♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarlousAnne - 34 jaar - 3e kindje Bubblez- 27 jaar - 2e kindje Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje Mari3ke - 32 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje Shadow1987 - 30 jaar 1e kindje 22 November Mieneke - 34 jaar - 2e kindje 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje Zoetje - 24 jaar - 4e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje Bee80 - 37 jaar - 1e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje SamLonny - 29 jaar - 2e kindje (1e kindje samen) 30 November Totaal: 25 Vlindertjes: 2 __________________________________________ Afspraken/echo's: 5 april *Ise - intake verloskundige en echo *Mieneke - eerste echo *Bee80 - afspraak gyn en eerste echo *MarlousAnne - intake en eerste echo *clueless01 - eerste echo 6 april *Eva2011 - intake en echo *Marb - eerste echo 9 april *Sharonneke88 - eerste echo *Kikker1 - deel 2 intake met echo *Clueless01 - echo verloskundige 10 april *Bubblez - controle gyn *Shadow1987 - intake vk 11 april *TanteLien - intake vk *Shadow1987 - 2e echo 12 april *Zoetje - eerste echo 13 april *Juliettelouis - eerste echo *B3ngel - 2e echo *Ise - 3e afspraak gyn en echo 18 april *Yunaaatje - eerste echo *Surprisebaby - eerste (pret)echo (+/- 8 weken) 19 april *Clueless01 - echo ziekenhuis ivm PGD *Surprisebaby - Eerste afspraak verloskundige 23 april *Krimpie - termijnecho 24 april *bijnamama1988 - termijnecho 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo 02 mei *Madelief - gyn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde.
Jaaaa, bijna! Hoewel... Ik heb pas om 12.30 uur onze tijd de afspraak, dus dat is 18.30 uur jullie tijd...
Ja, ze gaan pas om 12 uur open, dus dit viel nog mee @Bubblez : volgens mij klopt je onderschrift niet helemaal. Je hebt op 02-04 de echo gehad toch? Vast niet belangrijk, maar het valt me elke keer op als ik iets van jou lees
Haha oh gelukkig!! Bij mijn buik zou ik wel 1 of 2 maten groter moeten van een normale broek.. Ik ga het ook maar gewoon vertellen nu het is niet meer te verbergen ik lijkt oprecht 4 maanden zwanger. Niet echt leuk want bijvoorbeeld mijn schoonouders of collega s reageerden totaal niet verrast
Succes @marb en @Eva2011 !! Ik mag maandag eindelijk! Kreeg gister de optie om voor een studie ook n echo te krijgen vanmiddag maar ik kreeg het, na toezeggen, zo benauwd omdat ik zonder manlief moest, dat ik toch heb afgezegd onder het mom van geen oppas... nu mag ik over 2 weken en kunnen de meiden mee... Ik heb echt eerst een positieve echo nodig
Hier zie je het ook al.. bij mn zoon ook al met een week of 8/9 maar toen een subtiel bultje. Nu zitten mn darmen echt hoog bij mn navel en lijk ik echt dikjes.. Mja. He. We doen het er maar mee
Jawel, komende maandag al! Ik krijg bij elk bezoek een echo(doet mijn vk standaard) maar bij de eerste nu wil ik echt niet alleen
Ooohh zo, nee dat is ook niet leuk. Vorige keer (met zoon) moest ik wel, mn man lukte het echt niet. Dit keer hoop ik van wel, hij heeft het razend druk, en tis midden op de dag om 11.30..
@Eva2011 en @marb succes vandaag met de echos Hier vanmorgen eerste keer bloedsuiker geprikt en moet zeggen dat ik schrok nuchter moet hij hier onder de 92 zittten en ik had 124....... nu zometeen weer testen een uur na het eten en dan 2 uur na het eten.... maar ik zie het lijk al drijven dat ik in de 7e week al insuline moet gaan spuiten ben er echt van geschrokken