Is het gek als ik zeg dat ik de kleine al voel? Dat kan toch niet? Bij de andere twee voelde ik het ook heel erg vroeg. Maar meer als een soort gekietel. Nu voel ik net kleine plopjes precies boven m'n schaambot... Zullen wel m'n darmen zijn gok ik. Maar zat echt specifiek op de plek van de baarmoeder....
Ik snap je wel, had gisteravond ook echt dat ik dacht 'nou, het lijkt de baby wel'. Maar is idd wel erg vroeg. Op zich begint de baby wel met 9 weken te bewegen, maar de armpjes en beentjes zijn nog zooooo klein... Nou ja. Het is iig leuk om te denken dat het zo is toch?
Ik voelde het ook al, een soort van gebibber ofzo. Zo voelde het ook bij mn zoontje, maar is (natuurlijk) onmogelijk. Mss de baarmoeder die groeit? Geen idee.
Kan je een miskraam krijgen als je echt nooit snoept maar opeens toch een vreetbui krijgt en een overdosis suiker naar binnen werkt? Pfff, ik ben normaal echt een gezondheidsfreak maar nu wil ik alleen maar snoepen! Echt te erg. Geen wonder dat mijn buik groeit....de rest zal wel snel volgen
Hihi @Bee80 toch... Nee joh, je gaat er hoogstens wat van stuiteren. Ik heb nog een megapack twix in de koelkast. Ligt er al een week onaangeraakt... Zin in? Normaal was die al lang op hier...
Ik heb echt fantasieën over winegums. En deze week heb ik als lunch elke dag vissticks gegeten. Iets anders lust ik niet meer.
Haha lachen die cravings @marb gefeliciteerd! Net echo gehad het zag er goed uit! Hartje horen kloppen..
Ik heb gister een bakje roomkaas met schijven komkommer leeg zitten scheppen... En brie! Elke keer als ik langs de koelkast loop pak ik een plak.. of twee, of drie...
Woooooow ik wil op iedereeen reageren en Wrs haal ik allenamen door elkaar! @Krimpie niks is gek of fout zolang jij het voor jezelf doet en niet voor wat de omgeving ervan vindt of dat je denkt niet van elkaar af te kunnen. Ik denk ook dat onze reactie meer komt van de voorwaardes die hij denkt te kunnen stellen. Ik begrijp het zeggen maar toch doen lijkt het tegenovergestelde. Je moet goed nadenken over wat je van hem nodig hebt. Mannen hebben er een handje van om twee weken extra attent te doen en daarna moeten we er maar overheen zijn met ons gezever Hahahaha @Clueless01 bij mij zie je dus echt niks he. Wel ben ik geconstipeerd hahah. Mijn darmen zitten vol bananen @Ise goede echo zeg!’ @Bengel21 wat leuk dat ie al beweegt! Dat hoop ik ook tijdens mijn volgende echo! @marb happy birthday!!!!!! @Eva2011 ik voel nog niks haha alleen een hele slechte spijsvertering! Kan soms mijn boeren niet inhouden
Echt beschamend hoor. Ik kan het niet tegenhouden! Gelukkig alleen als ik op de bank hangen dus aan het ontspannen ben, maar zelfs mijn vriend maakt er al opmerkingen over dat het extreem is. Trouwens. Als cola verslaafde.... Ik vind cola nu zo vies smaken! Hebben jullie dat ook dat wat je eerder lekker vond ineens niet meer goed smaakt?
Ja ik heb dat met chocola. Dat vond ik eerst heel lekker, maar nu helemaal niet. Ik houd nu meer van hartige dingen zoals toastjes met salade en zo.
Veel wel, vooral warm eten. Cola smaakt nog steeds ook cola verslaafd Daar kijk ik echt naar uit die glas cola in de avond want dat mocht ik nog