Ben benieuwd naar de echo's vandaag! Zijn jullie ook wakker 's nachts? Als ik moet plassen val ik daarna niet of moeilijk meer in slaap. Ben vanaf 4 uur wakker..
Goede morgen, Gisteren mezelf even verwend met nieuwe nagels, hoop dat ze blijven zitten...... tijdens de zwangerschap blijkt dat ze er toch vaak afgaan ook de paashaasjes gekocht voor de kinderen zodat ze zondag kunnen zoeken naar hun paasnestje vandaag weer een drukke dag, verenigingsterein opruimen..... boodschappen doen en daarna nog uit eten. Ben ik trouwens de enige die bijna nergens last van heeft? Ja vermoeidheid af en toe en winderigheid maar verder voel ik mij goed, nergens pijn. O alleen mijn eczeem is op dit moment echt erg maar kan ook door het weer komen natuurlijk..... ik wil lente!!
Goedemorgen dames!! Ik wil echo’s zien!!! Even iets anders. Hebben jullie ook wel eens een vlaag van onzekerheid uit het niets? Zo van dat je ineens denkt dat het niet goed zit?? Ik kan me het gevoel zo goed voorstellen als er wordt gezegd het spijt me maar het vruchtje is niet goed, dat het bijna echt voelt. Dan ben ik weer bang dat het geen onzekerheid is maar mijn instinct. Wat denken jullie? Die meid draait door?? Ik heb dit ineens sinds gister.
@madelief nou hier wel steeds vlagen en vage klachten hoor. @Ise: plassen... Pfffttt... Slapen, bluuhhhh @Sharonneke88 continue. .
Goedemorgen! Wat is er weer veel geschreven.... Veel sterkte, SamLonny. Ik las ook wat berichten over stoppen met roken en zo. Ik vraag me dan af; als het zo moeilijk is om te stoppen omdat je verslaafd bent (wat ik heel goed kan begrijpen hoor), waarom gebruik je dan een nicotine pleisters als je stopt? Want dan krijg je nog wel de nicotine. Maar niet meer de schadelijke rook in je longen en zo. Misschien heel naïef hoor. Mijn man is gestopt met roken door over te stappen op een vaporisor (electronisch sigaret) als je er eentje neemt van een goed merk is de beleving precies hetzelfde als echt roken. Maar zonder de schadelijke stoffen. Daar kan wel nicotine in, en dus kan je langzaam afbouwen. Ik weet alleen niet zeker of dat wel of niet schadelijk is als je zwanger bent. Sharonneke; ik heb ook soms ineens een vlaag van onzekerheid. Heel naar is dat. Maar ik probeer die gedachten zo snel mogelijk te vervangen door geruststellende gedachten. Ik heb namelijk geen enkele reden om me zorgen te maken. Voldoende ‘kwaaltjes’ en knallende testen. Ik weet dat het dan nog wel voorkomt dat het mis kan gaan, maar zeg dan in mezelf dat het nu goed is en dan stel ik me voor dat mijn kleine schatje (hoe klein hij/zij nu ook nog is) lekker ingenesteld in mijn buik zit en ik stuur er liefde naar toe. Klinkt misschien een beetje zweverig, maar het helpt echt om uit die negatieve gedachten en angst te komen.
Wat betreft vertellen aan familie..... Daar zie ik enorm tegenop! Vooral mijn moeder reageerde de vorige keren ook heel negatief. We kwamen langs en ze merkte al dat we wat wilden vertellen. En dan zegt ze meestal: oh nee hè, je bent zwanger. En dan niet eens feliciteren of iets liefs zeggen. Nee helemaal niks. Zeker omdat het nu voor ons de vierde is en ook nog onverwachts, ben ik bang voor een negatieve reactie. Ik heb wel al besloten dat ik geen negatieve reactie wil. Als ik dat wel krijg dan hoef ik voorlopig geen contact. Ik vind het namelijk gewoon respectloos. Ik weet het nog niet zeker, maar ik was van plan om een soort videoboodschap te maken waarin ik het vertel en uitleg dat ik alleen maar behoefte heb aan lieve reacties steun en acceptatie. Ik heb gewoon echt geeeeeen zin in negatieve reacties. Bij al mijn zwangerschappen en ook die van mijn zus (5x) was onze moeder negatief! Echt heel verdrietig. Ik snap het ook niet! Ze is daarna en nu dus ook een hele lieve en liefdevolle oma voor de kinderen. Daarom is het ook zo raar als ze zo negatief reageert. Maar goed, hoe en of ik dat precies zo ga doen met een videoboodschap weet ik nog niet.
