Succes @B3ngel en @kikker1 ! @kikker1 ik zie dat wij even ver zijn.. ben benieuwd wat er op jouw echo te zien is, als het goed is krijg ik woensdag een echo. Trouwens we zijn wel even ver alleen ben jij een dag eerder uitgerekend..
Ja, haha sinds gister blijft mijn ticker 1 dag achter. Ik ga op zoek naar een andere(hebben meer dames met deze tikker, gek toch?) Ja, ik ben erg benieuwd.... je kan volgens mij nog weinig zien, vorige zwangerschappen kreeg ik later een echo dus altijd direct echt iets herkenbaars plus hartactiviteit...spannend ! We mogen pas om 20uur....wachten dus.
Ah ik dacht al dat het aan mij lag! Ik heb ook sinds gisteren een andere genomen! Ja snap Ik, super spannend! Succes
Welkom nieuwe dames!! Grote groep zo Haha! Hier alleen maar heel misselijk en moe. Word er gek van. Dames met echo succes !!
Same here. Ik heb ook nog echt last van de punctie etc. Dus denk daarom ook, maar vind t allemaal maar spannend!
Wel 'fijn' om te horen dat ik echt niet de enige ben. Ik zie dat jij ook 5 april de eerste echo hebt. Spannend!
Lekkere grote groep wordt het al zeg!!! Zojuist kwam mijn man even thuis om te lunchen. Ik omhelsde hem en was meteen in tranen! Waarom? Geen idee! Ik voel me echt emotioneel incontinent... Dat begint dus nu al! Hahaha! Het wisselt trouwens wel heel snel want ik ben nu gewoon weer heel vrolijk!
Nieuwe truitjes gekocht vandaag, mooi een maat groter dan normaal. Ik sport veel, vond dat ik best n platte buik had.....daar is niks meer van over, kan ik nu mooi nog even verstoppen. Jullie al vreemde eet dingen aan het ontwikkelen ? Ik dronk nooit melk (ik zeg altijd melk is voor kalfjes), nu heb ik daar echt zin in dus drink het veel en ik eet veel sinaasappels...
Ik drink ook ineens melk!! En bananen . Super raar! Ik had zaterdag kleren besteld bij de Zalando en ze zijn nog niet binnen Ik hoopte zo op vandaag!
Ik maak me klaar voor school vanavond. Fijne avond dames. Ik hoop twee mooie echo foto's te zien als ik thuis kom!
T ziekenhuis heeft gebeld. Ze willen pas vanaf 16 april een echo maken en dan is mijn vriend op vakantie. Volgende optie; 19 april. Ik ben dan 8,5 week. Beetje jammer. Maar, ik heb mooi n echo bureau hier in de buurt gebeld, zij maken echo’s vanaf 6 weken. Dus ik heb daar een afspraak gemaakt voor 6 april dan ben ik 6 weken en 4 dagen. Hopelijk zien we dan al een mooi hartje kloppen!
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje Mari3ke - 32 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November Mieneke - 34 jaar - 2e kindje 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje Bee80 - 37 jaar - 1e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje SamLonny - 29 jaar - 2e kindje (1e kindje samen) 30 November Totaal: 21 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 26 maart *B3ngel controle gyn en echo *Kikker1 intake en echo VK 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn * Mari3ke echo huisarts 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo *Mieneke - eerste echo *Bee80 - afspraak gyn en eerste echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo * Clueless01 - eerste echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 13 april Juliettelouis - eerste echo 18 april Yunaaatje - eerste echo 19 april Clueless01 - echo ziekenhuis ivm PGD 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde.[/QUOTE]
Niet zo heel veel te zien maar wel een knipperlichtje en lengte komt precies overeen met hoe ver ik ben, 6w3d. (Sorry voor de slechte foto trouwens, kreeg m niet goed helder ) Ivm langere periode van bloedverlies (zij het voornamelijk lichtroze/bruin bij afvegen) 13 april nieuwe echo. Ik ben dan precies 9 weken. En nog even doorgaan met de Uterogestan. Blijft spannend dus maar vooralsnog ziet het er goed uit!
Welkom trouwens aan alle nieuwe zwangere dames onder ons! Het is hier druk geworden de afgelopen dagen.
Jeej dat knipperlichtje willen we zien fijn dat je met 9 weken weer een echo hebt, dan is het al meer een poppetje Haha. Ik weet nog dat ik bij mijn zoon met 8 weken een echo had en dat hij ging dansen