Zo dames Ben geweest en wat ik al dacht is waarheid geworden.....vanaf vandaag insuline spuiten....overdag voor het eten en in de Nacht een andere. Pfffffff echt k.u.t gewoon maar ja het is voor een goed doel
Aaaargh, ik moest als een gek nog een verloskundige zoeken, want ze willen geen echo's maken als je niet onder zorg van een verloskundige bent. Ik was heus wel van plan om naar een vk te gaan, maar had daar niet echt haast mee. Ben net 7 weken potverdikkie. Maar nu dus als een gek allemaal verloskundigen gebeld, oef. Maar ik heb een verloskundige, dus ik mag over een uur uberhaupt die echo laten maken
Oh jee zeg! Gelukkig is het nog op tijd gelukt. Is het bij een pretecho bureau of een medisch echobureau?
Oh ik had ineens echt een soort craving. Vanmiddag dacht ik ineens aan een salade die ik voor het laatst afgelopen zomer heb gemaakt. Ik moest en zou dit vandaag klaarmaken en eten!!!! Mijn man snapte er niks van want we hadden gewoon nog eten over van gisteren (ovenschotel) maar ik heb heerlijk die salade opgesmikkeld! Echt een aanrader! Ik zal het hieronder even delen in een afbeelding.
Jaaaa echo was helemaal goed! Harstlag van 124 s/m en precies 7 weken (hoewel ik zei dat ze het niet hoefde opmeten )