♡Bevallingslijst 16 t/m 30 November 2018♡ 16 November TanteLien - 27 jaar - 2e kindje Eva2011 - 37 jaar - 3e kindje B3ngel - 33 jaar - 2e kindje 17 November Krimpie - 31 jaar - 2e kindje MarlousAnne - 34 jaar - 3e kindje Bubblez- 27 jaar - 2e kindje Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje mxm - 22 jaar - 1e kindje 18 November Yaraatje - 32 jaar - 1e kindje 19 November NeverLoseHope - 23 jaar - 2e+3e kindje Mari3ke - 32 jaar - 2e kindje 20 November MotherOfAnAngel - 23 jaar - 1e kindje Kikker1- 34 jaar - 3e kindje 21 November Ise - 36 jaar - 4e kindje Shadow1987 - 30 jaar 1e kindje 22 November Mieneke - 34 jaar - 2e kindje 23 November marb - 34 jaar - 3e kindje 24 November Yunaaatje - 25 jaar - 1e kindje 25 November Sharonneke88 - 29 jaar - 2e zwangerschap - 1e kindje Zoetje - 24 jaar - 4e kindje 26 November Madelief - 37 jaar - 3e kindje Clueless01 - 24 jaar - 1e kindje 27 November 28 November Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje Bee80 - 37 jaar - 1e kindje 29 November Juliettelouis - 26 jaar - 2de kindje SamLonny - 29 jaar - 2e kindje (1e kindje samen) 30 November Totaal: 25 Vlindertjes: 2 __________________________________________ Afspraken/echo's: 9 april *Sharonneke88 - eerste echo *Kikker1 - deel 2 intake met echo *Clueless01 - echo verloskundige 10 april *Bubblez - controle gyn *Shadow1987 - intake vk 11 april *TanteLien - intake vk *Shadow1987 - 2e echo *Bee80 - 2e echo 12 april *Zoetje - eerste echo 13 april *Juliettelouis - eerste echo *B3ngel - 2e echo *Ise - 3e afspraak gyn en echo 18 april *Yunaaatje - eerste echo *Surprisebaby - eerste (pret)echo (+/- 8 weken) 19 april *Clueless01 - echo ziekenhuis ivm PGD *Surprisebaby - Eerste afspraak verloskundige 20 april *Bee80 - 3e echo 23 april *Krimpie - termijnecho 24 april *bijnamama1988 - termijnecho 25 april *TanteLien -1e echo/termijn echo 26 april *mxm - 2e echo/termijnecho 28 april *Eva2011 - termijnecho 30 april *Ise - termijnecho plus controle gyn en vk 02 mei *Madelief - gyn echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] het einde.
@madelief Dank je wel! Is alleen maar intake vanmiddag. Niet zo bijzonder. Ik denk dat zij de meeste gegevens nog hebben van de ma van december. Maar wel fijn dat ik nu eindelijk kan vragen wat ik moet met mijn eten. Ik ben een dun iemand en altijd al geweest van jongs af aan. Kom niet aan val niet af. Maar nu deze zwangerschap kan ik amper wat eten en daar maak ik mij wel een beetje zorgen om. Helemaal omdat dat bij de ma heel anders was. Toen at ik de oren van je hoofd zeg maar. Überhaupt qua kwaaltjes was de ma heel anders! Ben benieuwd vandaag. Heb zo'n dubbel gevoel. Ben zo blij dat ik de echo van morgen heb laten staan. De vorige keer in dec ging ik eerst intake en dag later echo terwijl ik al wist dat het niet goed zat (gevoel) Het nu weer intake en morgen echo brengt wat emoties naar boven. Grr hormonen!!!
Heel begrijpelijk, maar je hebt al een goede echo gehad toch? En je voelt je heel anders, dat is positief! Succes met wachten tot morgen!!!
Dank je wel eva2011 Ja dat is zeker waar maar dat gevoel pff zullen wel de hormonen zijn ofzo... Ik heb er ook wel veel zin in hoor
@Shadow1987 ok nou succes met de intake en morgen echo is niet veel later! Ja ik 2 mei weer..... maar gaat snel hoor, voor je het weet is het November Hahahaha. Ben nu veel met mijn suiker bezig dus wenig tijd om na te denken snap trouwens mijn suiker niet.... verhoogd naar 4 eenheden deze ochtend en mijn waarde is hoger dan gister ochtend en heb hetzelfde gegeten.
@madelief Hmmm dat is erg vervelend. Denk je het goed te doen en dan is het nog weer veranderd! Jemig erg vervelend lijkt mij dat. Scheelt wel dat je weinig tijd hebt na te denken
Ja de tijd gaat echt snel hoor. Ik zit al weer op 2 maanden sinds laatste ongesteldheid. Dus nog 7 te gaan... Jeetje... Vraag me alleen af op hoeveel weken een geplande KS wordt uitgevoerd want als dat 39 is valt het precies samen met verjaardag van zusje. Dat vind ik dan weer minder leuk... Ga even gglen...
@Eva2011 Weet je nu al dat je een KS gaat krijgen? Is dat om een speciale reden? Ik snap dat het minder leuk is op verjaardagen. Als ik week eerder uitgeteld zou zijn dan is mijn broer en schoonzus jarig dus ik hoop echt van harte niet rond 14 of 15 november Hoe gaat het nu verder met jou? Nog zo'n last van duizeligheid?
De eerste was 10 pond (42w) en is met grof geweld gehaald omdat hij vast zat. Dit heeft me twee maanden bedrust gekost. Voelde me zo hopeloos toen... Bij de tweede sloeg op 41w de paniek toe en gezien voorgeschiedenis heeft de gynaecoloog toen tot een KS 2 dagen later besloten. Gelukkig want ook zij was 9pond. Op nacontrole is ook meteen gezegd dat bij een evt derde het weer een KS wordt ivm smal bekken en grote kindjes. Ik heb na de eerste zoveel last gehad en ben in een hele heftige pnd beland door verschillende redenen. Traag herstel, ontstekingen, ziekenhuisopname in de kraamweek etc. Mijn lichaam weigerde dienst. Dit gaan we koste wat het kost voorkomen. De KS bij de tweede is me super bevallen, ik wil nooit weer natuurlijk bevallen. Trauma gevalletje.... Bloeddruk is keurig 100/70 dus denk dat t de naweeën van de griep waren icm slecht eten die twee weken. Ik eet nu al een stuk beter.