Oh vandaar. Dan kan ik me voorstellen dat je vaker wil zien of alles wel goed gaat daarbinnen in je buik.
Hier vanwege dat ik ze in t ziekenhuis krijg, bij 8,10 en 12 weken, bij de vk bij 7 en 11 weken en vanwege Mn eigen nieuwschierigheid en angst . Ziekenhuis doet standaard zoveel echo’s, ook geen idee waarom.
Ik mag van de echoscopiste vaker omdat ik zo in paniek kan raken. Ivm mk vorig jaar dec. Ik denk dat mijn vk er niet zo blij mee is maar het wordt niet geregistreerd. Dus is voor mijn eigen gemoedsrust en maar goed ook aangezien ik nu toch echt zeker van was dat het niet goed was. Ben ik blij dat ik straks er 1 had gehad!
Ik heb een waanzinnige echo gehad!! Spruit zo druk met bewegen en alles is nog goed! Bekijk bijlage 567982
Ik ben ff onzeker, wil je me ff helpen . Gisteren had ik een echo, bij het eerste beeld lag de baby zoals bij de meesten onderin, daarna, lag de baby zoals al op deze foto (inwendig) en daarna met uitwendig lag ie bovenin. Is dat normaal?
Ik als leek vind het een hele mooie echo. Je ziet meer dan mijn vlek. En hij zit in jouw baarmoeder toch. Lijkt mij prima
Hahahaah ja opeens bedacht ik t me , Jezus mina wat kan ik me lekker druk maken. Op deze foto alleen met het rugje naar ons toe
Ik wordt onzekerder van jouw echo hoor. Zo mooi beeld echt een kindje! Mijne is nog echt een vlek. Vandaag het idee dat ik armpjes en beentjes zag. Maar vond het nog steeds een boon
Maar voor mijn gevoel hoort t zo een beetje in de baarmoeder te liggen, en bij mij lijkt t net of t ergens rondzwemt. Nja gedachtes uit en vertrouwen weer aan .
Super fijn @Shadow1987 Hier ook alles goed! Hartslag was wel heel snel trouwens, 178 bpm. Volgens gyn wel goed. Klopt dat? Alleen werkt mijn schildklier iets te snel, dus moet straks even mijn internist bellen.
Jippie zo fijn even geruststelling!! Die van jou zwemt ook een beetje, Haha! Volgens mij is dat normaal, snelle hartslag, juist goed. Wat was je schildklierwaarde? Ik werd ook helemaal ongerust, ze zeiden dat Mn schildklier te snel werkte. Maar na overleg bleek t gewoon nog binnen de marge.