Pfff net was het gevoel in mijn borsten plotseling helemaal weg. Ze deden echt helemaal geen pijn meer. Ik meteen helemaal in paniek, want zo begon de miskraam vorige keer ook. Maar nu ineens is het gevoel weer terug. Raar hoor. Hoop niet dat dit een slecht teken is. Weet wel dat symptomen kunnen wisselen, maar zo snel? Ik vind het niet leuk als mijn lijf zulke 'spelletjes' speelt. Vertelt me wel weer dat ik te geobsedeerd ben
Pfff jemig wat wordt er veel geschreven... ik lees terug op mijn telefoon dus kan mogelijk op iedereen reageren! Wat betreft misselijkheid/kwaaltjes en geslacht.. dat zijn denk ik bakerpraatjes! Zegt volgens mij niks.. iedere zwangerschap is anders. Zal soms wel kloppen hoor... in 50% van de gevallen gok ik Wat jammer dat sommigen niet zulke leuke reacties krijgen van familie! Is toch super leuk om te delen dat moment. Maar onthoudt wel dat het júllie wonder is! Als een ander daar niet blij om kan zijn, is dat hun probleem. Ook nog een paar dames in spanning las ik. Wil niet negatief doen, maar die testjes die ik nog voorbij zag komen vond ik erg licht! Hopen op het beste! Wat betreft roken... eh daar ben ik heel erg hard in. Heb zelf ook 10 jaar gerookt en riep ook altijd dat stoppen zo moeilijk is. Dat is het ook, maar als je nú, met een baby in je buik niet stopt, is dat omdat je het niet graag genoeg wilt! Ik ben bij onze eerste zelfs gestopt terwijl manlief doorrookte. Niet makkelijk, maar die frummel in je buik kiest er niet voor. Na de bevalling niet weer begonnen. Wil ook mijn kleine man het goede voorbeeld geven. Nu heel blij dat ik niet nog een keer hoef te stoppen. Ladies, als je wilt stoppen, moet je gewoon stoppen. Wat mij toen hielp was de gedachte: “je hoeft er niets voor te doen, alleen maar voor te laten” Je kunt er nu eentje opsteken maar het enige wat je doet is de verslaving in stand houden, aangezien je over een half uur weer zin hebt in een peuk. Als dit niet “het juiste moment” is, komt hij nooit!
Nee die van mij moet ik idd aanpassen. Die staat op ud 15/11 ivm cyclus van 27 dagen ofzo. Moet nog even via de laptop dat aanpassen
Ja, je wilt het natuurlijk wel op een originele manier vertellen. Lastig hoor! Kan je niet iets met het theater afspreken, dat ze wat voor jullie stoelen regelen? of roze en blauwe muisjes meesmokkelen en die op gebakjes laten strooien daar voor in de pauze
Oh ja, wat misselijkheid en geslacht betreft: daar geloof ik ook niet in. Bij de eerste was ik helemaal niet misselijk: meisje. Bij de tweede heb ik van 6 tot 26 (!) weken overgegeven. Weer een meisje. Nu nog niet echt misselijk geweest, maar het is nog vroeg. Ik hoop dat het niet gaat gebeuren, vond misselijk zijn echt heel naar.
Het hartje klopt! Wel heel pril nog. Ik krijg nu wekelijks een echo en dat vinden we echt super fijn. In ieder geval tot de 10 weken. Er zat wellicht een 2e vrucht of wat vocht/bloed, dat konden ze niet goed zien. Maar als het een 2e zwangerschap zou zijn zou het niet goed zijn
Ja geen idee wat het precies betekent als het bloed of vocht zou zijn. Alleen heb ik in mijn 2 eerdere zwangerschappen bloedverlies gehad..hoop niet nu weer. De ene is gewoon bij 39 weken geboren maar de andere bij 28 weken. En dat kwam door het bloedverlies. Al hebben ze nooit eerder dat bloed in mijn baarmoeder gezien. Ik denk zelf eerder dat het een tweede zwangerschap was ook omdat ik zelf het gevoel had dat het er 2 waren (zegt niks dat weet ik haha..). Volgende week maar weer verder zien
Ik heb volgende week mijn intake en echo staan in het ziekenhuis waar ik bij de vroegpoli vervolgd moet worden ivm de vroeggeboorte van de jongste. Maar deze arts van vandaag wil me ook wekelijks zien tot de 10 weken. "Mag" je bij 2 ziekenhuizen tegelijk onder controle staan? De ene is dus maar tot een week of 10 en bij de fertiliteit. De ander is (medisch) verloskundige of gyn tot de bevalling..
Ik zou het even met je zorgverzekering opnemen. Van de ziekenhuizen mag het vast, maar of het vergoed wordt is een tweede...
Zo dames Ben er ook weer, wat weer veel gekletst @Eva2011 ja dat roken.....ik heb een e sigarette en rook nu met 3 mg nicotine.... maar als die op is is het op zelfde verhaal bij mijn moeder dus verwachte nu weer een rottige reactie alleen gebeurde het tegenovergestelde dus er is hoop voor je! @Ise super gaaf dat je het hartje hebt gehoord en fijn elke week een echo @Krimpie snap je helemaal hoor met je instelling over roken! Zie ik ook zo en daarom stop ik ook begin alleen telkens weer erna..... roken alleen buiten maar toch.....
Deze: https://www.nodapp.nl/banner/rainbow/s0/2018/11/22/zw-banner.jpg Mooie kleurtjes, duidelijke plaatjes en makkelijk in gebruik