Kaneel is slecht voor je als je zwanger bent.. dus zou niet perse die heel veel eten . Ik ben alleen nog misselijk, hoef gelukkig niet veel over te geven..
@Bubblez : jeetje, wat naar zeg... Goed dat je op tijd aan de bel trekt, hopelijk krijg je medicatie die wat helpt en heb je er niet nog maanden last van... @bijnamama1988 : over de echo... Ik moet het nog steeds horen, maar ik verwacht ook vrijdag! Het voordeel is dat ik niet meer zo lang hoef te wachten tegen de tijd dat ik het eindelijk weet, haha... Als ik niets gehoord heb dan ga ik morgen bellen, nu zijn ze natuurlijk dicht ivm Pasen. Pfff... Hier was de verwarming van de camper ineens stuk gisteravond en het werd -5 vannacht, dus we zijn maar in een hotel gegaan Verder voel ik me wat wiebelig, maar niet heel erg misselijk. Heb wel weinig trek in avondeten steeds, had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook, terwijl ik normaal een flinke eter ben. Wel steeds trek in zoute dingen, dus ik denk dat mijn bloeddruk weer flink aan het zakken is. Gisteravond dus maar gedinerd met een subway broodje met veel groenten en een zak popcorn
Als je het met eetlepels tegelijk naar binnen werkt idd, maar de hoeveelheid op de langetjes valt mee. Een pak gaat hier drie dagen mee
Ah nou, dat valt idd mee. Ik mijd t ook niet echt, maar geen producten waar kaneel overduidelijk inzit eten . Ben ook nog echt zo bang
Net spontaan schoonouders (die waren op dr koffie) het verteld. Die keken heel blij gelukkig! Wel verteld dat we vrijdag voor t eerst gaan kijken en dan weten of alles goed is. Nu nog paar weekjes rekken voordat we het aan mijn ouders vertellen, maar dit voelde toch heel fijn!
Wat leuk dat ze enthousiast waren! Mijn schoonouders zeiden "dat is onverwacht" en "verrassend nieuws" Maar ik geloof dat ze het toch ook wel leuk vinden hoor...
Het is altijd even wennen natuurlijk, vooral als het niet meer verwacht wordt. Hier was het ook wel even gelach: "januari, december en november, mooi getimed" Onze vierde moet dus wel in oktober 2022 komen om de 3j11m traditie in stand te houden Ik was zo misselijk dat ik niks anders kon dan op de bank hangen dus dat viel wel op. Toen schoonzus er even uit was met de oudste toch maar verteld dat de misselijkheid niet van deze griep komt maar door het kleintje in m'n buik...
Hoi! Wat leuk dat je het vraagt! Jaa te lang niks laten horen.. Hier gaat alles goed. Sinds een dag of 5 flink misselijk en heel gevoelig voor geuren (stank Komende donderdag de intake en echo bij de verloskundige spannend dus. Vorige keer zagen we op dat moment dat het hartje niet meer klopte dus zal blij zijn als alles goed is donderdag!
Beterschap voor alle lieve meisjes met misselijkheid, hopelijk is het gauw over! En de meiden met echo's, spannend!! Duimen voor prachtige echo's! Wij hadden officieel morgen een echo, maar de vk is ziek, en gezien we vandaag al hebben gezien dat onze uk het goed doet hebben we besloten de afspraak af te zeggen. De nieuwe afspraak is 10 april, dan bij de gyn in het ziekenhuis (omdat het een icsi kindje is blijf ik daar tot 12 weken)
Spannend @MarlousAnne ! Vorige zwangerschap kwamen we er bij ruim.9 weken achter dat het hartje gestopt was bij 8 weken (en pas bij bijna 11 weken kreeg ik de miskraam ondanks cytotec).. dus de komende weken vind ik ook reuze spannend Ik heb woensdag een echo en donderdag intake bij de verloskundige.
Oh wat spannend @Ise beetje zelfde schuitje dus. Merk jij nog wat anders tov vorige zwangerschap? Ik was vorige keer bv niet misselijk, denk dat mn hcg opbouw toen al gestagneerd was. Heb je een goed gevoel erover?
Wij hebben vrijdag de eerste echo, en maandag bij de verloskundige. Zo spannend allemaal. Ik had vanmorgen een uur gewandeld, maar merk dat dat toch niet zo fijn is. Echt spierpijn in mijn liezen en zij, weer zoals t begin. Was net n beetje weggetrokken. Ben vandaag ook enorm misselijk, eetlust die ik gisteren had is vandaag ver te zoeken..
Vannacht geen last meer gehad van al dat eten? Ja de banden worden rap weker, daar moet je lichaam ook aan wennen.
Ja stiekem gelukkig maar.. ze heeft er extra goed naar gekeken, 1 kindje met een prachtige hartslag en alles erop en eraan. Voor nu, zit het goed!
Nee, gek hea dat t zo kan verschillen. Vanavond niet eens een halve portie op vanwege misselijkheid en geen eetlust.
Same here. Ontbijt en lunch overgeslagen, her en der een langetje gegeten vanmorgen. Om 16:00 een mini portie rijst en dan heb ik t wel weer gehad. Terwijl t bezoek aan de taart zat, zat ik m'n maaginhoud beneden te houden :s