@hibiscusje ik zou indd even afwachten met testen ik ga een test doen omdat m'n man verplicht thuis zit nu aangezien ik koorts had... maar zie er niet echt naar uit haha, maar het schijnt mee te vallen
ik heb toch maar een test aangevraagd aangezien ik er niet helemaal gerust op ben. En ik morgen ook niet naar de psycholoog mag door de verkoudheid. donderdag kan ik terecht
Zo wiegje staat in elkaar, enveloppen zijn voorzien van adresetiketten en waar nodig postzegels. Heb ze ook gelijk maar in juiste stapeltjes gebundeld en op postcode gelegd
@Sado We hebben een hele interessante middag gehad en veel info gekregen. Als eerst alles over het immuunsysteem van een kindje en vervolgens over vaccineren, later vaccineren, vaccinaties opdelen, homeopathisch vaccineren en niet vaccineren en/of op dat moment homeopathisch helpen. Homeopathisch vaccineren (is overigens geen vaccin) houdt in dat je zorgt dat je kindje “hetzelfde” afweersysteem creëert als bij reguliere vaccins maar dan zonder de chemische (hulp)stoffen die het afweersysteem kunnen aantasten. Dit proces duurt wel veel langer dan een simpel prikje een x in de zoveel tijd. Dat is even in het kort natuurlijk haha
Heb net ook een controle gehad, ben weer goedgekeurd. baarmoeder ligt nu mooi tegen mijn ribben aan maar nadeel is dat ik sinds een week erg veel last van mijn ribben heb. Voelt gekneusd aan, kan geen comfortabele houding vinden behalve als ik in bed lig. iemand nog tips voor een handkolf(niet te dure).
@Puckebell ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de stoffen en de oorsprong van die homeopathische vaccinatie, hebben ze die ook gegeven? Bedoel dit niet als aanval maar zover ik heb kunnen terugzoeken en diverse onderzoeken en verklaringen heb gevonden is dat voor de homeopathische vaccinaties, niet meer dan de originele vaccinatie met een extra 'hulpstofje' wordt gebruikt, met als uitleg/onderbouwing dat die de andere hulpstoffen zou neutraliseren, of een door vloeistof verdunde versie van de originele vaccinatie. Ik ben indertijd bij de oudste ook naar een homeopaat geweest voor informatie maar kreeg enkel wat algemene informatie en dus niet wat er in een homeopathische vaccinatie zou zitten ik hoop dat jij die wel gekregen hebt
Goh hele goede vraag inderdaad. Die hebben wij niet specifiek meegekregen maar wel een aantal boekjes waar dit als het goed is in staat. Wel heeft ze uit kunnen leggen dat de schadelijke stoffen er juist niet in zitten. het stukje neutraliseren word volgens mij ontstoren genoemd maar dat gebeurd meestal pas als je je eigen vaccinaties wilt laten neutraliseren. Wij gaan overigens ook niet voor homeopathisch vaccineren maar voor later en dan gedeeltelijk vaccineren.
Zo werd het mij indertijd ook verteld, maar ben toen dus verder gaan onderzoeken omdat ze geen inhoud van de vaccinatie wilde aangeven en toen bleek dus dat ze de vaccinatie zoals die bij het cb gegeven wordt enkel aanvullen met nog een 'hulpstofje' waardoor de in hun uitleg schadelijke stoffen geneutraliseerd/eruit zouden zijn, of de vaccinatie verdunnen met eenzelfde reden toen was ik er zeg maar klaar mee want dat strookte in mijn ogen niet met de uitleg die ze geven. Bij D zijn er een aantal vaccinaties uitgesteld en gedeeltelijk zijn ze onder toezicht in het zkh gegeven, deels vanwege de mexicaanse griep en deels omdat er een foutje in de batch van de bmr heeft gezeten die hij kreeg. Bij H hebben we wel alles op de normale momenten gegeven en heeft ze er in principe 1 extra gehad omdat ik de dktp tijdens de zwangerschap al had gehad en toen het besluit nog niet was genomen dat er 1 verviel (dat besluit kwam 2 weken later). Ik heb zelf vroeger aangepaste vaccinaties gehad omdat ik heftig reageerde, bleek allergisch te zijn door een hulpstofje wat indertijd nog wel gebruikt werd maar nu niet meer. Vroeger werd kinkhoest ook nog 'gekweekt' op kippeneiwit en daar ben ik allergisch voor. Ik mag dus ook geen griepprik omdat het sporen kan bevatten en zoals ik nu begrepen heb ook geen corona vaccinatie om dezelfde reden. (Om het lekker ingewikkeld te maken de nicht van mijn vader doet onderzoeken naar vaccinaties en de veiligheid daarvan die heeft voor mij heel veel uitgezocht vanwege mijn reacties vroeger, zij is 8 jaar ouder dan mij dus zie haar zelf ook als mijn nicht en is zeg maar mijn doorgeefluik als het om onderzoeken etc betreffende vaccinaties gaat )
Thanks! @Maev ook bedankt voor de info. Wij vaccineren als ‘gebruikelijk’, maar vind dit wel heel interessant
Ooh echt joh, dat is ook behoorlijk scheef als je het bekijkt op “natuurlijke aanpak”! Maar gaf diegene echt vaccinaties dan? scheelt zeker dat je iemand in je kring hebt die alle info erover kan vinden want het blijft gewoon een lastig onderwerp waar je van alles over kan vinden en ook gebaseerd op meningen.
Ja dat vonden wij dus ook. Wij vonden vooral het stuk over het immuunsysteem in de eerste 2 jaar heel interessant en we hebben alle ziektes doorgenomen en hebben gekeken naar de besmetting hiervan en of het nog bestaat.
Echt super interessant! Mag ik vragen waarom je uitgesteld doet vaccineren? Sowieso lees ik dat t wordt afgeraden om tijdens een epidemie te vaccineren. Ik vind t heel spannend om te vaccineren, met name omdat ik met de kinkhoest prik veel psychische klachten daarna heb gekregen. Gelukkig zijn deze wel weer verdwenen, maar heeft me aan het denken gezet over wat ik laat inspuiten bij onze kleine gup.
Hier volgen we gewoon het programma.. bij zoontje ook gedaan en nooit ergens last van gehad. In geval van allergieën etc. snap ik wel dat je voorzichtiger bent. En alternatieven bekijken is ook zeker niet verkeerd.
De ene had het over vaccinaties de ander over korrels of in ieder geval geen inspuitbare substantie. Ben er bij meerdere geweest indertijd, de ene homeopaat is nou eenmaal de andere niet, net als dat bij artsen zo is. En dat scheef vond ik dus ook want als je het zo bekijkt met die wetenschap is de kans groter dat het nog meer kwaad kan en de risico's op reacties nog veel groter zijn dan bij de vaccinatie via het programma. En heb de afgelopen jaren al zoveel mensen gehoord die het eigenlijk klakkeloos aannamen, en hoe stom het dan misschien ook klinkt het zorgt er bij mij altijd wel een beetje voor dat ik in ieder geval probeer om diegene er net zo kritisch naar te laten kijken als naar het rvp zelf.
Ja dat had ik ook heel erg en wij vonden het sowieso een lastig onderwerp. Wij willen het immuunsysteem van de kleine niet verstoren voordat deze op eigen kracht is. En dan kiezen we ook echt maar voor een aantal en sowieso geen cocktail
Heel bijzonder dat er geen gelijkheid is bij homeopaten. Voor zover ik weet is spuiten helemaal geen optie in de homeopathische wereld. Het blijft altijd goed om kritisch te kijken is mijn mening, zowel naar homeopathisch als naar reguliere vaccinaties. Nooit verkeerd om op onderzoek uit te gaan om je eigen keuze te kunnen maken zonder dat je klakkeloos de kudde volgt
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik helemaal niet heb nagedacht over vaccineren. Ik doe het gewoon hihi. Voor mij is t iets vanzelfsprekends. Vandaag de liggingsecho gehad. Dame ligt al keurig tussen mijn bekken en de kans dat ze nog draait is er eigenlijk niet! Nu mag ze nog even blijven zitten tot week 37 en dan hoop ik op een thuis bevalling. Het komt nu allemaal zo dichtbij! Maar ik ben nog niet nerveus! Heb er alleen maar zin in en ik hoop dat alles strakjes goed gaat!
Nou vanmorgen om 9 uur getest en zojuist stond de uitslag al online; negatief gelukkig We mogen weer de deur uit haha.