Bij katten komt een eicel vrij als de kater zich terugtrekt. (Weerhaakjes aan penis, ieuw) en aangezien ik vanaf 5 u wakker lag van kattengejank (beest dekt hier alles in de straat wat rondloopt) kan ik er zeker van zijn dat ze gedekt is... Ook omdat ze eerder niet krols was en nu wel.
Wel dubbel hoor. Zou zelf nooit abortus plegen behalve na bijv. verkrachting. Ben voorstander van baas in eigen buik overigens
Oooo meiden wat een goede plaatjes!! Ik wil dat die van mij ook beweegt!! Dat lijkt me zooo tof! Nog 1 dag werken en dan kan ik er lekker naar uit kijken! Pfff wat een hitte. Ik laat zo lekker mijn haar tien cm korter knippen hihi en lekker de highlights erin Ik heb het mijn werkgeefster verteld vandaag. Ze vond het super leuk voor mij. Ik denk ja ik vind het toch wel fijn om het er op mijn werk over te kunnen hebben. @Krimpie gewoon even de tijd geven joh. Straks als je je kleine voelt enzo is alles vergeten, weet ik zeker! Komt goed. Ik heb ook niet super veel symptomen hoor. Wel echt pijnlijke tieten, maar verder helemaal niks mee. Die moodswings zijn passé en het slapen gaat ook weer beter. Ik geloof het maandag allemaal pas weer haha. Wil ook zo graag het hartje horen! Dat heb ik nog nooit gehad
Oooo dames!! Jullie moeten mij op mijn donder geven! Ik had net zooooooooo’n zin in een sigaretje. Ik heb er eentje gerookt met mijn kapster! Ik schaaam me zooooo. Ik was voor mijn zwangerschap al gestopt stom he!! Heb de andere rokers ook zo’n last??
*Zwijgt* Ik mag hier niks over zeggen... Moet voor de 28e gestopt zijn. De vorige poging eindigde bijna in een relatiebreuk. Morgen poging twee(honderdduizend).
Tof dat je gefilmd bent! Ik doe wel mee aan de vragenlijsten, eergisteren de nieuwste ingevuld. Ik krijg trouwens ook een guo. Bij icsi kindjes is dat al normaal. Ik vind t prima, dubbel gecheckt! ******* Mooie echos dames! Prachtig!
Ja het is echt moeilijk, was vier weken voor mijn test al gestopt ooooo zo moeilijk. Ik voel me nu helemaal schuldig. Als mijn vriend hier achter komt heb ik echt een probleem. Duurt zo lang bij de kapper. Ben eigelijk veel te moe om zo uit mijn werk twee uur in de kappersstoel te zitten.
Ik heb wel gerookt. Maar voel me nu een elitaire trut om te zeggen dat ik roken in een zwangerschap echt een zware no go vind. Dus ik kan je niet echt steunen. Sorry
Ben het volledig met je eens! Het is een no go. Gewoon niet doen. (En ik moet gewoon stoppen zonder dat stomme uitstelgedrag)
Ik vind roken echt een no go in de zwangerschap. Vind t echt afschuwelijk en kan er ook totaal geen begrip voor opbrengen. Misschien komt t vanwege mijn ingewikkeldere traject, maar ik denk echt; als stoppen met roken t enige is wat je moet doen, doe dat dan gewoon. En vooral als je weet wat de gevolgen kunnen zijn. Help jezelf eerst even van de verslaving af voordat je aan een zwangerschap begint . Nouja tot zover mijn mening .
Ik ben met mn eerste icsi gestopt. Na nmr twee kreeg ik een miskraam en weer begonnen. Maar, met poging drie met de tp gestopt. Ik kon letterlijk niet eerder stoppen. Gek genoeg, na de tp geen behoefte meer aan gehad. Ik zou ook echt nooit roken met een kindje in mn buik..
Ik heb nooit gerookt, dus ik kan me niet goed voorstellen hoe moeilijk het is om te stoppen. Wil er dus geen oordeel over vellen maar wel de gestopte dames een hart onder de riem steken: super dat jullie dat doen. Denk aan je kleintje, en aan onze boze gezichten, als je er eentje wilt opsteken
Ja ik was ook na mijn miskraam weer begonnen. En toen weer gestopt voor mijn kinderwens. Maar denk ook wel dat het voor sommige ondankbaar klinkt idd als er een traject ingegaan is om zwanger te raken. Heb hem ook niet helemaal opgerookt en zeker niet van plan om ooit weer vast te roken. Gewoon even een zwak momentje. Wat ik verder nooit heb. Ik vond al dat ik goed bezig was, alleen nu ff een baalmomentje. Ik weet iig zeker dat dit gevoel erger is dan dat het sigaretje me smaakt, want dat doet het niet meer. In mijn hoofd smaakt het anders dan het nu daadwerkelijk doet.
Probeer het dan ergens mee te vervangen. Vaak krijg je behoefte uit verveling. Wees die verveling voor. Rookt je partner ook?
Nee die rookt niet en thuis heb ik het eigelijk nooit. Ja toevallig vorige keer ook net voor mijn echo. Toen was ik zo zenuwachtig en dan wil je even dat steuntje, maar ik zou er niet voor naar de winkel rijden. Heb nu door mijn nieuwe baan veel minder stress dus heb er thuis geen behoefte aan gelukkig. Wie hebben morgen echo’s?
Foei!!! Noooooit meer roken (iig niet tot minstens december ) Ik word ook kotsmisselijk van die geur, overigens van nog 1000 geuren, maar roken vind ik nu toch wel zo smerig.