♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje 17 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November 19 November MxM - ?? Jaar - ?? Kindje NeverLoseHope - 23 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar, 3e kindje 21 November 22 November 23 November 24 November 25 November 26 November 27 November 28 November 29 November 30 November __________________________________________ Afspraken/echo's: Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
Zijn er hier al dames die zijn aangemeld bij moeders voor moeders? Ik heb het bij vorige zwangerschappen logischerwijs gedaan maar zoveel last van de lucht gehad dat ik zwoor nooit meer te doen...toch ga ik vanmiddag maar eens bellen
Als het kon had ik het zo weer gedaan omdat ik weet hoe erg je mensen er blij mee kan maken . Heb het tenslotte zelf nodig gehad. Maar ik woon niet in NL. Goed dat je gaat bellen! En ja die kannen stinken echt heel erg Haha
Wat vinden jullie,,,, loopt de test wel op? Bovenste is van vandaag. Heb vandaag wel anders getest.. niet rechtstreeks maar vanuit een bekertje. ( weet niet of het toeval is maar bij mijn eerste Pos testen zag je daardoor verschil) Ben vandaag voor het eerst misselijk wakker geworden.
Het is ook super spannend! Ik ken het testen hier wel hoor, doe ik ook! Volgens mij is deze ook geen enorme knaller voor 14/15 dpo... spannend he! Ik heb me wel aangemeld voor moeders voor moeders. Ik word teruggebeld als het goed is. Poeh, ook een paar hele spannende zwangerschappen lees ik... extra onzekerheid... moeilijk hoor!
Ik zie wel een oploop hoor! En hij knalt gewoon Ik ga deze keer niet mee doen aan moeders voor moeders. Vorige zwangerschap ben ik heel erg misselijk geweest, gaf minimaal 5 keer per dag over. Plassen in de wc lukte niet eens meer, laat staan in een kannetje. Dus deze keer ga ik het mezelf even iets makkelijker maken, al hoop ik dat ik niet zo veel last heb van misselijkheid als vorige keer. Wel super tof van diegene die wel mee gaan doen !
Dankje!! Vervelend dat je ook zo misselijk was!! Hier ook mega misselijk geweest gelukkig niet de hele zwangerschap maar wel 4 maanden. Zaten dagen bij dat ik om de 10 min moest overgeven heel de dag door... was in een week 3 kilo kwijt. Hoop ook niet dat ik dat weer krijg, ben er best wel bang voor! Ik heb toen pillen gekregen die de scherpe randjes er van af hielden. Dus mocht het weer zo zijn dan vraag ik die gelijk aan
Testen lopen volgens mij wel op hoor! Bovenste is wel donkerder.. maar ik zie hier zelf ook wel dat iedere dag testen geen nut heeft... (zei ik heel verstandig, Haha). Het verschil is minimaal...
Ja is ook wel een beetje panisch hè Haha. Ik weet ook wel dat het om de dag verdubbeld maar goed. Hij is nu opgedroogd en zie nu wel duidelijk verschil. Dus ik moet me niet druk maken Hebben jullie ook foto’s van jullie testen ??
Oh ik heb over je berichtje heen gelezen! Bij mijn zoontje heb ik ook die testen van de kV gedaan en ik had geloof ik precies zo streepje op 14 dpo! En hij is nu ander half
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje 17 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November 19 November MxM - ?? Jaar - ?? Kindje NeverLoseHope - 23 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar, 3e kindje 21 November 22 November 23 November 24 November 25 November 26 November 27 November 28 November 29 November 30 November __________________________________________ Afspraken/echo's: *MotherOfAnAngel 05 april 2018 om 14.15 Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
Gister ochtend en vannochtend Weer opgelopen!! Gebeld voor eerste echo!! Hier doen ze het echt met 10 weken pas dat word nog even 6 weken wachten.... en daar ben ik al zo goed in, wachten. 26 April ons kleintje zien.....
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje 17 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar, 3e kindje mxm - 22 jaar - 1e kindje 21 November 22 November 23 November 24 November 25 November 26 November 27 November 28 November 29 November 30 November __________________________________________ Afspraken/echo's: *MotherOfAnAngel 05 april 2018 om 14.15 *mxm 6 april 2018 intake - 26 april echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde
Ik heb vanmorgen met afvegen war bloedverlies gehad (vorige zwangerschap ongeveer 9 maanden gehad dus schrik nog niet enorm). Maar ik mag daarom 22 maart al langs komen voor een echo...
@mxm wat een duidelijke test!! Ik heb net een clear Blue gedaan en gaf 1-2 weken aan @Krimpie mijn zus heeft de eerste 2 weken ook bloed gehad.. maar toch ben ik tante geworden! Wel fijn dat je eerder terecht kan. Het is nog vroeg dus kan zeker van de innesteling zijn