Heel goed dat je het laat controleren als het bloeden gestopt is. Hopelijk kan je snel door naar de volgende ronde. Zoals eerder genoemd is, blijf je hier kletsen? Ook begrijpelijk als je een nieuw groepje opzoekt hoor, maar je hoort er hier wel een beetje bij zo onderhand
Ik heb vandaag mijn laatste zwangerschapstest gedaan. Toch om die onzekerheid een beetje weg te nemen!
Yess @Sharonneke88 ! Ik begrijp je onzekerheid wel hoor.. vooral dat je je afvraagt of het angst of intuïtie is. Had jij bij je miskraam ook dat het anders voelde? Alsof je ergens ver weg al voelde dat het niet goed zat? Ik heb dat wel, dat ik me er nu beter over voel. En dan nog kan ik twijfelen. Of dat "niet goed" gevoel dan niet nog gaat komen en het alsnog mis gaat. Het is best moeilijk om volledig vertrouwen te hebben maar dat groeit vast. Als we de meest prille periode gehad hebben
Ziet er goed uit @Sharonneke88 Sinds gisteren is het gevoel in mijn borsten veel minder geworden. En aangezien ik verder sowieso eigenlijk helemaal geen kwaaltjes heb, maak ik me zorgen
@Bee80 geen zorgen meid! Ik heb naast de vermoeidheid ook nooit echte klachten gehad. Wees blij dat je geen klachten hebt nu. Is alles prima in orde
Bedankt voor je reactie! Lief dat je me gerust probeert te stellen. Probleem is dat ik lichamelijk hypersensitief ben. En dan niet per se als zweverige hypochonder, maar gewoon kloppend (ik kan huisarts worden, want heb al heel wat kloppende diagnoses gesteld ). Dit in combi met mijn ervaringen op het gebied van vroege miskramen, maakt het er niet bepaald relaxter op En geen of weinig kwaaltjes is niet erg inderdaad denk ik. Het zit hem misschien meer in de afname van kwalen. Bij de miskramen werd het gevoel in mijn borsten ook ineens minder. Vandaar dat ik nu toch bang ben.
Ja vorige keer had ik er een heel slecht gevoel over. De testen werden niet lichter, ik kreeg meer energie. Nu heb ik er wel een beter gevoel over, maar wanneer je grootste angst eens werkelijkheid is geworden, is het niet meer iets wat alleen bij anderen gebeurd zeg maar. Ik kan nog de pijn voelen bij de verloskundige. En mijn grootste angst is dat ik 1 van die vrouwen wordt die miskraam na miskraam krijgen. Maar ik geniet nu wel hoor. Dat is gewoon stemmetje dat ik het zwijgen op moet Leggen af en toe. Zo’n dramaqueen ben ik doorgaans niet
Oooo dat heb ik zo vaak! Ik heb er ook voornamelijk savonds last van. Ik denk dat mijn bh misschien gewoon te klein is hihi. Die pijn die sommige hier omschrijven heb ik ook niet hoor en ben ook niet misselijk of duizelig of hoef niet over te geven. Ik heb geen onrustige benen meer, sinds ik melk drink eigelijk. Dus ik heb alleen die krampen eigelijk. Wie weet zijn we volgende week ineens de pineut haha
Jij bent gewoon al 7 weken!!! Ooo ik ben jaloers! Ik wil ook zover zijn haha. Heb het idee dat bijna iedereen een stuk verder is. Stuk ongeduld hiero haha. Nog iets meer dan een week wachten en dan heb ik mijn eerste echo
Ik moet ook nog een week wachten op de eerste echo.,.. Met 7 weken begonnen alle kwaaltjes heftiger te worden bij mijn eerdere zwangerschappen. Ben er wel bang voor nu... Gister hele dag misselijk... Vandaag met griep op bed .zoon is beter en mama ziek. M'n hele lichaam doet pijn, keel als schuurpapier... En kop vol drek. Dus ik meld me wel weer als ik wat spraakzamer en gezelliger ben
Ons knipperlichtje gisteren!! Klopte enorm sterk zei ze! We zijn 6 weken en 4/5 dagen. Het onderste wurmpje is onze kleine frummel en dat bovenste bolletje is nog het dooierzakje! Ps. Ladies ik zie zo veel meiden die zich zorgen maken omdat ze soms niks voelen. Echt... vertrouw op je lichaam dames! Ik heb behalve moe ook niet zo veel last maar heb gisteren een geweldig hartje gezien!
Super mooi zeg!! Ik sluit me bij jouw advies aan. Vind rust en vertrouw op je lichaam. Meer kun je niet doen. Twijfelen helpt je echt niet verder. En voor iedereen is dit weer anders. Ik mag het zeggen, ik heb zo veel meegemaakt. Ik leef nog! En dan kun je gaan denken wat als... maar doemdenken is niet goed voor ons. Leef met de dag, wie weet wat het allemaal weer voor mooie dingen gaat brengen! Voor mij vanochtend een dikke knuffel en kus van mijn dochter en haar eigen favo knuffel mocht wel even bij mij in bed liggen. Lieverd haha. Vervolgens hoor ik haar op haar kamertje de rest belerend toespreken dat je niet mag bijten! Oftewel de knuffel die ik had gekregen was een beetje stout
Dat kwalen komen en gaan kan heel normaal zijn. Bij mijn zoontje had ik rond deze tijd ook ineens geen last van mijn borsten meer terwijl de meeste vrouwen waarmee ik toen sprak het wel hadden ( toch een gezonde zoon gekregen) en nu vanaf 4 weken al enorme pijn in mijn borsten, Dusja het verschilt ook nog eens. Ik snap dat je onzeker kan worden als je kwaaltjes afnemen of als je ze amper hebt, vooral na een mk. Ergens zou ik willen dat ik kon zeggen dat ik niet zo veel kwaaltjes had. Ik word namelijk gek van de misselijkheid en het overgeven. Maargoed misschien is het wel nooit goed Haha! Zijn er ook al dames die de baarmoeder boven het schaambotje voelen? Ik voel duidelijk een bobbel, bij mijn zoon kwam dat veel later.
Oh nee beterschap! Deze griep heb ik ook gehad, heb nu nog last van de restjes er van.. het hoesten! Bluh
Fantastisch! Hier krijg ik meteen weer een positief gevoel van! En thanks dames, voor alle geruststellende berichtjes