 November 30 November Afspraken/echo's:
We wilden inderdaad niet te lang wachten met ren volgend kindje. We lieten het nu een beetje op zijn beloop en hadden zo iets van we zien wel. En hop zwanger .
Ja een paar maal per dag... Best pijnlijk. Dan denk ik echt och nee... gaat het mis?! Vandaag was mijn nod En geen spatje bloed Mooie nieuwe test gedaan en hartstikke positief weer. Ik blijf wat angstig... Maarja das niet zo gek met de 4e zwangerschap Maar deze is gewoon anders dan de andere 2 zeer vroege miskramen voelt gewoon beter nu
Wat vreselijk, 2 miskramen.. Voelde je wat specifieks bij je miskramen? Miss niet super oplopende testen ofzo? Of bloedverlies?
Welkom en gefeliciteerd @TanteLien Hier ook af en toe krampen en bang voor bloed wanneer ik naar de wc ga. Aan de andere kant lijk ik me wel anders te voelen en heb ik er wel vertrouwen in. Zo spannend dit .
Super reacties van onze ouders gehad! Toch naar beide ouders geweest!! Ze zijn zo blij! Ik heb wat krampjes de gehele dag wel, opgeblazen buik, lichtjes in m’n hoofd en gevoelige borsten. Niet misselijk! Nog.. *afkloppen*
Ik ook ja, soms bang voor bloed. Maar normaal gesproken had ik een aantal dagen voordat ik ongesteld moest worden donkergeel/lichtbruin verlies. Nu nikssssss, dat doet me goed. Voel me ook echt “anders” hihi! Zo leuk he zo’n topic
Hallo! Mag ik me ook hier aanmelden? Ik ben uitgerekend op 17 nov van ons derde kindje. Afgelopen oktober heb ik een vroege miskraam gehad op 15 dpo en afgelopen december een miskraam bij 8 weken (geen hartslag). Voor ons nu dus nog extra spannend! Iedereen gefeliciteerd iig!
Met de latere miskraam in 2014 namen kwalen af en de test liep af met 7.5 week. Met 8+1 2e paasdag 2014 een miskraam De Laatste 2 vroege miskramen (Met en iets na nod) wist ik het gelijk al dit gaat niet goed. Testen bleven vaag en heel licht. Liepen niet op maar volgende dag negatief Dit gaat hem worden Ene moment ben ik daar geheel zeker van Andere moment slaat angst toe dat het weer mis gaat. Maar ik voel totaal andere kwalen dan de vorige keer (de eerste zwangerschap) Dus duimen dat dat goed is
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje 17 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November 19 November MxM 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar, 3e kindje 21 November 22 November 23 November 24 November 25 November 26 November 27 November 28 November 29 November 30 November Afspraken/echo's:
Ik snap dat je dan extra angstig bent! Dat voelt toch fijn een nod zonder menstruatie!! Hopelijk gaat het goed