Snap je spanning! Dag van de echo leken opeens al Mn symptomen weg, toen de echo goed was kwamen ze terug . Ben nu ook een beetje zenuwachtig voor de echo maandag bij vk. Maar probeer t aan de kant te zetten!
Mijn kleine meid was vrijdag mee naar de "babydokter" en sindsdien kruipt ze steeds bij mij op schoot en zegt te pas en te onpas "mama heeft een baby in haar buik!!" De oudste hebben we nog niks verteld maar die roept nu ook "ik wil een broertje" waarop ze gaan zitten discussiëren over dat zij een zusje wil en hij een broertje Ben sinds 3 uur wakker. Zit maar een beetje tv te kijken en spelletjes te spelen op de iPad. Was om 18:00 even gaan liggen... Hmmm.... Niet slim dus...
@Eva2011 Heerlijk die kleintjes en wat ze zeggen ook wijsneusjes Ik hoef ook niet in de middag ofzo te gaan slapen. Dan heb ik ook een gebroken nacht. Ik kan wel vroeg naar bed. Maar tussen 8 en 9 ben ik standaard wakker.
Haha leuk die uitspraken Mijn jongste was ook mee naar een echo en zei tegen de juf op school toen ze wennen was dat "mama een baby in haar buik heeft". Gelukkig hoorde ze het niet. Mijn middelste van 8 blijft maar herhalen dat ik zo'n dikke buik heb.. als vrijdag de echo weer goed is gaan we het maar vertellen. Mijn moeder weet het inmiddels ook, de middelste brak eergister haar enkel en ik kon niet mee de rontgenfoto maken..
Dames ik ben net bijna out gegaan toen ik naar de kinderen in de badkamer ging omdat ze in bad zaten te ruziën. Zakte letterlijk door m'n benen en lag op de vloer. Te snel opgestaan? Ik weet het niet. Nu wel enorme pijn in mijn onderbuik dus ik doe alles even heel rustig. Partner is vanmiddag voor vier dagen vertrokken naar het buitenland en de kinderen zijn enorm dwars. Loop alleen maar in te grijpen en te vitten hier. Wat kan ik doen om mijn bloeddruk op te krikken?
@Eva2011 Jemig dat is niet zo leuk. Als je het niet vertrouwd dan bel je toch de huisartsenpost. Ik meende dat je zout drop of mosterd moest eten voor je bloeddruk hoger te krijgen. Maar dat zijn oma weetjes. Dus weet niet zeker of dat helpt!
Van mosterd ga ik zeker over m'n nek Zal eens kijken of ik wat zouts vindt. Tot nu toe gooi ik overal aromat over maar het helpt nog niet echt. Kook normaal gesproken zoutloos (gewenning van huis uit ivm bloeddruk vader) dus vind het vrij lastig en vies smaken Ga even gglen....
Zag gister een bloeddruk meter liggen bij de aldi. Zal morgen zien of die er nog is. Leek me wat overdreven gisteren en weet ook niet of ze betrouwbaar zijn die goedkope dingen (20 euro) maar goed... Huisartsenpost zegt toch kom maar hier en met twee kinderen in bed doe ik dat niet op het moment.
Ja dat zal zeker wennen zijn. Drop dan. Dat mag normaal niet tijdens zwangerschap omdat het de bloeddruk verhoogd
Heb je geen buur of familie die even kan oppassen! Is niet lullig bedoeld maar jij hebt er niets aan dat je dadelijk nokkie ligt maar jou 2 kindjes ook niet!
Nee, weinig tot geen contact met de buren. Als er wat is bel ik wel 112 maar het komt wel goed. Heb wat drop winegums gevonden Nu elke keer eerst goed rechtop zitten voordat ik langzaam opsta, en alle bewegingen langzaam... Komt goed
♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarlousAnne - 34 jaar - 3e kindje Bubblez- 27 jaar - 2e kindje Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje Mari3ke - 32 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje Shadow1987 - 30 jaar 1e kindje 22 November Mieneke - 34 jaar - 2e kindje 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje Zoetje - 24 jaar - 4e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje Bee80 - 37 jaar - 1e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje SamLonny - 29 jaar - 2e kindje (1e kindje samen) 30 November Totaal: 25 Vlindertjes: 2 __________________________________________ Afspraken/echo's: 9 april *Sharonneke88 - eerste echo *Kikker1 - deel 2 intake met echo *Clueless01 - echo verloskundige 10 april *Bubblez - controle gyn *Shadow1987 - intake vk 11 april *TanteLien - intake vk *Shadow1987 - 2e echo *Bee80 - 2e echo 12 april *Zoetje - eerste echo 13 april *Juliettelouis - eerste echo *B3ngel - 2e echo *Ise - 3e afspraak gyn en echo 18 april *Yunaaatje - eerste echo *Surprisebaby - eerste (pret)echo (+/- 8 weken) 19 april *Clueless01 - echo ziekenhuis ivm PGD *Surprisebaby - Eerste afspraak verloskundige 20 april *Bee80 - 3e echo 23 april *Krimpie - termijnecho 24 april *bijnamama1988 - termijnecho 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo 28 april *Eva2011 - termijnecho 30 april *Ise - termijnecho plus controle gyn en vk 02 mei *Madelief - gyn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde.
Jahaa zeker wel! En Eva, doe jij eens lekker rustig aan, engerd! Kindjes erg geschrokken? Ik ben ook bekend met lage bloeddruk, dropjes, koffie doet mij niks... helaas ! Misschien zat je ook wel hoog in emotie/gevoel en dat helpt natuurlijk niet mee...