Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Je kunt er van uit gaan dat het goed bereid is hoor. Dat spul wordt in de saus gegaard. Is echt wel doorbakken!

Was het lekker?

Ik mis dat als vegetariër zijnde...

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Adem in, adem uit. Chinees kun je gewoon eten en je mag er altijd vanuit gaan dat het vlees goed doorbakken is. Vooral het vlees wat jij gegeten hebt.

Was het wel lekker? ;)

3. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Het was zeker lekker, alleen de zorgen achteraf eens stuk minder :p. Ik heb nu besloten om in restaurants alleen nog maar vegetarisch en warm te eten, want dit is ook niet goed voor me..

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat is dan heel verstandig. Ik was bij mn zoon ook doodsbang (zeg maar panisch) en zei het er altijd 100 keer bij en liet t checken door mn man
    Vreselijk..

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Quote mezelf van vanmiddag even. Pfffttt... Misselijkheid is een week goed te doen geweest maar nu volledig terug en twee keer zo erg.

Maar weer kleine beetjes eten steeds.
    Misschien was dat het onverklaarbare gevoel. Hormonen die opspelen ;)

Net een wortelcake gebakken. Man man man wilde over m'n nek gaan...

Shadow1987 vindt dit leuk.
  6. Shadow1987

Shadow1987 Niet meer actief

Ach meid toch:(
    Dat is helemaal niet leuk.

En dan zegt iedereen ook nog van je moet genieten.
    Nou nee soms is dat helemaal niet makkelijk.

Nou stressen om te vertellen. Hier heb ik dat met mijn schoonmoeder.

Zij heeft 2 mk's gehad. En de vorige keer zat ze al te zeuren dat wij het nog niet zo vroeg mochten vertellen...

Nu dus gewacht tot wij mooie echo's hadden in totaal nu 3 gehad met mooie groei en mooi kloppend hartje.
    En gisteren kwam mijn schoonmoeder op visite. Maar nee die kan niet blij zijn want zij had met 14 weken een mk toen klopte het hartje ook. Terwijl zij dat nooit kan weten want ze heeft haar eerste echo bij mijn vriend gehad toen zij 16 weken was ofzo ivm bloeding. En de mk's waren voor mijn vriend.
    Ik vind het dus helemaal niet zo leuk om het aan mijn schoonmoeder te vertellen want zij maakt mij zo bang en onzeker.
    Maar ja als ik het mijn moeder verteld heb kan ik niet verwachten van mijn vriend dat hij dat niet tegen haar verteld.
    Dus het liefste had ik het ook pas na 14 15 weken ofzo verteld.

En van de week vanaf woensdag wordt het super super mooi weer. Mooi om de vitamine D op te krikken:D

Ik kan ook niet wachten op het mooie weer!

Sterkte meid. Hoop dat je het vol houdt een beetje daar.

7. Shadow1987

Zeg dat wel. Ik vind het steeds spannender worden. En ik heb bijna elke week wel een echo:oops::rolleyes:
    Gauw die 12 weken door

8. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Niet zo stressen over wat je wel of niet kan eten hoor, raak er hier bijna gestresst van :roflmao:
    Je moet goed je best doen om iets op te lopen en ben je -toen je niet zwanger was- ergens door vergiftigd of iets van op gelopen? Dan gebeurd het nu ook niet zo snel. Rustig ademen :p

Ik zit btw in scheiding, geen grap :(

9. Shadow1987

@bijnamama1988 :eek::eek::eek:

Heel veel sterkte:eek:
    Pff heftig zeg:(

Digi knuffel voor jou

Spoetnik vindt dit leuk.
  10. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Balen zeg van zon schoonmoeder. Zou je het vertellen als het mis was gegaan? Ik dus niet hè. Want mijn moeder betrekt alles op zichzelf.
    Haar meegenomen naar de pretecho bij m'n zoon, ze heeft de hele dvd volgekletst met praat over haar zwangerschappen en hoe zwaar ze het had. En qua miskramen zou ik niks zeggen omdat ik dan weet dat ze weer over die van haar zou beginnen.
    In 2013 een vmk gehad, hier ook niks over gezegd. Jammer dat ik zulke dingen niet kan delen. Had graag een meelevende moeder gehad. :(

Mijn schoonouders weten het al ruim een week trouwens. Vind ik wel fijn. Ook sm heeft veel mk gehad maar die is er vrij nonchalant over. Hoort erbij zegt ze. Dus als t mis zou gaan heb ik daar niks aan haha maar wel fijn om t geheimpje te kunnen delen. .

11. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Spoetnik vindt dit leuk.
  12. Shadow1987

Ja nou dat zou mijn schoonmoeder ook doen denk ik. Die gaat ook echt echt echt niet mee. 3 keer raden waarover de rest van de middag ging dat zij hier was...
    Oja en hoe en wat wij met onze bruiloft moeten doen en dan zeggen jullie moeten alles zelf bepalen...

En vertellen dat het mis is. Ik vertel het haar in ieder geval niet. Dat is mijn vriend zijn plicht. Je kunt er moeilijk om heen nu als het mis zou zijn. Als ik over 7 maand geen kleine in de armen heb.

Ik heb wel een goede band met mijn moeder. Daar ben ik erg blij mee en die vertel ik ook alles. Ben echt wel blij dat ik dit ook gewoon kan vertellen aan mijn moeder en dat zij erg meeleeft met mij.

Kan mij daarintegen wel begrijpen dat jij het fijner zou vinden dat jouw moeder dat ook zou doen. In mijn ogen is dat toch ook vanzelfsprekend.
    Maar ik weet ook dat er mensen zijn die een mindere band met hun ouders of 1 van de ouders hebben.

Moeilijk altijd zoiets. En snap dat je het liever ook maar niet verteld.
    Want jij bent zwanger en niet zij!

Eva2011 vindt dit leuk.
  13. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Spoetnik vindt dit leuk.
  14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat? Hoe dat ineens?? Nee :(

15. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Heeeel verhaal, maar komt er op neer dat ik niet had moeten trouwen :(
    Heb het eindelijk durven te vertellen en nu is het definitief. Hij komt uit een ander deel vh land, dus was bang dat hij terug zou willen. Maar vanwege de kleine die op komst is, blijft hij hier.
    We zijn btw nog niet lang getrouwd, dus vandaar dat het nog complexer is. :confused:

16. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ben je dan moeder van twee kinderen, van twee vaders. Vroeger had ik er gelijk een oordeel over.

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Dat meen je niet!! Jeetje wat heftig, hoe dat zo?

18. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Zie hierboven

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    We moeten inderdaad maar snel over de 12 weken zijn.. slopend die onzekerheden!

@marb, sorry nog een vraagje, maar als de baarmoeder boven het schaambot komt, klopt het dan dat dat vervelende trekkende gevoel wat minder wordt? Normaal als ik bijvoorbeeld ging zitten voelde ik dat in mijn baarmoeder. Nu is dat minder

20. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Jeetje heftig hoor! Speelt dit al van voor de zwangerschap?

Toen ik zwanger was van de jongste stond ik ook met mijn koffers bij de deur toen ik er achter kwam dat het raak was. Ik ben gebleven, het is niet 100% maar beter dan het was...

Het zijn heftige beslissingen vooral nu je zwanger bent. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina