Uitgerekend: 16 t/m 30 November 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MotherOfAnAngel, 9 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Geslacht vormt zich toch pas na 15 weken? Alles daarvoor lijkt mij een 50/50 gok

2. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben een hele tijd afwezig geweest. Ik vond het allemaal veel te spannend. Misschien voelde ik toch iets aankomen... Wat fijn dat het met de meesten hier zo goed gaat.

Helaas is in mijn buik het kleine hartje gestopt met kloppen. Volgende week word ik gecurreteerd.

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap. Ik hoop op veel gezonde baby’s voor jullie :). Veel liefs

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Mari3ke : wat een verschrikkelijk nieuws... :( Heel veel sterkte...

4. Bee80

Bee80 Fanatiek lid

7 aug 2017
    1.314
    993
    113
    Vrouw
    Oh nee wat erg!!! Heel erg veel sterkte...

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ach nee wat een rotnieuws. Heel veel sterkte en een spoedig herstel!

6. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Dankjewel. Heel lief. Ik weet totaal niet wat ik met mezelf moet. De hormonen doen gewoon nog hun werk. Het zit nog steeds in mn buik en blijft koppig (nu al bijna drie weken) nog steeds zitten. We kwamen er gister achter bij de 9+1 echo. Het is gestopt met 6+5. Ik ben verdrietig. We kunnen nog niet door. Eerst de curretage en dan kan ik het een plekje geven. Het is nu de derde keer achter elkaar. Ze gaan onderzoeken doen om te kijken of er ook iets is waardoor dit komt. Ik ga nu niet al de vrolijkheid hier weer vergallen dus ik houdt er ook over op.

Ben benieuwd of het roze of blauwe muisjes worden op de beschuitjes hier ;)

Fijne avond.

7. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Wat een rot nieuws. Heel veel sterkte @Mari3ke.

8. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Nee joh, ook hier kan je van je af praten als je daar behoefte aan hebt.
    Wat ontzettend rot dat je dit al drie keer mee hebt moeten maken :( wel heel fijn dat er nu onderzocht wordt wat er aan de hand kan zijn.

Mari3ke vindt dit leuk.
  9. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Ik had vandaag mijn beste vriendin aan de lijn. Ze vertelde dat ze morgen toch wel graag weg wilden met zn tweeën.
    Dus we hebben het haar verteld, omdat ik niet wilde dat ze het me morgen aan me zou merken/zien dat ik zwanger ben en er dan mee geconfronteerd zou worden. Ze zei wel blij voor ons te zijn, maar was wel teleurgesteld dat we over de telefoon vertelden in plaats van face to face, en dat ze het niet fijn vond dat we het nu verteld hebben in plaats van het nog even voor ons te houden.
    Terwijl ik juist dacht dat ik uit twee kwaden de minst slechte koos. Ze snapte na mijn uitleg wel dat het met de beste bedoelingen was maar was toch niet de juiste keuze geweest.
    We gaan nu morgen niet weg en ze wil ook even geen contact. Ik snap dat volledig en het was ook de reactie die ik verwacht had (daarom vond ik het ook zo moeilijk) maar toch heb ik net een potje zitten janken en me af zitten of ik niet toch iets anders had kunnen doen.
    Ik vind het zo ontzettend rot en ik had het ook echt niet op deze manier en op dit moment willen vertellen.

10. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Je hebt gekozen voor wat voor jou op dit moment het beste voelde. Ik denk eerlijk dat ik hetzelfde had gedaan. Er is geen goed moment voor in deze situatie. Anders had je achteraf het verwijt gehad "waarom heb je dat niet eerder gezegd?"
    Laat haar dit verwerken, ze zal uiteindelijk blij voor jullie zijn al kost dat waarschijnlijk veel tijd...

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Mari3ke : natuurlijk mag je hier wel over praten. Wat verschrikkelijk dat het al de derde keer is en dat je er niet op kunt vertrouwen dat het er vanzelf uitkomt als het niet goed zit. :(
    Heel veel sterkte!

@B3ngel : oh, wat naar... Ik kan me helemaal voorstellen dat je niet wist wat je moest doen en om eerlijk te zijn denk ik dat elke keer 'verkeerd' was geweest. Als je het morgen had verteld was dat waarschijnlijk ook niet 'goed' en als je nog langer gewacht had zeker niet. Het lijkt me heel lastig om in jouw situatie te zitten, vooral omdat het je beste vriendin is. Mijn schoonzusje had haar derde miskraam toen ik hoogzwanger was. Ik wist echt niet wat ik moest zeggen...
    Ook voor jou sterkte dus.

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Wat vreselijk.. dit is zo heftig en verdrietig. Ik wens je veel kracht en sterkte toe

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Sterkte meis.. wat een vreselijk nieuws..

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@marb

Mag.ik jou een vk inhoudelijke vraag stellen? Merk toch dat ik steeds een stapje onzekerder wordt vandaag en wil de vk nu niet meer bellen..

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Tuurlijk!

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @B3ngel je hebt gehandeld naar wat jou het beste leek, en lijkt me ook een hele logische keuze. Het had bij haar hoe dan ook hard aangekomen wanneer je het ook verteld. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit heel moeilijk voor je is.. sterkte

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou ik ben vanmorgen naar ballorig (speelding) geweest en daar lekker met mn zoon gespeeld. Daarna kreeg ik een beetje last van mn banden, links en rechts. En sinds vanmiddag ook een trekkerig/kramperig gevoel in mn baarmoeder, althans, net boven mn schaambot in het midden. Maar het gaat niet weg (wel bij douchen) maar niet bij rust enzo.

Het prikt soms ook rechts in mn buik. En ik heb constant luchtbelletjes uit mn vedjeedjee :p

Moet ik me zorgen maken? Of?

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nee hoor! Waarschijnlijk wat teveel geweest voor je banden idd. Maar van dit soort dingen krijg je geen miskraam. Wel een teken dat je wat rustiger aan moet doen misschien ;) Maar dat is voor jezelf, baby kan het niet zoveel schelen wat jij allemaal uitspookt.

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat dacht (en hoopte ik al) maar mn man begon toch een beetje te stressen.

Ik had t ook niet moeten doen. Gewoon teveel.. en ik moet hem ook nog veel tillen (12.5 kg) want meneer loopt nog niet. Ook nog boodschappen gedaan..

Zucht. Ik word oud :p

Eva2011 vindt dit leuk.
  20. Shadow1987

Shadow1987 Niet meer actief

DE GROTE GESLACHTS POLL

Wil je het geslacht weten? Wat is je voorgevoel?

ja/nee/jongen/meisje

* Eva2011 - ja/jongen
    * marb - ja/geen idee :roflmao:
    * clueless01-ja/jongen
    * Bee80 - ja/jongen of meisje :D[/QUOTE]
    *Shadow1987 - ja/jongen

Benieuwd naar jullie keuze en evt. voorgevoel.
    Leuk om te kijken of het klopt over 7 maanden!

Deel Deze Pagina