Ja waarom ik het heb weet ik ook niet! Ik heb overal gewoon nog last. Gek he?? Ik ga ook liefde sturen haha
@Surprisebaby ja dat bedoelde ik als e sigarette Ik heb zo een vaporiser en dan met 3 mg nicotine. Heel weinig. Maak de liquids zelf en heb nu ook gemaakt zonder nicotine. Voordeel van de vaporiser is dat je geen teer binnen krijgt enz. Wilde al eerder op je reageren maar vergeten hahahahaha...... hier namelijk ook een surprise baby was niet meer geplant dat er nog een derbe kwam maar nu het zo is en Wij aan het idee gewend zijn zeker wel net zozeer als de vorige 2 gewenst
Ik zie dat er een woordje mist in de zin: "waarom gebruik je dan niet nicotinepleisters....." Maar dat was misschien wel duidelijk
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarloesAnne - 34 jaar - 3e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje Mari3ke - 32 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje 22 November Mieneke - 34 jaar - 2e kindje 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje Zoetje - ?? jaar - 4e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje Bee80 - 37 jaar - 1e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje SamLonny - 29 jaar - 2e kindje (1e kindje samen) 30 November Totaal: 22 Vlindertjes: 1 __________________________________________ Afspraken/echo's: 28 maart *Ise controle gynaecoloog en echo 29 maart *Krimpie afspraak gyn * Mari3ke echo huisarts 3 april *bijnamama1988 - intake VK en echo *Yaraatje - eerste echo *Never Lose Hope - 2e controle vk 4 april *Madelief - 2e afspraak gyn en echo 5 april *Ise intake verloskundige en echo *Mieneke - eerste echo *Bee80 - afspraak gyn en eerste echo 6 april *Eva2011 8:45 intake en echo * Clueless01 - eerste echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo 11 april *TanteLien - intake vk 12 april *Zoetje - eerste echo 13 april Juliettelouis - eerste echo 18 april Yunaaatje - eerste echo Surprisebaby - eerste (pret)echo (+/- 8 weken) 19 april Clueless01 - echo ziekenhuis ivm PGD Surprisebaby - Eerste afspraak verloskundige 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde.
Pleisters, en ook e-smokers, mogen absoluut niet tijdens een zwangerschap, anders had ik al lang pleisters geplakt! Ik minder, en stop voor de echo. Zo heb ik het met mezelf afgesproken... @Surprisebaby wat vervelend dat ook jij negatieve reacties hebt gekregen, snap dat je er nu dan tegenop ziet. Kan je wel met je zus er over praten? Voor mij betekent nog een negatieve reactie ook echt dat ik even geen contact wil. Heb geen zin in al dat drama en dat ikke ikke ikke zoals de vorige zwangerschappen. Alles draaide om haar en haar herbelevingen aan 40 jaar geleden. Blech...
Mijn dochter had vanmorgen een chili sin carne luier, blech.... Ben al de hele ochtend misselijk Geen bonen meer de komende tijd!
@Ise wat fijn dat je een hartje zag! @Krimpie en @Mari3ke succes vandaag! Wat vervelend dat je moeder zo reageert @Surprisebaby. Enig idee waarom ze zo reageert als ze daarna wel een gezellige en leuke oma voor de kleinkinderen is? @Eva2011 beuh Hopelijk blijft het bij 1tje vandaag! Vandaag mn nieuwe bril opgehaald. Had al lang geen bril meer gedragen (was mn oude bril kwijt...) dus mijn ogen moeten nog wennen. Is net of ik nu scheel zie en wordt er een beetje draaierig (en dus misselijk) van. Goeie timing.