Mijn echo gisteren was bij 6+3. En dus een knipperlichtje. 6 weken of vroeger zie je nog geen hartje, maar met 6+4 is de kans wel groot dat je toch al een hartje ziet hoor. Bij mijn vorige zwangerschap ook met 6+3 een mooie duidelijke echo met hartje, en dat is inmiddels een lieve knul van 20 maanden.
WoW wat weer een berichten!! Wij hebben donderdag weer een echo! Wij hadden afgelopen week ook nog geen hartje hoor @kikker1 !!! Geen zorgen maken als verder alles er goed uit zag. Bij onze zoon was ik 6 weken en 1 dag en toen zei de vk; WoW!! Al een hartje! Dus het is best heel wat als ze die al zien! Probeer rustig te blijven, x
Oke, ik laat m maar gewoon doorgaan . Ik heb me vast aangemeld bij de verloskundige en in mijn aanmelding gevraagd of ze bij 6+4 een echo willen maken. Dan hoef ik niet naar het echobureau. Ik moet met 8, 10 en 12 weken ook nog naar het AMC ivm PGD, maar iemand die dit ook heeft gehad vertelde me dat je ook gewoon al naar de verloskundige kan. Extra veel echo’s
Lief van jullie, dank jullie wel! Inmiddels is het huis schoon en zet ik mijn *zwangerschapsmodus aan* en *klaagstand uit* Ik rij zo richting de stad voor wel lekker zittende kleding.
Lief van je!! Ik heb net test van Kruidvat gedaan met zo’n plusje en ook van action de Early maar ik snap er geen bal van, de Kruidvat is positief want die geeft een licht plusje en bij die van de action word ik niet heel veel wijzer, er staat een hele lichte streep op zwaar frustrerend dit! Maar goed nog steeds geen erge buikkrampen of ernstige bloedverlies, af en toe bruinverlies als ik bijvoorbeeld een grote boodschap moet. Verder alleen bruinige afscheiding. Pffff kword gek van mezelf
Ik zal even wachten tot ze wat meer zijn opgedroogd dan is het makkelijker op de foto te zetten Hier nog een “betere” foto van de action test
Pff wat een onzekerheid. Ik wil niet negatief doen, maar ik vind t er niet zo goed uit zien. Echt heel erg licht voor deze termijn. Ik heb die kruidvat testjes ook gedaan en die waren echt veel donkerder. Ik hoop natuurlijk dat het gewoon goed zit! Die onzekerheid is heel rot.
Ja ik laat hem wel doorgaan, ik moet 9 april. Al is het maar om te kijken of alles voor 7 weken prima is. Maar als ik dan ineens wordt teruggezet ga ik ook weer panikeren. We zien het wel. Als je hem gepland hebt dan leef ie er toch naartoe. Ik heb hem gepland omdat ik bloed had met afvegen een dag na mijn nod. Testen zijn goed opgelopen daarna maar op dat moment hing ik natuurlijk meteen aan de telefoon met de vk hahah
Ik had vorige keer ook hele lichte testen, maar wel een hartje met 6,1 w. Helaas is het wel afgekomen na negen weken. Ik werd tijdens mijn 8 weken echo terug gezet naar 6.1. Dat was een knokkertje denk ik. Het zegt voor mij dan ook echt allemaal niks hoor.
@SamLonny misschien beter als je stopt met testen, ik weet is moeilijk maar je maakt jezelf alleen maar onzeker. Zou ik ook wel willen hoor Elke dag testen maar doe het niet
Ja ik weet het! Maar ik heb in 2014 een miskraam gehad waar ik bij toeval met 10 weken achter kwam terwijl het hartje met 7 weken al niet meer klopte. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Ja dat begrijp ik wel maar je moet echt nu een beetje proberen te ontspannen. Stress is ook niet goed voor jezelf en de kleine. Gewoon op je eigen gevoel vertrouwen en genieten.
@SamLonny ik zou ook echt stoppen met testen, want je maakt jezelf gek. Ik snap je helemaal, been there done that, maar uiteindelijk heeft het geen invloed, behalve dat je gestresst blijft. Echt stoppen hoor, of op zijn minst een paar dagen wachten met testen (en gebruik dan steeds dezelfde test, met verschillende testen kun je geen oploop meten en dan word je nog onzekerder). Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook licht vind voor de termijn, maar alles kan. Ik duim heel hard voor je! Liefs!